Munhälsa.se

Herkulesgatan 1D, 417 01 Göteborg — Visa karta

Välkommen till oss på Munhälsa i Göteborg!

På våra kliniker i Frölunda och Kvillebäcken jobbar erfarna tandläkare, tandhygienister och tandsköterskor med att ge dig tandvård av bästa kvalitet, och självfallet ett vänligt mottagande.

Hos oss kan du få hjälp med allt från en vanlig undersökning till tandreglering, blekning eller lagningsmetoder. Har du akuta problem? Då kan du få en drop-in-tid samma dag.

Vi strävar alltid efter att ge dig enkel, komplett och tillgänglig tandvård. Därför slipper du långa väntetider och kan dessutom få tillgång till flerspråkig personal. Vi har också vana av att hantera tandvårdsrädsla om du skulle behöva det.

Varmt välkommen att boka tid hos Munhälsa. Vi tar hand om ditt leende!

Frölunda Munhälsa:

Lör-Sön: Stängt

Läs vad 137 kunder tycker om Munhälsa.se

• Sylvia G
    Sylvia G skrev om Munhälsa.se
    Mycket bra och skicklig tandläkare lagade mina tänder på bra och kort tid Läs mer
  • Jannice J skrev om Munhälsa.se
    Trevligt bemötande inga problem med tidsbokning. Allt va bra Läs mer
  • Emma P skrev om Munhälsa.se
    Hatade att gå till tandläkaren innan, dock gick det lätt över efter mitt möte med de på er klinik. Nu vet jag inte vad han heter men ge han en ros. Läs mer
  • Anders M skrev om Munhälsa.se
    Undersökning av tänder å lagat två fram tänder Läs mer
  • Johan S skrev om Munhälsa.se
    Strulig entré, man blev inte mottagen direkt och visste inte om man kommit rätt. Väldigt trevligt och kompetent bemötande sedan. Läs mer
  • Berndt Å skrev om Munhälsa.se
    Bra bemötande snabb hjälp för en som var på genom resa hade inga förväntningar men blev positivt överraskad min upplevelse av personalen kändes mycket bra degjorde ett bra arbete Läs mer
  • Eine E skrev om Munhälsa.se
    Tandläkare och sköterska
    Fantastisk personal
    Tryggt bemötande Läs mer
  • Patrik R skrev om Munhälsa.se
    Undersökning gick fort kunnig personal bra service är jätte nöjd mv patrick Läs mer
  • Yvonne J skrev om Munhälsa.se
    Tandvård, bra bemötande trevlig och kunnig personal Läs mer
  • Altaf Ur R skrev om Munhälsa.se
    Utmärkt. Trevligt behaglig behandling av tandvård. Läs mer
  • Sanna E skrev om Munhälsa.se
    Undersökning. Jättebra på alla sätt. Läs mer
  • Lennart B skrev om Munhälsa.se
    Mycket bra o tryckt bemötande • blir säkert bra• Läs mer
  • Mats H skrev om Munhälsa.se
    Tandundersökning och borttagning av tandsten.
    Fick ett utmärkt bemötande av personalen! Läs mer
  • Iris A skrev om Munhälsa.se
    Jag har fått ett fantastiskt fint bemötande och jag känner mig verkligen omhändertagen! Jag var ganska orolig när jag kom men nu känner jag lugn och tillförsikt och känner att det kommer att bli bra! Läs mer
  • Alexandra C skrev om Munhälsa.se
    Otroligt duktiga medarbetare. Kände mig trygg och i väldigt bra händer. Läs mer
  • Monica P
    Monica P skrev om Munhälsa.se
    Fantastiskt personal, professionella lyhörda duktiga. Kan varmt rekommendera alla. Läs mer
  • Maria J skrev om Munhälsa.se
    Jag hade under några veckor haft smärta till och från i tänderna, visade sig att en nerv var skadad/död och jag fick göra en rotfyllning.
    Jag är väldigt nöjd över bemötandet och behandlingen jag fick, jag har inte efter behandlingen haft några men . Jag kommer fortsätta att gå till munhälsa i Frölundatorg. Läs mer
  • Stefan B skrev om Munhälsa.se
    MYCKET bra, trevlig tandläkare,och personal, bemötande när man kom dit så jag kan rekommendera andra att välja Munhälsan, Läs mer
  • Natalja P
    Natalja P skrev om Munhälsa.se
    Ni är bästa!
    Ni är snälla, snabba, professionella, och det finns ingen några stora förväntningar. Läs mer
  • Kent N skrev om Munhälsa.se
    Gjorde en kontroll, bra bemötande. Läs mer
  • Jessica S skrev om Munhälsa.se
    - Allmän undersökning
    - Behandling av inflammerad visdomstand
    - Tandsten borttagning

