Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Huddinge MMQ Group AB

MMQ Group AB

Hällmarkshöjden 29, 141 92 Huddinge — Visa karta

Välkommen till MMQ Group AB!

Vi utför byggarbeten mot privat personer och företag.

Vi är ett företag som är nischat att renovera badrum, kök, tillbyggnationer och nybyggnationer!

Trygghet är viktigt för oss på MMQ Group AB och vi vill att du ska känna att du har en bra kontakt och kan lita på oss genom hela processen. Vi är den trevliga och professionella hantverkaren som lyssnar på dina önskemål och utför ett arbete som du kan vara nöjd med.

Efter avslutat arbete följer vi också alltid upp för att säkerställa att du är riktigt nöjd med slutresultatet samt lämnar över samtliga kvalitetsintyg och protokoller som standard!

Välkomna till ett företag som lyssnar och håller dig som kund i handen under hela byggprocessen!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 11 kunder tycker om MMQ Group AB

• Daniel E
    Daniel E skrev om MMQ Group AB
    Utförde arbetet effektivt med en tajt deadline. Lätt att få tag på, bra på att återkoppla. Omvandlade en sunkig lägenhet till en fin lägenhet. Läs mer
  • Claudia V
    Claudia V skrev om MMQ Group AB
    Dom fick i uppdrag att göra om källaren. Det skulle rivas och nytt tak med spottar, nytt klinkergolv och en inbyggd barskåp. Det är ett helt nytt rum nu och kommer att anlita dom igen få renovering av tvättstuga och matkällare ska göras om.
    Duktiga killar! Lyhörda, noggranna och lämnar inget åt slumpen.
    Varmt rekommenderas 👍 Läs mer
  • Eran o
    Eran o skrev om MMQ Group AB
    MMQ Group AB total renoverade mitt badrum. De gjorde ett strålande jobb .rekommenderar stark. Läs mer
  • Marie
    Marie skrev om MMQ Group AB
    Jättenöjd med min renovering av kök, målning av väggar, ny innervägg och slipning av golv. Duktiga hantverkare! Läs mer
  • Perer G
    Perer G skrev om MMQ Group AB
    Renovering av lägenhet med nya ytskikt och slipning av golv. Ray på MMQ löste detta snabbt och med hög kvalitet. Lätta att arbeta med. Läs mer
  • Ida J
    Ida J skrev om MMQ Group AB
    Nöjd med min köksmontering. Rimligt pris, bra handledning, proffsiga montörer. Läs mer
  • Liana S
    Liana S skrev om MMQ Group AB
    En otroligt vänlig och tillmötesgående Igor på MMQ hjälpte mig med en renovering där kök flyttades, golv slipades och ytskikt målades om mm. mm. Allt gick snabbt och enligt plan och blev jättefint. Hantverkarna var serviceminded och kunniga. Efter renoveringen när några små saker behövde fixas var de snabba med att lösa dessa. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Olga P
    Olga P skrev om MMQ Group AB
    Jag valde MMQ Group AB när jag skulle renovera mitt kök, golv, och målning av väggar blev väldigt nöjd med arbetet. Kommunikationen var väldigt bra med arbetsledaren Ray , han löste hela processen hade kontroll över hela projektet, hantverkarna gjorde allt professionellt ,arbetet slutfördes inom sin tid rekommenderar varmt. Läs mer
  • Maria V
    Maria V skrev om MMQ Group AB
    Strålade resultat! Lyhörda killar som utförde ett noggrant jobb.
    Behövde hjälp på företaget, fick snabbt kontakt med de samt att dem kom i tid. Jag är super nöjd! Läs mer
  • Lisa H
    Lisa H skrev om MMQ Group AB
    MMQ Group AB total renoverade mitt badrum. De gjorde ett strålande jobb, de levde upp till de förväntningar jag hade, jag var jätte nöjd när ja såg slutresultatet, Arbetet var väldigt noggrant och skickligt gjort . Killen som utförde själva jobbet var otrolig skicklig och noggrann, allt utfördes med perfektion. jag är extremt nöjd och rekommenderar varmt. Tack! Läs mer
  • Ernest N
    Ernest N skrev om MMQ Group AB
    Vi renoverade vårt arbetskontor och valde MMQ Group AB , dem gjorde väldigt professionellt arbete. de levde upp till de förväntningar vi hade. Hantverkarna var noggranna, höll tiden och var enkla att ha göra med , deras arbetsledaren Igor var mycket proffsig och fanns tillgänglig för samtliga frågor som vi hade.Vi är framför allt glada och tacksamma över att arbetet som utfördes löste dem mycket på egen hand och blandade in oss så lite som möjligt. Jag kommer definitivt använda mig av dem i fortsättning. Rekommenderar dem varmt Läs mer

Bästa byggföretagen i Huddinge:

Hammarbybacken 43, 12145, JOHANNESHOV