Nour Khalil

Nour Khalil

Nour Khalil är mäklare på MOHV Malmö

Nour Khalil har varit registrerad mäklare sedan 2022-08. Nour Khalil har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-04 och har fått 31 omdömen med ett betyg på 4.9. Nour Khalil har haft 1 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-01 - 2024-03

31 omdömen om Nour Khalil

Sedan starten hos Reco 2024
MÄRTA L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nour Khalil en del av MOHV Malmö
Nydala

Nour är en helt fantastisk mäklare! Rekommenderar henne till alla som vill anlita en varm, trevlig och professionell mäklare som verkligen bemöter sin kund på ett exceptionellt sätt. Hon är kunnig, effektiv, tillmötesgående och igenkännande. Vi kunde inte önskat oss en bättre mäklare. Fick sålt vår lägenhet till utgångspriset vi ville ha och dessutom gick det snabbt!

Ghada A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nour Khalil en del av MOHV Malmö
Nydala

Jag blev otroligt väl bemött av min mäklare under hela processen. Från första mötet kände jag mig välkommen och uppskattad som kund. Mäklaren lyssnade noggrant på mina önskemål och behov, vilket skapade en stark känsla av förtroende från början. Våra förväntningar var höga när vi gick in i processen med att köpa vår bostad på Munkhättegatan 34C, och jag kan med glädje säga att mäklaren överträffade dem på alla sätt. Genom att vara proaktiv och engagerad i varje steg av processen, säkerställde mäklaren att vi kände oss...

Gurdeep S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nour Khalil en del av MOHV Malmö
Almhög

Excellent experience very helpful highly recommended

Theodoros T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nour Khalil en del av MOHV Hyllie
Fosiedal

Nour var jättesnäll och trevlig mot oss på visningsdag, hon svarade på alla frågor och funderingar som jag hade både vid visningen och via samtal/text. Det var den första lägenhet som jag köper men kände mig säker och bekväm under hela processen!

Maria S
Nydala

Underbar person, och mycket hjälpsam.

Ahmad J
Fosiedal

Nour är en proffs på att sälja min lägenhet

Ahmad J
Fosiedal

Nour är proffs på att hjälpa till med en lyckad försäljning.

Anders N
Kirseberg/Kirsebergsstaden

Nour var väldigt proffsig från början till slut. Hon var alltid snabb med att svara och bemötte oss alltid på ett trevligt och personligt sätt. Hon var även stöttande och bra under perioden när det gick trögt att hitta spekulanter.

Ibrahim T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nour Khalil en del av MOHV Hyllie
Kirseberg/Kirsebergsstaden

I am really happy with how attentive and helpful she is. She takes the time to really listen to my concerns and answers all of my questions in detail.

Per N
Södertorp

Trevligt bemötande, tydlig information, proffsigt utförande. Kan bara rekommenderas!