Jättetrevlig personal, bra bemötande och man känner sig väldigt trygg som patient, speciellt som en person som jag själv som tycker det är obehagligt och skrämmande att gå till tandläkaren

Hade inga förväntningar då jag kom första gången för ett akutbesök och var bara glad att jag fick en tid samma dag jag ringde (vilket var jättepositivt), bra med drop-in tider! Var så nöjd med hjälpen jag fick och bemötandet att jag valde att skriva in mig hos er.

En nackdel: Att man inte kan få betala på delbetalning under 10.000 kr. Hade varit bra om man alltid kunde ha möjligheten att betala på delbetalning.

Mvh. Nöjd kund :) Läs mer
  • Helena K skrev om Munhälsa.se
    Mycket trevligt och proffesionellt bemötande. Jag har blivit botad mot min tandläkarskräck.

Helena Läs mer
  • Yohanna L skrev om Munhälsa.se
    Snabbt, enkelt och billigt. Bra tillgänglighet. Läs mer
  • Agneta E skrev om Munhälsa.se
    Fick en tid snabbt. Information om tandstatus och vidare behandling. Läs mer
  • Ruzica J skrev om Munhälsa.se
    Jag är jättenöjd med besöket hos tandhygienister och tandläkare. Det var så bra att det är över mina förväntningar. Tack så mycket för allt ni gör.
    Hälsningar Läs mer
  • Moa E skrev om Munhälsa.se
    Har inte varit hos tandläkaren på 15 år då jag haft stort obehag för det. Nu började jag få ont i en tand och var tvungen att gå. Letade på nätet och hittade Munhälsa i Kville.
    De var helt fantastiska och fick mig att känna mig fullkomligt trygg och bekväm.
    All eloge till personalen som är den mest proffessionella jag mött någonstans.
    Kommer nu kontinuerligt besöka dem och känner mig helt trygg!! Läs mer
  • Mattias F
    Mattias F skrev om Munhälsa.se
    Utmärkt och proffsigt bemötande. Fick tid dagen efter kontakt så väldigt snabbt gick det med. Läs mer
  • Dario M skrev om Munhälsa.se
    Jag är kund hos munhälsa i minst 10 år och har alltid varit nöjd med allt. Gemensamt kunde vi diskutera olika former av behandlingar, kostnad och pris, allt efter min plånbok.
    Personalen och läkarna är riktigt effektiva, kunniga och tillmötesgående .
    Rekommenderar starkt Munhälsa till alla. Läs mer
  • My E skrev om Munhälsa.se
    Väldigt trevlig mottagning med trevlig personal. Noggrann och proffsig. Rekommenderas. Läs mer
  • Jouana F skrev om Munhälsa.se
    Allt var väldigt bra. Mycket bra bemötande av kompetent, trevlig och omtänksam personal. Man känner sig välkommen och väl omhändertagen. Rekommenderar definitivt Munhälsa på Herkulesgatan. Läs mer
  • Eva B skrev om Munhälsa.se
    Vänlig och avslappad miljö i fräscha lokaler.
    Goda råd om fortsatt behandling av vänlig o kunnig personal. Läs mer
  • Monica A skrev om Munhälsa.se
    Allt var bra. Trevliga och lyssnade på vad jag sa. Läs mer
  • Sam S skrev om Munhälsa.se
    Dyr utpressning med tänder...

Världens högsta skatt endå fattar ingen att tänderna tillhör kroppen och att hälsa blivit en klassfråga.
    Jag fixa guldtandsimplantat av en vän och tandläkare i ryssland.

