Movinga

Sonnenburger Strasse 73, 104 37 Berlin — Visa karta

Välkommen till Movinga!

För oss på Movinga är ingen flytt för liten eller för stor. Vi ser till att flytta oavsett om det gäller byte av kontor eller privat flytt. Vi tar hand om din flytt över hela sverige och håller även kontakten med dig från början till slut.

Vi ser det stora i de små detaljerna och ser till att dina ägodelar hanteras varsamt in i minsta detalj. På Movinga har vi utbildad flyttpersonal som finns till för att din flytt ska bli helt problemfri.

Du är varmt välkommen att besöka vår hemsida. Där kan du fylla i vad du behöver hjälp och din packlista - så hjälper vi dig!
Öppet just nu
Mån-Lör: 09:00-18:00
Sön: Stängt

Läs vad 10 kunder tycker om Movinga

• Jadid J
    Jadid J skrev om Movinga
    Jadid Jadid hej alla jadid heter jag äger Ess flytt och städ vi har blivit lurat av Movinga alla kunder fått från dom fått ett super proffs jobb av oss man betalning aldrig fått vi kommer nu kalla alla kunder till rätten för få betalt innan dom heter move 24 nu har dom bytt bara namn de är samma folk jobbar innan Läs mer
  • John S skrev om Movinga
    Nu i efterhand är jag glad att jag vände mig till Movinga. Firman som fick uppdraget ringde några dagar innan flytten för att bekräfta informationen och för att fråga om det hade ändrat sig något. Flytten fixades super bra. Tack Movinga! Läs mer
  • James H skrev om Movinga
    Allt helt utan problem. De var i tid med en lastbil hos mig och började och packa in sakerna. I det nya huset packade de ut allt under min instruktion, väldigt ospektakulärt men det är ju det man betalar för. Movinga hjälpte mig mycket! Läs mer
  • Suzanne F skrev om Movinga
    Säljer bra, håller dåligt. Fick inte med sig allt på sin lista så jag fick hyra extra förråd dit jag själv fick ta mina lämnade saker för att skaffa ny flyttfirma som tog resten. Fullständigt oseriösa. Flyttfirman från helvetet har varit ett tema. Har dessutom just försökt att nå dem på telefon för att slutligen få veta hur mycket de dragit i rut (framgår inte av faktura) men blivit bortkopplad efter 10 minuter. Två gånger! Läs mer
  • Virginia H skrev om Movinga
    Härlig kundservice, super spedition och en helt stressfri flytt. En perfekt beskrivning av min flytt. Jag kommer rekommendera Movinga och ger 5 stjärnor för dessa tjänster. Tack! Läs mer
  • Halle C skrev om Movinga
    I början var jag lite skeptisk men Movinga kunde övertyga mig. Allt utan problem. Organisationen var bra och väldigt detaljerad. Tack så mycket för en super flytt! Läs mer
  • Benjamin S skrev om Movinga
    Våran flytt var toppen organiserad och avklarad. Inga komplikationer. Det kalkylerade priset lät rättvist. så är det kul att flytta! Läs mer
  • Estelle I skrev om Movinga
    Inga Problem als flytten blev fixad avslappnad och snabbt. Det acceptabla priset gjorde hela flytten ännu bättre. Riktigas Proffs, helt klart att rekommendera. Läs mer
  • Carl M
    Carl M skrev om Movinga
    Priset var absolut okej och vi la bara positivt märket till teamet. Läs mer
  • Phillipp H
    Phillipp H skrev om Movinga
    Egentligen flyttade jag bara md Movinga för att jag inte var sugen på organisationsstressen med ett lokalt flyttbolag. Den första rollen spelade att jag kunde organisera allt från soffan Läs mer
    Carl M, Phillipp H gillar detta

Sonnenburger Strasse 73, 104 37 Berlin