Vera Safi

Vera Safi

Vera Safi är mäklare på MOHV Täby

Vera Safi har varit registrerad mäklare sedan 2018-10. Vera Safi har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-11 och har fått 178 omdömen med ett betyg på 4.9. Vera Safi har haft 39 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

178 omdömen om Vera Safi

Sedan starten hos Reco 2000
Dragan D
Hägernäs

En otrolig mäklare som gör allt för sina kunder.

Svar från Vera Safi

Tack fina Dragan! Du har verkligen köpt den finaste lägenheten i hela Hägernäs <3 Grattis till dig!

Ciprian-Ionut P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Vera Safi en del av MOHV Täby
Hägernäs

Bästa mäklare! ❤️ Vi fick att sälja efter 5 dagars avisering på Mohv. Utan att avisera på Hemnet och med rekordpris! 🤩

Svar från Vera Safi

Tack bästa Ciprian! Det var ett NÖJE att få sälja din otroligt fina lägenhet!! <3

Viktoria F
Gribbylund

Vera är en engagerad och entusiastisk mäklare som jag varmt kan rekommendera. Kontakten har varit alltigenom smidig. Mitt hus såldes innan det kom ut på öppna marknaden, till ett pris jag är nöjd med.

Tack bästa Viktoria! Nu tar vi välbehövlig semester! Stor kram

Mats F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Vera Safi en del av MOHV Täby
Näsbydal

Grym med härlig energi! 🤩 rekommenderas!

Svar från Vera Safi

Tack bästa Mats! Det gick lite snabbare än väntat men jesus vilket resultat! <3 Grattis!

Anton R
Näsbydal

Vera var enastående och mycket hjälpsam under både visningen, men också när man träffades för att ta hand om dokumenten. Det jag gillade mest är att hon är försiktig, uppmärksam och svarade på alla frågor vi hade. Att se hur säker och erfaren hon är var också betryggande för oss som förstagångsköpare.

Svar från Vera Safi

Vilka otroligt värmande och välformulerad recension från er Anton! Den gör mig varm i hjärtat och det är tack vare er fina köpare och även säljare som gör att jag älskar mitt jobb <3

Niklas D
Åkersberga

Superbra bemötande, Jättetrevlig och svarar snabbt!

Bästa! <3 Allt gick så bra!! Stor kram

Karin P
Näsbydal

Vera är en helt underbar mäklare, mycket uppmärksam, detaljorienterad och dedikerad på hennes jobb. Kan absolut rekommendera!

Svar från Vera Safi

Tack fina Karin! Och ni är fantastiska!

Carl Niklas Laage S
Täby Centrum

Engagerad och saklig. Uppskattas enormt.

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Carl Niklas Laage S
Solsta

Med energi och trovärdighet för Vera ett fantastiskt jobb för både säljare och köpare!

Tack bästa Niklas!!!!<3<3<3<3<3

Mats Kjell K
Annarby

Bra bemötande från mäklaren, bra svarstid när man hade någon fråga