Alla kategorier Webshop Namnsmycken

Namnsmycken

Personliga smycken.jag tycker att det optimala smycket till någon man älskar ska vara unikt, genuint och handgjort. Ett smycke i äkta silver eller guld med mycket själ och hjärta, där det personliga budskapet är hamrat för hand, bokstav för bokstav. Det är kärlek för mig. Besök gärna namnsmycken.com eller kom förbi i ateljén på Brahegatan 32 på Östermalm så kan vi tillsammans ta fram smycket som är kärlek för just er.

Läs vad 62 kunder tycker om Namnsmycken

• Terry G
    Terry G skrev om Namnsmycken
    Fantastiskt fina smycket. Beställt flera halsband både till mig själv och andra. Och vi har alla blivit fantastiskt nöjda. senast beställde jag en nyhet och när jag fick hem det insåg jag att det är det absolut bästa och snyggaste halsband jag någonsin kommer att äga... Helt otroligt fint. hon överträffar sig hela tiden och gör dem fantastiskt fina Läs mer
  • Niklas L
    Niklas L skrev om Namnsmycken
    Mycket smidigt med snabba leveranstider! Läs mer
  • Fredrik D
    Fredrik D skrev om Namnsmycken
    Köpt silverarmband. Fungerade utan problem. Även reklamation gick smidigt. Läs mer
  • Nadja S
    Nadja S skrev om Namnsmycken
    Väldigt fin och personlig service.
    Jag är otroligt nöjd med min ring och det fina halsband jag köpte. Läs mer
  • Veronica Ã
    Veronica à skrev om Namnsmycken
    Utsökt design! Snabb leverans. Jag blev kär i formgivningen och tanken bakom smyckena som finns att se på hemsidan. Däremot upplever jag att smyckena känns enklare i verkligheten än vad jag upplevde på foto. Materialet är tunt och känns mer exklusivt på foto än runt min hals och på mitt finger (känslan av att ha ett "barnsmycke" runt min hals snarare än min morgongåva). Jag försöker ändå se smyckena som prisvärda med tanke på att de tillverkade för hand och unika i sitt slag. Och jag älskar som sagt designen. Läs mer
  • Tove L
    Tove L skrev om Namnsmycken
    Jättetrevligt bemötande och snabb service både i samband med beställningen och senare när armbandet oturligt nog gick sönder. Fick det åtgärdat och hade det åter i min ägo inom ett par dagar. Har bara gott att säga om Amanda och hennes fina smycken. Läs mer
  • Anna V
    Anna V skrev om Namnsmycken
    Köpte ett säkerhetsmycke till sonen, silverplatta med kedja. Mycket nöjd fint smycke , snabb leverans. Läs mer
  • Jenny D
    Jenny D skrev om Namnsmycken
    Många fina smycken och supertrevlig service. Läs mer
  • Carina J
    Carina J skrev om Namnsmycken
    Jättefina smycken, bär halsbandet i stort sett varje dag! Klockrent! Läs mer
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Namnsmycken
    Personlig och snabb service. Trevligt bemötande på bästa sätt. Underbara halsband, mitt var ännu finare i verkligheten än på bild! Läs mer
  • Henrik P
    Henrik P skrev om Namnsmycken
    Funkade väldigt bra med fint bearbetade smycken och snabb leverans. Betalade med Klarnas mailfaktura som också det funkade smidigt Läs mer
  • Kim H
    Kim H skrev om Namnsmycken
    Smidigt, snabb leverans men halsbandet var mycket tunnare än vad jag hade förväntat mig. Känns lite dyrt i förhållande till vad jag fått. Läs mer
  • Malin S
    Malin S skrev om Namnsmycken
    Fantastiskt trevligt och hjälpsamt bemötande med snabba leveranser. Köpt flertalet smycken och lika nöjd med dem alla! Läs mer
  • Natalie O
    Natalie O skrev om Namnsmycken
    Hej! Jag var nöjd med smycket jag beställde. Hade dock önskat att det hade varit samma mellanrum mellan alla bokstäver i min dotters namn. Jag kommer säkerligen handla igen och skulle rekommendera namnsmycken till vänner och familj. Med vänlig hälsning, Natalie Läs mer
    2015-06-09 Amanda E svarar Natalie O
    Hej Natalie,
    tusen tack för att du väljer att recensera mig, min service och mina smycken!
    Tänker på det du skriver; skicka gärna smycket till mig så gör jag om det. Jag vill att du ska vara 100% nöjd, annars är inte jag nöjd heller. Låter det ok?