Spara endå pengar trots resan 😂 Läs mer
  • Susanne L skrev om Munhälsa.se
    Mycket bra bemötande och en bra behandling( undersökning +laga tand). Läs mer
  • Victoria S skrev om Munhälsa.se
    Mkt bra bemötande... Tog väl hand om mig, då jag har tandläkar skräck Läs mer
  • Ercan K skrev om Munhälsa.se
    Kunniga och snälla de som jobbar där Läs mer
  • Agneta T skrev om Munhälsa.se
    Superbra bemötande från början till slut. Läs mer
  • Donna F skrev om Munhälsa.se
    I received a hygiene treatment and also two fillings. I had a very positive experience - the staff were lovely and explained what they were doing and why. My appointment went ahead on time without delays. Läs mer
  • Sandro S skrev om Munhälsa.se
    + Ringde och fick en tid direkt.
    + Vänligt bemötande från personalen.
    + Tandstensborttagning gick väldigt snabb. Läs mer
  • Britt-marie D skrev om Munhälsa.se
    Min man går hos Munhälsan och genom honom fick jag tips om er. Behövde dessutom en akut tid hos en tandläkare för konsultation.
    1. Fick en tid hos er samma dag! Upplevde jag som oerhört positivt då jag har tandläkarskräck och nu behövde jag inte gå i flera dagar och ha ångest.
    2. Fick ett mycket lugnande och proffsigt bemötande.
    3. Har varit tvungen att dra ut 2 kindtänder tidigare hos Folktandvården. Deras bemötande om att ev göra ett tandimplanant har varit avskräckande (dessutom har jag enl dom haft mina tänder i 60 år och då får man räkna med att dom inte håller så länge till!!).
    Hos munhälsan fick jag reda på att det inte alls var så farligt eller svårt att göra ett tandimplantat och dessutom en ordentlig förklaring hur det hela går till. Väldigt positivt och uppskattat.
    4. Har listat mig hos er i fortsättningen för en både snabbare och tryggare behandling. Läs mer
  • Faezeh D skrev om Munhälsa.se
    Jag va supernöjd med besöket och framförallt bemötandet. Hur trevliga och goa som helst är dom där borta :) Jag hade en del frågor och fick allt besvarat. Första besöket var en undersökning. Andra besöket fick jag laga en tand. Ska tillbaka igen och göra lite annat också. Är jättenöjd för att ha hittat nånstans där man trivs och är nöjd. Eftersom jag har tandläkarskräck så känner jag mig väldigt trygg och bekväm hos er. Tack för en trevlig besök :) Mvh F Läs mer
  • Nawar B skrev om Munhälsa.se
    De var jättesnäll och jätte duktiga och jag tack sam till dem
    Tack för allt Läs mer
  • Kristina L skrev om Munhälsa.se
    Jag har varit på undersökning hos munhälsan. Allt var tydligt och bra från första samtalet till vänta i hallen till själva besöket. Mycket nöjd. Läs mer
  • Maria H skrev om Munhälsa.se
    Fantastiskt bemötande
    Och jag var bara för undersökning och blev rekommenderas av en vän ..jätte bra tandläkare och tandsköterska och noggranna.. en eloge till er på munhälsan och jag ska bli kallad om ett år. Är jätte nöjd!!! Läs mer
  • Annika P skrev om Munhälsa.se
    Jag har fått det bästa bemötandet i alla kategorier Mycket nöjd med den hjälp och omtanke jag mötts. Läs mer
  • Miriam H skrev om Munhälsa.se
    Alla var mycket vänliga och hjälpsam. Vi hade bra smalltalk också.
    De hjälpte mig hitta tand picks som funkar jättebra! Läs mer
  • Mikael L skrev om Munhälsa.se
    Vet inte riktigt vad jag skall säga, är nöjd med den hjälp jag fått, trevlig personal Läs mer
  • Angelica N skrev om Munhälsa.se
    Så proffsiga på sitt arbete och har konsten att känna sig trygg! Läs mer
  • Josefin S skrev om Munhälsa.se
    Trevliga