Munhälsa.se

Munhälsa.se

Ring 031-22 58 80 munhälsa.se

Välkommen till oss på Munhälsa i Göteborg! På våra kliniker i Frölunda och Kvillebäcken jobbar erfarna tandläkare, tandhygienister och tandsköterskor med att ge dig tandvård av bästa kvalitet, och självfallet ett vänligt mottagande. Hos oss kan du få hjälp med allt från en vanlig undersökning till tandreglering, blekning...

138 omdömen om Munhälsa.se

JERRY A
Skrev om Munhälsa.se

Var kund och i en början nöjd, men sen efter några behandlingar blev mottagandet mycket kränkande, och de tar ens tandvårdsbidrag utan att jag tillfrågades. När jag påtalade detta i telefonkontakt och sedan kom för en bokad behandling den 28 juni, så blev jag såpass illa behandlad av dem. T.o.m utskälld på plats av tandsköterska Jenny inför andra patienter i väntrummet. Hon skrek nästan och menade att jag varje gång varit missnöjd efter varje behandling vilket inte stämmer alls. Hon sa även att jag inte är välkommen...

Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
4.8/5 i betyg av 1276 omdömen 4.8 av 1276 omdömen

Behandling av mkt proffessionell tandhygienist.

Cecilia B Cecilia B
Sylvia G
Skrev om Munhälsa.se

Mycket bra och skicklig tandläkare lagade mina tänder på bra och kort tid

Jannice J
Skrev om Munhälsa.se

Trevligt bemötande inga problem med tidsbokning. Allt va bra

Emma P
Skrev om Munhälsa.se

Hatade att gå till tandläkaren innan, dock gick det lätt över efter mitt möte med de på er klinik. Nu vet jag inte vad han heter men ge han en ros.

Anders M
Skrev om Munhälsa.se

Undersökning av tänder å lagat två fram tänder

Johan S
Skrev om Munhälsa.se

Strulig entré, man blev inte mottagen direkt och visste inte om man kommit rätt. Väldigt trevligt och kompetent bemötande sedan.

Berndt Å
Skrev om Munhälsa.se

Bra bemötande snabb hjälp för en som var på genom resa hade inga förväntningar men blev positivt överraskad min upplevelse av personalen kändes mycket bra degjorde ett bra arbete

Eine E

Tandläkare och sköterska Fantastisk personal Tryggt bemötande

Patrik R
Skrev om Munhälsa.se

Undersökning gick fort kunnig personal bra service är jätte nöjd mv patrick

Yvonne J
Skrev om Munhälsa.se

Tandvård, bra bemötande trevlig och kunnig personal

Altaf Ur R
Skrev om Munhälsa.se

Utmärkt. Trevligt behaglig behandling av tandvård.

Sanna E
Skrev om Munhälsa.se

Undersökning. Jättebra på alla sätt.

Lennart B
Skrev om Munhälsa.se

Mycket bra o tryckt bemötande • blir säkert bra•

Mats H
Skrev om Munhälsa.se

Tandundersökning och borttagning av tandsten. Fick ett utmärkt bemötande av personalen!

Iris A
Skrev om Munhälsa.se

Jag har fått ett fantastiskt fint bemötande och jag känner mig verkligen omhändertagen! Jag var ganska orolig när jag kom men nu känner jag lugn och tillförsikt och känner att det kommer att bli bra!

Alexandra C
Skrev om Munhälsa.se

Otroligt duktiga medarbetare. Kände mig trygg och i väldigt bra händer.

Monica P
Skrev om Munhälsa.se

Fantastiskt personal, professionella lyhörda duktiga. Kan varmt rekommendera alla.

Maria J
Skrev om Munhälsa.se

Jag hade under några veckor haft smärta till och från i tänderna, visade sig att en nerv var skadad/död och jag fick göra en rotfyllning. Jag är väldigt nöjd över bemötandet och behandlingen jag fick, jag har inte efter behandlingen haft några men . Jag kommer fortsätta att gå till munhälsa i Frölundatorg.

Stefan B
Skrev om Munhälsa.se

MYCKET bra, trevlig tandläkare,och personal, bemötande när man kom dit så jag kan rekommendera andra att välja Munhälsan,

Natalja P
Skrev om Munhälsa.se

Ni är bästa! Ni är snälla, snabba, professionella, och det finns ingen några stora förväntningar.

Kent N
Skrev om Munhälsa.se

Gjorde en kontroll, bra bemötande.

Jessica S
Skrev om Munhälsa.se

- Allmän undersökning - Behandling av inflammerad visdomstand - Tandsten borttagning Jättetrevlig personal, bra bemötande och man känner sig väldigt trygg som patient, speciellt som en person som jag själv som tycker det är obehagligt och skrämmande att gå till tandläkaren Hade inga förväntningar då jag kom första gången för ett akutbesök och var bara glad att jag fick en tid samma dag jag ringde (vilket var jättepositivt), bra med drop-in tider! Var så nöjd med hjälpen jag fick och bemötandet att jag valde att...

Helena K
Skrev om Munhälsa.se

Mycket trevligt och proffesionellt bemötande. Jag har blivit botad mot min tandläkarskräck. Helena

Yohanna L
Skrev om Munhälsa.se

Snabbt, enkelt och billigt. Bra tillgänglighet.

Agneta E
Skrev om Munhälsa.se

Fick en tid snabbt. Information om tandstatus och vidare behandling.

