Alla kategorier Bilverkstad Skåne Lund Motorcentralen AB

Malmövägen 79, 222 70 Lund — Visa karta

Gåsebäcksvägen 12, 25227, HELSINGBORG
Speedy Bilservice Helsingborg
Per Anders Mikael A:
Mycket bra bemötande Fixade tid snabbt när min bil var sönder

Bilverkstäder nära Motorcentralen AB:

Annedalsvägen 9, LUND
Speedy Bilservice i Lund välkomnar dig till en bilverkstad med högsta service. V... Läs mer ›
Katalin Margit V:
Supertrevliga och måna om att lösa problemet (trasigt fäste till väjningshämmare) så smidigt och kostnadseffektivt som möjligt.

Odlarevägen 1, LUND
Varmt välkommen till StärnMek AB, vi är din bilverkstad för Audi, Mercedes och V... Läs mer ›
Björn R:
Jag blir alltid bemött vänligt och de är väldigt bra på att ställa upp för sina kunder. Kvalitén på arbetet är hög.

Industrigatan 19, LOMMA
Välkomna in och byt däck på Däckteam i Lomma! Vi som jobbar här är erfarna mekan... Läs mer ›
Tommy A:
Vi är mycket nöjda med er service !! Det får bli en 9:à på en 10 gradig skala. MVH Tommy Andersson

Läs vad 2 kunder tycker om Motorcentralen AB

• Lena N
    Lena N skrev om Motorcentralen AB
    Hej Har alltid blivit väldigt trevligt bemött! Min bil går som en klocka klarar besiktning varje år och det kostar inte en förmögenhet. Alltid nöjd.
  • Greta N
    Greta N skrev om Motorcentralen AB
    En riktig bilskojare. Jag hade problem med läckage av bromsvätska, Fick besked att det var huvudbromscylindern den skulle kosta 1700:- +arb. När jag hämtade bilen kostade den 2300:- +arb. 2 veckor senare återkom samma fel då kunde dom inte konstatera vad som var defekt utan jag fick rådet att köra vidare och själv se vad som var orsaken trotts det allvarliga felet på bilen. 1 vecka senare konstaterade jag att det var 1 bromsok bak som läckte och ville reklamera tidigare reparation. Vid kontroll visade det sig att huvudbromcylindern kostar 1250:- brutto. Vid konfrontation plockade dom fram ett inköpskvitto som var daterat 6 dagar efter mitt besök och med ett annat reg nr. Och ville inte befatta sig med bilen mera.
    2013-01-25 Motorcentralen M svarar Greta N
    Tyvärr finns såna som du som aldrig tar reda på bakgrundsfakta. Skulle du ha lyssnat på varför cylindern blev dyrare och inte tagit för givet att du blivit lurad hade du fått reda på varför!!
    Tycker att det är väldigt ryggradslöst att smutskasta någon utan att gå ut med sitt eget namn.
    Adrian
    Motorcentralen i LUND
    2013-01-25 Greta N svarar Motorcentralen M
    Det är mitt namn och det står jag för. Att sedan sådana skitstövlar som du inte kan stå för era brister är bara att beklaga. Det är skrämande att ni lämnar ut en bil med dåliga bromsar för att fortsätta köra på våra vägar. Priset på cylindern var för orginal delar på Bilia. Köper du dyrare delar på biltema eller dyligt är det ditt problem. Greta
    Läs mer genom att expandera tråden +

Malmövägen 79, 222 70 Lund