Susanne Hjort

Susanne Hjort

Susanne Hjort är mäklare på MOHV Täby

Susanne Hjort har varit registrerad mäklare sedan 2021-08. Susanne Hjort har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-11 och har fått 58 omdömen med ett betyg på 4.8. Susanne Hjort har haft 27 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

58 omdömen om Susanne Hjort

Sedan starten hos Reco 2021
Tiesheng W
Köpte sitt hus med hjälp av Susanne Hjort en del av MOHV Täby

Mycket trevlig och professionell mäklare. Vi är mycket nöjd med hjälp från Susane!

Gergely S
Täby Kyrkby

It was a pleasure working with Susanne. Very detail oriented, and punctual.

Oscar O
Sålde sitt hus med hjälp av Susanne Hjort en del av MOHV Täby
Täby Kyrkby

Hon är proffsig engagerad och höll oss uppdaterad genom hela resan.

Svar från Susanne Hjort

Tack Oscar för fint samarbete!

Steven M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Hjort en del av MOHV Täby

Jag är imponerad av Susannes Jobb och engagemang, i en svår marknadssituation så jobbade hon mot strömmen och nådde resultat som jag blev nöjd med, kan verkligen rekommendera henne till andra Med vänlig hälsning, Steven Moller

Svar från Susanne Hjort

Tack Steven! Det har varit ett nöje att samarbete med dig!

Ibrahim A
Täby Kyrkby

Hjälpsam, trevlig och snabb på att svara

Alexandra R
Sålde sitt hus med hjälp av Susanne Hjort en del av MOHV Täby
Täby Kyrkby

Vi är väldigt nöjda med vårt val av mäklare! Hon hjälpte oss inte bara med att sälja vårt hus utan gav också tips vid vårt köp av hus. Hon var lyhörd och gjorde väldigt mycket för att det skulle kännas så bra som möjligt för oss från början till start.

Marcin S
Köpte en tomt med hjälp av Susanne Hjort en del av MOHV Täby
Täby kyrkby

Vi har alltid drömt om att bygga hus och så kom en tomt till salu i närområdet som såldes av Susanne. Susanne var professionell och stödjande under hela processen och trots att vi var omständiga och hade många frågor så blev det tillslut affär och vi är supernöjda. Vi rekommenderar Susanne varmt både till spekulanter och köpare!

Jenny W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Hjort en del av MOHV Täby
Täljö

Susanne är mycket proffsig och kunnig. Hon vägledde mig genom hela processen från styling till det slutgiltiga avtalet. Hon gjorde det lilla extra för att tillgodose både mina och spekulanternas önskemål om visningar. Ger Susanne mina varmaste rekommendationer!

Sepehr B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Hjort en del av MOHV Täby
Täljö

Very smooth and nice experience

Erik Å
Köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Hjort en del av MOHV Täby
Roslags Näsby

Kändes seriös, bra bemötande. Genomförde uppdraget på ett mycket bra sätt. Vi är mycket nöjda med hennes uppdrag.