Alla kategorier Naprapat Stockholms län Solna Naprapathjälpen Stockholm

Naprapathjälpen Stockholm

Armégatan 36A, 171 71 Solna — Visa karta

Vi på Naprapathjälpen Stockholm i Solna hjälper dig må bättre!

Tack vare vår kunskap, utbildning och erfarenhet inom både naprapati, massage och kost är du garanterad resultat när du kommer till oss med dina besvär. Genom grundlig undersökning, specifika tester och individuellt anpassad behandlingsplan ger vi dig professionell och effektiv vård för att du så snabbt som möjligt ska kunna återvända till vardagen.

Några typiska besvär som kan behandlas med hjälp av naprapati är ryggskott, nackspärr och idrottsskador. Vi hjälper dig till minskad smärta och ökad rörlighet. Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 27 kunder tycker om Naprapathjälpen Stockholm

• Rolf J skrev om Naprapathjälpen Stockholm
    Bra bemötande, kunnig personal och bra öppettider Läs mer
  • Arvid J skrev om Naprapathjälpen Stockholm
    Fantastiskt bra hjälp! Nu är ryggen bra igen! Läs mer
  • Silvia H
    Silvia H skrev om Naprapathjälpen Stockholm
    Fick väldigt bra hjälp när jag hade ont i ryggen Läs mer
  • Johanna L skrev om Naprapathjälpen Stockholm
    Proffesionella och duktiga! Supernöjd :) Läs mer
  • Anna J skrev om Naprapathjälpen Stockholm
    Jag gick hos Naprapat och fick mycket bra bemötande och omhändertagande. Jag kan rekommendera Naprapathjälpen till andra! Läs mer
  • Solveig I skrev om Naprapathjälpen Stockholm
    Hade akuta problem med ryggen. Fick en tid via nätet och valde att gå till Helle vilket var ett riktigt bra val.
    Har fått hjälp med min smärta och blir väl bemött. Har rekommenderat Naprapathjälpen tillandra. 2 har redan varit där. Läs mer
  • Lilly H skrev om Naprapathjälpen Stockholm
    Helt nöjd, fick mycket bra hjälp och tydliga förklaringar till mina problem.
    Fint bemötande och känner trygghet i att föreslagna övningar hjälper mig.
    Varje behandling har hjälpt mig. Läs mer
  • Anniqa R skrev om Naprapathjälpen Stockholm
    Upplever bemötandet som väldigt positivt. Trevlig och personligt.
    Tennisarm - stötvågsbehandling
    Behandlingen är inte färdig så svårt att säga om det uppgår till mina förväntningar. Läs mer
  • Jens J skrev om Naprapathjälpen Stockholm
    Naprapat Helle jätteduktig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • Rikard Å skrev om Naprapathjälpen Stockholm
    Naprapat och sportmassage efter en fotskada. Har varit riktigt bra bemötande och visat på en bred kunskap och kunnat få med humor i behandlingen. Har hjälpt mig mycket och nått över mina förväntningar. Dock inte klar ännu med rehab Läs mer
  • Birgitta G skrev om Naprapathjälpen Stockholm
    Jag har fått behandling och hjälp under 4 mån för behandling av smärta i axlar och rygg. i form gymnastik massage och råd. Bemötandet har vänligt och förtroendegivande. Läs mer
  • Cecilia J skrev om Naprapathjälpen Stockholm
    Proffsigt, modernt och bästa hjälpen jag fått, bra övningar för självhjälp hemma! Läs mer
  • Rawand S skrev om Naprapathjälpen Stockholm
    Effektiv hjälp för den som vill ha det. Kom in med ett nackbesvär som strålade upp till huvudet som jag gått runt med ett tag. Snabb problemidentifiering och snabb problemlösning. Jättenöjd! Läs mer
  • Mats B skrev om Naprapathjälpen Stockholm
    Bemötandet har var jätte bra, lyssnat och lista ut vad skadan är och kommer ifrån Läs mer
  • Milkha L skrev om Naprapathjälpen Stockholm
    I was treated and felt better in the first visit. I always know naprapat can help me with my shoulder problem. Läs mer
  • Linn H skrev om Naprapathjälpen Stockholm
    Fick väldigt bra hjälp med min nacke som jag haft problem med. Helle var väldigt lyhörd och kom med bra övningar och behandling som passar min arbetssituation på bästa sätt. Läs mer
  • Claes N skrev om Naprapathjälpen Stockholm
    Trevligt bemötande och kunnig persona!l Läs mer
  • Björn-henrik L skrev om Naprapathjälpen Stockholm
    Ett mycket bra bemötande och mycket kompetent hjälp.
    Mvh/Björn Lundqvist Läs mer
  • Marcus B skrev om Naprapathjälpen Stockholm
    Bra bemött och proffsig personal Läs mer
  • Kalate A skrev om Naprapathjälpen Stockholm
    Jag fick ett mycket trevligt bemötande. jag var väldigt stel i ryggen och fick hjälp med massage. Läs mer
  • Annika D
    Annika D skrev om Naprapathjälpen Stockholm
    Mycket bra och effektiv behandling. Läs mer
  • Monika H skrev om Naprapathjälpen Stockholm
    Snabb tid. Fint bemötande och effektiv behandling Läs mer
  • Tanja B skrev om Naprapathjälpen Stockholm
    Jag sökte hjälp mot stel rygg och nacke och ville träffa naprapat. Jag har varit 2 ganger och blev nöjd med bemötandet och behandlingen. Det är tidigt att prata om resultatet men jag ska fortsätta för att nå nån förbättring. Läs mer
  • Inga H skrev om Naprapathjälpen Stockholm
    Jag har haft/har problem med ryggen och varit hos Jonatan. Varje gång har jag blivit bra bemött. Bra med att kunna boka tid på nätet. Läs mer
  • Cina B skrev om Naprapathjälpen Stockholm
    Jag sökte och har fått hjälp med min onda rygg. Suverän behandling och har fullt förtroende för deras kunskap. Läs mer
  • Thomas B skrev om Naprapathjälpen Stockholm
    Alltigenom bra bemötande. Massage mot rygg-och höftsmärta. Blev bättre främst i ryggen men höften verkar vara ett svårare fall. Läs mer
  • Emelie H skrev om Naprapathjälpen Stockholm
    Kunnigt bebötande och bra behandling. Läs mer

Bästa naprapaterna i Solna:

Grödingevägen 13, 14730, TUMBA