Ruzica J
Skrev om Munhälsa.se

Jag är jättenöjd med besöket hos tandhygienister och tandläkare. Det var så bra att det är över mina förväntningar. Tack så mycket för allt ni gör. Hälsningar

Moa E
Skrev om Munhälsa.se

Har inte varit hos tandläkaren på 15 år då jag haft stort obehag för det. Nu började jag få ont i en tand och var tvungen att gå. Letade på nätet och hittade Munhälsa i Kville. De var helt fantastiska och fick mig att känna mig fullkomligt trygg och bekväm. All eloge till personalen som är den mest proffessionella jag mött någonstans. Kommer nu kontinuerligt besöka dem och känner mig helt trygg!!

Mattias F
Skrev om Munhälsa.se

Utmärkt och proffsigt bemötande. Fick tid dagen efter kontakt så väldigt snabbt gick det med.

Dario M
Skrev om Munhälsa.se

Jag är kund hos munhälsa i minst 10 år och har alltid varit nöjd med allt. Gemensamt kunde vi diskutera olika former av behandlingar, kostnad och pris, allt efter min plånbok. Personalen och läkarna är riktigt effektiva, kunniga och tillmötesgående . Rekommenderar starkt Munhälsa till alla.

My E
Skrev om Munhälsa.se

Väldigt trevlig mottagning med trevlig personal. Noggrann och proffsig. Rekommenderas.

Jouana F
Skrev om Munhälsa.se

Allt var väldigt bra. Mycket bra bemötande av kompetent, trevlig och omtänksam personal. Man känner sig välkommen och väl omhändertagen. Rekommenderar definitivt Munhälsa på Herkulesgatan.

Eva B
Skrev om Munhälsa.se

Vänlig och avslappad miljö i fräscha lokaler. Goda råd om fortsatt behandling av vänlig o kunnig personal.

Monica A
Skrev om Munhälsa.se

Allt var bra. Trevliga och lyssnade på vad jag sa.

Sam S
Skrev om Munhälsa.se

Dyr utpressning med tänder... Världens högsta skatt endå fattar ingen att tänderna tillhör kroppen och att hälsa blivit en klassfråga. Jag fixa guldtandsimplantat av en vän och tandläkare i ryssland. Spara endå pengar trots resan 😂

Susanne L
Skrev om Munhälsa.se

Mycket bra bemötande och en bra behandling( undersökning +laga tand).

Victoria S
Skrev om Munhälsa.se

Mkt bra bemötande... Tog väl hand om mig, då jag har tandläkar skräck

Ercan K
Skrev om Munhälsa.se

Kunniga och snälla de som jobbar där

Agneta T
Skrev om Munhälsa.se

Superbra bemötande från början till slut.

Donna F
Skrev om Munhälsa.se

I received a hygiene treatment and also two fillings. I had a very positive experience - the staff were lovely and explained what they were doing and why. My appointment went ahead on time without delays.

Sandro S
Skrev om Munhälsa.se

+ Ringde och fick en tid direkt. + Vänligt bemötande från personalen. + Tandstensborttagning gick väldigt snabb.

Britt-marie D
Skrev om Munhälsa.se

Min man går hos Munhälsan och genom honom fick jag tips om er. Behövde dessutom en akut tid hos en tandläkare för konsultation. 1. Fick en tid hos er samma dag! Upplevde jag som oerhört positivt då jag har tandläkarskräck och nu behövde jag inte gå i flera dagar och ha ångest. 2. Fick ett mycket lugnande och proffsigt bemötande. 3. Har varit tvungen att dra ut 2 kindtänder tidigare hos Folktandvården. Deras bemötande om att ev göra ett tandimplanant har varit avskräckande (dessutom har jag enl dom haft mina tänder i...

Faezeh D
Skrev om Munhälsa.se

Jag va supernöjd med besöket och framförallt bemötandet. Hur trevliga och goa som helst är dom där borta :) Jag hade en del frågor och fick allt besvarat. Första besöket var en undersökning. Andra besöket fick jag laga en tand. Ska tillbaka igen och göra lite annat också. Är jättenöjd för att ha hittat nånstans där man trivs och är nöjd. Eftersom jag har tandläkarskräck så känner jag mig väldigt trygg och bekväm hos er. Tack för en trevlig besök :) Mvh F

Nawar B
Skrev om Munhälsa.se

De var jättesnäll och jätte duktiga och jag tack sam till dem Tack för allt

Kristina L
Skrev om Munhälsa.se

Jag har varit på undersökning hos munhälsan. Allt var tydligt och bra från första samtalet till vänta i hallen till själva besöket. Mycket nöjd.

Maria H
Skrev om Munhälsa.se

Fantastiskt bemötande Och jag var bara för undersökning och blev rekommenderas av en vän ..jätte bra tandläkare och tandsköterska och noggranna.. en eloge till er på munhälsan och jag ska bli kallad om ett år. Är jätte nöjd!!!

Annika P
Skrev om Munhälsa.se

Jag har fått det bästa bemötandet i alla kategorier Mycket nöjd med den hjälp och omtanke jag mötts.

Miriam H
Skrev om Munhälsa.se

Alla var mycket vänliga och hjälpsam. Vi hade bra smalltalk också. De hjälpte mig hitta tand picks som funkar jättebra!

Mikael L
Skrev om Munhälsa.se

Vet inte riktigt vad jag skall säga, är nöjd med den hjälp jag fått, trevlig personal

Angelica N
Skrev om Munhälsa.se

Så proffsiga på sitt arbete och har konsten att känna sig trygg!

Josefin S

Trevliga Kunniga Pedagogiska