Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Huddinge MMQ Group AB

MMQ Group AB

Hällmarkshöjden 29, 141 92 Huddinge — Visa karta

Välkommen till MMQ Group AB!

Vi utför byggarbeten mot privat personer och företag.

Vi är ett företag som är nischat att renovera badrum, kök, tillbyggnationer och nybyggnationer!

Trygghet är viktigt för oss på MMQ Group AB och vi vill att du ska känna att du har en bra kontakt och kan lita på oss genom hela processen. Vi är den trevliga och professionella hantverkaren som lyssnar på dina önskemål och utför ett arbete som du kan vara nöjd med.

Efter avslutat arbete följer vi också alltid upp för att säkerställa att du är riktigt nöjd med slutresultatet samt lämnar över samtliga kvalitetsintyg och protokoller som standard!

Välkomna till ett företag som lyssnar och håller dig som kund i handen under hela byggprocessen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 3 kunder tycker om MMQ Group AB

• Liana S
    Liana S skrev om MMQ Group AB
    En otroligt vänlig och tillmötesgående Igor på MMQ hjälpte mig med en renovering där kök flyttades, golv slipades och ytskikt målades om mm. mm. Allt gick snabbt och enligt plan och blev jättefint. Hantverkarna var serviceminded och kunniga. Efter renoveringen när några små saker behövde fixas var de snabba med att lösa dessa. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Olga P
    Olga P skrev om MMQ Group AB
    Jag valde MMQ Group AB när jag skulle renovera mitt kök, golv, och målning av väggar blev väldigt nöjd med arbetet. Kommunikationen var väldigt bra med arbetsledaren Ray , han löste hela processen hade kontroll över hela projektet, hantverkarna gjorde allt professionellt ,arbetet slutfördes inom sin tid rekommenderar varmt. Läs mer
  • Maria V
    Maria V skrev om MMQ Group AB
    Strålade resultat! Lyhörda killar som utförde ett noggrant jobb.
    Behövde hjälp på företaget, fick snabbt kontakt med de samt att dem kom i tid. Jag är super nöjd! Läs mer

Bästa byggföretagen i Huddinge:

Lillängsvägen 24, 13672, VENDELSÖ