    Adress: amanda egilson ab, brahegatan 32, 11437 Stockholm.
    Amanda Egilson
    NAMNSMYCKEN.COM
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Namnsmycken
    Ett personligt och omsorgsfullt bemötande är Amandas styrka. Svarar snabbt och kommer med idéer om hur du kan göra dina smycken personliga. Kan varmt rekommendera Amandas smycken, Namnsmycken.com!! Läs mer
  • Mattias P
    Mattias P skrev om Namnsmycken
    Trevligt bemötande, snabb service och vackra smycken. Rekommenderas! Läs mer
  • Linda N
    Linda N skrev om Namnsmycken
    Jag är mycket nöjd med mina ringar, de blev precis som jag tänkt mig! Läs mer
  • Veronica F
    Veronica F skrev om Namnsmycken
    Fantastisk smykke og service!!!! Läs mer
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Namnsmycken
    Väldigt personligt och glatt bemötande! Supersnabba leveranser! :) Jag känner mig speciell i Namnsmyckens smycken! Läs mer
  • Linda G
    Linda G skrev om Namnsmycken
    Kan varmt rekommendera Amanda Egilson och Namnsmycken.com. Hon gör stilrena, personliga och vackra smycken som håller länge. Jag har flera smycken från henne och kommer i framtiden beställa flera. Läs mer
  • Alexandra H
    Alexandra H skrev om Namnsmycken
    Snabb leverans och super fina smycken. Läs mer
  • Malin P
    Malin P skrev om Namnsmycken
    Amandas smycken blir personliga gåvor att ge bort. Själv beställde jag manschettknappar i hennes fantastiska "Evighets"-serie till min sambo när han fyllde år, med våra namn ingraverade. De var otroligt uppskattade eftersom det märks att det finns en tanke bakom presenten, både från den som ger den och den som tillverkar den utefter givarens önskemål. Jag ville ge något riktigt personligt som visar hur mycket jag älskar honom, nästan som en förlovningsring (vilket jag hoppas en dag ska finnas på mitt finger och då i silver såklart :). När jag såg Amandas fina manschettknappar som är gjorda i evighetstecknet, vad kunde vara bättre och mer passande än dom - med våra namn på?! Klockrent! Och jag visste hur mycket han skulle uppskatta dom! Fick hem dom några veckor innan hans födelsedag och gick som på nålar och bara väntade på att få överlämna det fina paketet med ett tillhörande kort. "Du och jag Kristofer - härifrån till evigheten" <3 Och bemötandet - top noter! Trevligt, hjälpsamt och snabbt gick det att få hem dom. Jag ger mina varmaste rekommendationer till Amanda Egilson och hennes Namnsmycken!!! Malin Läs mer
  • Ellinor T
    Ellinor T skrev om Namnsmycken
    Jag kan varmt rekommendera Amanda Egilsons smycken. De är gjorda med omsorg och kärlek. Läs mer
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Namnsmycken
    Jag är mycket nöjd med smycket som var jättefint när det kom fram! Rekommenderar! Läs mer
  • Jessica H
    Jessica H skrev om Namnsmycken
    Snabbt, bra och personligt bemötande! Läs mer
  • Charlotte D
    Charlotte D skrev om Namnsmycken
    Amanda gör helt underbart fina smycken. Bär numera både namnringar med mina barns namn, vigselringar i både silver och vitt guld samt örhängen. Jag är så grymt nöjd och Amanda är en riktig pärla som fixar allt enligt önskemål! Kan varmt rekommendera alla att ta en titt på namnsmycken.com Läs mer
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Namnsmycken
    Beställde ett halsband med barnens namn som morgongåva till min fru. Fick snabbt ett personligt och varmt svar på en fråga jag hade. Hade sen en kontinuerlig dialog med Namnsmycken kring smycket, bemötandet var alltid otroligt proffsigt, varmt och personligt. Jag fick direkt ett mycket bra förtroende för Namnsmycken. Sedan var leveransen otroligt snabb vilket såklart var grädden på moset. Min fru älskar halsbandet och bär det med stolthet. Jag kan varmt rekommendera Namnsmycken, otroligt fina och personliga produkter kombinerat med ett proffsigt, varmt och positivt bemötande gör att jag kommer handla här flera gånger. Läs mer
