Munhälsa.se

Herkulesgatan 1D, 417 01 Göteborg — Visa karta

Välkommen till oss på Munhälsa i Göteborg!

På våra kliniker i Frölunda och Kvillebäcken jobbar erfarna tandläkare, tandhygienister och tandsköterskor med att ge dig tandvård av bästa kvalitet, och självfallet ett vänligt mottagande.

Hos oss kan du få hjälp med allt från en vanlig undersökning till tandreglering, blekning eller lagningsmetoder. Har du akuta problem? Då kan du få en drop-in-tid samma dag.

Vi strävar alltid efter att ge dig enkel, komplett och tillgänglig tandvård. Därför slipper du långa väntetider och kan dessutom få tillgång till flerspråkig personal. Vi har också vana av att hantera tandvårdsrädsla om du skulle behöva det.

Varmt välkommen att boka tid hos Munhälsa. Vi tar hand om ditt leende!

Frölunda Munhälsa:

Lör-Sön: Stängt

Läs vad 35 kunder tycker om Munhälsa.se

• Elona L
    Elona L skrev om Munhälsa.se
    Bästa behandling, trevliga personal, relevanta tid , bra pris att jämföra med andra företag.
  • Emelie E
    Emelie E skrev om Munhälsa.se
    Trevligt bemötande, fräscha lokaler, grundlig undersökning, bra pris (erbjudande).
  • Irfan I
    Irfan I skrev om Munhälsa.se
    Jag var nöjd med bemötandet och behandlingen.
  • Aneta A
    Aneta A skrev om Munhälsa.se
    Jättenöjd som kund. Fick hjälp med en lagning och även köpt tandbleknings kit. Jag får alltid svar och hjälp när jag ringer och har frågor och funderingar.
  • Lana L
    Lana L skrev om Munhälsa.se
    Jag fick hjälp med tandsten borttagning samt puts av tänderna och röntge bilder på tänderna.
    Personalen var riktigt trevliga samt bra bemötande och roliga.
    Lokalen var jätte fräsch och man kände trygghet.
    Jätte bra tandläkare och tandsköterska.
  • Jose R
    Jose R skrev om Munhälsa.se
    Jag ger Munhälsan topp betyg+++++

Det uppmärksammade min tandläkarskräck och gick igenom hela behadlingsprocessen på ett väldigt pedagogisk sätt.
    Vi gjorde en bra och tydlig avbetalningsplan baserad på kostnadsförslaget!

Jag har fått stöd och haft tätta uppföljningar efter dragna visdomständer där man både dragit på traditionellt sätt samt kirurgisk.

