MMQ Group AB

MMQ Group AB

Ring 076-583 44 47 www.mmqgroup.se

Välkommen till MMQ Group AB! Vi utför byggarbeten mot privat personer och företag. Vi är ett företag som är nischat att renovera badrum, kök, tillbyggnationer och nybyggnationer! Trygghet är viktigt för oss på MMQ Group AB och vi vill att du ska känna att du har en bra kontakt och kan lita på oss genom hela processen. Vi...

4 omdömen om MMQ Group AB

Hrayr M
Skrev om MMQ Group AB

Jag rekommenderar starkt MMQ Group AB . Anlitade dem för att renovera vårt badrum ! Superbra kommunikation med arbetsledaren , grabbarna gjorde sitt jobb proffsigt och snabbt . Rekommenderar

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Liana S
Skrev om MMQ Group AB

En otroligt vänlig och tillmötesgående Igor på MMQ hjälpte mig med en renovering där kök flyttades, golv slipades och ytskikt målades om mm. mm. Allt gick snabbt och enligt plan och blev jättefint. Hantverkarna var serviceminded och kunniga. Efter renoveringen när några små saker behövde fixas var de snabba med att lösa dessa. Rekommenderas varmt!

Olga P
Skrev om MMQ Group AB

Jag valde MMQ Group AB när jag skulle renovera mitt kök, golv, och målning av väggar blev väldigt nöjd med arbetet. Kommunikationen var väldigt bra med arbetsledaren Ray , han löste hela processen hade kontroll över hela projektet, hantverkarna gjorde allt professionellt ,arbetet slutfördes inom sin tid rekommenderar varmt.

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen
BadgeFourYears

Andrius P Andrius P
Maria V
Skrev om MMQ Group AB

Strålade resultat! Lyhörda killar som utförde ett noggrant jobb. Behövde hjälp på företaget, fick snabbt kontakt med de samt att dem kom i tid. Jag är super nöjd!