  • Jahn S
    Jahn S skrev om Namnsmycken
    Jag är jättenöjd med snabb och superbra service och bemötande. Jättefint smycke till riktigt bra pris! Läs mer
  • Anton C
    Anton C skrev om Namnsmycken
    Världens bästa Amanda gör de finaste smyckena!:) Läs mer
  • Eva H
    Eva H skrev om Namnsmycken
    Bra bemött. Köpt just namnsmycke som jag värdesätter högt. Läs mer
  • Mattias K
    Mattias K skrev om Namnsmycken
    Superfina smycken och väldigt fint bemötande när jag ville veta leveranstid! Läs mer
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Namnsmycken
    Fina smycken och fantastisk service! Läs mer
  • Katarina K
    Katarina K skrev om Namnsmycken
    Fantastisk service! Enkelt att beställa i webshopen, snabb leverans och otroligt fina och proffsiga "förpackningar" smyckena levererades i. Läs mer
  • Madeleine C
    Madeleine C skrev om Namnsmycken
    Underbara handgjorda smycken. Amandas härliga personliga bemötande med en sann glädje att se till att det blir som man har tänkt är helt oslagbart. Kan verkligen rekomendera att göra smycken hos Amanda, då får man ett unikt smycke med en personlig touch. By Hand and Hart stämmer till fullo. Läs mer
  • Ana L
    Ana L skrev om Namnsmycken
    Super bra bemötande. pimpade min halsband som min man köpte åt mig för några år sedan , har också köpt olika namnbrickor
    Amanda är jätte gullig och proffsig Läs mer
  • Freja F
    Freja F skrev om Namnsmycken
    Fantastiska smycken och snabbare leverans än utlovat båda gångerna. Tack! Läs mer
  • malin a
    malin a skrev om Namnsmycken
    Mitt nya förstahandsval för vackra och personliga presenter! Läs mer
  • Camilla J
    Camilla J skrev om Namnsmycken
    Mycket nöjd och toppennöjd med allt. Varm och god personlig kontakt. Smycket var otroligt fint, till och med förpackningen! Jag har fått nya favoritsmycken och jag rekommenderar verkligen alla att köpa sina namnsmycken härifrån. Läs mer
  • Anna B
    Anna B skrev om Namnsmycken
    Fantastiska smycken, snabb leverans och personlig och jättetrevlig service. Läs mer
  • Maria F
    Maria F skrev om Namnsmycken
    Snabb leverans, helt enligt de önskemål vi hade på smycket. Läs mer
  • Janne G
    Janne G skrev om Namnsmycken
    Super!! God service og fine smykker:) Läs mer
  • Andreas Z
    Andreas Z skrev om Namnsmycken
    Fantastiskt bra service och engagemang för mig som kund. Har återkommit till Egilsson i flera år. Läs mer
  • Linda K
    Linda K skrev om Namnsmycken
    Alltid kul med fina personliga smycken Läs mer
  • Josefin N
    Josefin N skrev om Namnsmycken
    Jättebra, super nöjd!!! Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Jenny H
    Jenny H skrev om Namnsmycken
    Vackra och stilrena smycken med personlig prägel. Läs mer
  • Anna G
    Anna G skrev om Namnsmycken
    Jag rekommenderar verkligen namnsmycken.com och Amanda Egilson! Jag har hittills köpt 3 vackra smycken av Amanda. Ett halsband med mina barns namn samt 2 presenter som Amanda hjälpte mig designa.
    Amandas smycken är stilrena och vackra!
    Amanda har ett varmt bemötande och är så proffsig med sitt hantverk! Läs mer
  • Hanna Emilia F
    Hanna Emilia F skrev om Namnsmycken
    Mycket bra service och fint smycke. Läs mer
  • Anders E
    Anders E skrev om Namnsmycken
    Fina smycken, snabb leverans. Läs mer
  • Eva K
    Eva K skrev om Namnsmycken
    Svårt att omsätta bilden på det smycke jag köpte, till naturlig storlek. Trodde det var större, men det var otroligt vackert o mottagaren blev jätteglad. Snabb leverans. Läs mer
  • Malin L
    Malin L skrev om Namnsmycken
    Köpt två armband och ett halsband. Helt underbara att bära och de motsvarar verkligen smyckena som visar på bilderna i verkligheten. Servicen är snabb och pålitlig. Fantastiskt duktig silversmed. Kan inte bli mer nöjd med service, utförandet och de vackra smyckena. Läs mer

Bästa webshopparna i Stockholm:

4.6 i betyg av 2072 omdömen