Jag har ca 30% kvar på min behandling men det känns väldigt tryggt att göra återbesök då det är proffsig personal på plats som värnar om sina patienters välmående!
  • Anicka G
    Anicka G skrev om Munhälsa.se
    Mycket gott bemötande. Snabb tid som ny patient.
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Munhälsa.se
    Toppen bra behandling och service.
    Här vill jag vara kund!!
    Thomas
  • Helena A
    Helena A skrev om Munhälsa.se
    Första besök, undersökning, genomgång röntgen mm. MYCKET trevligt personal, vänligt bemötande, punktliga. Sammanfattningsvis ett bra besök kommer även att boka tid hos er för min man
    Munhälsa blir vår nya tandläkare.
  • Viviana G
    Viviana G skrev om Munhälsa.se
    Gott bemötande, snabb tidsbokning och behandling
  • Amir J
    Amir J skrev om Munhälsa.se
    Företaget var riktigt bra och personalen var riktigt kunniga
  • Veronica M
    Veronica M skrev om Munhälsa.se
    Otroligt proffsiga.
    Jag skulle dra ut en tand vilket kan kännas en del.De såg till att jag fick ordentligt med bedövning. Talade om hela tiden vad de skulle göra.Tandläkaren var väldigt trevlig men sköterskan sa inte ett ljud annars kan det vara lite avkopplande om man hör lite småprat.
  • Ellen L
    Ellen L skrev om Munhälsa.se
    Smidigt, snabbt och trevliga, fixade mitt hål på en gång! Nöjd
  • Daniela P
    Daniela P skrev om Munhälsa.se
    Hej! Jag är jätte nöjd med allt jag fick på er klinik. Här menar jag bemötande, lokalen och sist men inte minst är glad över dem smärtfria behandlingarna så som rotfyllningar som jag gjort hos er. Gillar framförallt samarbeten mellan sköterskor och tandläkare men också all råd och information som jag fick från er.
    Tack
  • Jesper E
    Jesper E skrev om Munhälsa.se
    Fantastiskt bemötande och bra leverans
  • Nattie
    Nattie skrev om Munhälsa.se
    Dom är jätte trevliga och duktiga och berättar alltid vad dom ska göra.
  • Linda L
    Linda L skrev om Munhälsa.se
    Jag upplever att mitt bemötande av personalen på munhälsa är toppen, dom är så trevliga och duktiga 😃👍
    Jag är nöjd som kund!!
  • Joachim J
    Joachim J skrev om Munhälsa.se
    Jag vill hellre skriva på engelska.
    I was very nicely welcomed from first the contact to have a general undersökning to the actual visit. I got an appointment within a few days, didn't have to wait, and everything was performed patiently and explained thoroughly. I am still very satisfied!
  • Lars L
    Lars L skrev om Munhälsa.se
    Tandläkarbesök:
    helt ok med allt kring detta samt bra med kampanjerbjudande!
    proffsighet, bra bemötande, fina lokaler o utrustning!
  • Jill H
    Jill H skrev om Munhälsa.se
    Bemötandet var trevligt och tryggt då jag är tandläkar rädd.
  • Anders A
    Anders A skrev om Munhälsa.se
    Upplevde tandläkaren som mycket professionell!
  • Maria K
    Maria K skrev om Munhälsa.se
    Jättebra bemötande från första stund ,och sedan genom hela processen då jag skulle byta ut en skadad tand.Rekommenderas !!
  • Sebstian J
    Sebstian J skrev om Munhälsa.se
    Trevligt bemötande men otroligt snabbt besök (ca 10 min) och en saftig offert på vad som behövde åtgärdas. Ingen putsning eller annat vilket kunde varit bra eftersom jag äntligen vågat mig iväg till tandläkaren för första gången på 12 år.
  • Katerina P
    Katerina P skrev om Munhälsa.se
    Jag blev bra bemött samt mitt tandproblem var åtgärdat. Jag är mycket nöjd. Stort tack.
  • Victor B
    Victor B skrev om Munhälsa.se
    Bra bemötandet.jag har blivit behandlad för tandsten,duktig personal.jag är mycket nöjd.
  • Elisabeth J
    Elisabeth J skrev om Munhälsa.se
    Supernöjd med service och bemötandet. Har gjort tandblekning och justerat två framtänder. Dessutom gjordes min skena om för att passa min justering utan kostnad. Det kallar jag service.
    Allt till humana priser.
  • Fehime H
    Fehime H skrev om Munhälsa.se
    Det var det bästa tandläkarbesök som jag någonsin haft . Väldigt trevliga och duktiga personal .
  • Pia W
    Pia W skrev om Munhälsa.se
    Jag sökte för en plomb av en tand hade gått av. Detta fixades utan något större problem och även en annan tand där det kommer att behövas sätta en krona. Min tandläkare gjorde en tillfällig lösning, vilket hittills har hållt.
    Jag var mycket nöjd efter detta besök.
  • Amanda K
    Amanda K skrev om Munhälsa.se
    De skrämde mig med tandlossning, sa att det skulle göra otroligt ont att ta bort tandstenen, de felbehandlade mig och skadade tandköttet.
    Nu har jag varit hos en annan tandläkare och fått adekvat information och behandling. Att ta bort tandstenen gick hur bra som helst.
  • Mohammad J
    Mohammad J skrev om Munhälsa.se
    Trevliga personal och fantastiskt bra tandläkaren.
  • Ulrika H
    Ulrika H skrev om Munhälsa.se
    Jättebra klinik. De tog sig tid och laga ett hål på direkten.
  • Ayman A
    Ayman A skrev om Munhälsa.se
    Trevlig och kunnig personal. Tand och tandstenborttagning.
  • Kirsi J
    Kirsi J skrev om Munhälsa.se
    Jag skulle iväg på semester och veckan innan så fick jag tandvärk. Ringde Munhälsan pch fick snabb hjälp. De lagade 2 tänder och fick åka på semester utan tandvärk. Härlig personal med mycket omtanke.
  • Klara L
    Klara L skrev om Munhälsa.se
    Jättebra bemötande, goa tjejer som fick mig att känna mig trygg. Annars så brukar jag ha lite tandläkarskräck, men alla var så vänliga och lugna så skräcken försvann helt
  • Mathias W
    Mathias W skrev om Munhälsa.se
    Otroligt bra bemötande, fräscha lokaler och bra kompetens.

Herkulesgatan 1D, 417 01 Göteborg