och Motor AB

Vårgårdsvägen 11, 194 92 Upplands väsby — Visa karta

Sönners Bil & Motor AB vi har 40 år i branchen.
Björkholmsvägen 21, 14123, HUDDINGE
Bil & Motorteknik Per Larsson
Calle S:
En bra och kunnig verkstad som jag använt många gånger och kan rekommendera till den som vill anlita en riktig bilmekaniker - inte bara en r...

Bilverkstäder nära och Motor AB:

Kanalvägen 3D, UPPLANDS VÄSBY
ProDOB Däck & Bilverkstad erbjuder med sin yrkeskunniga personal, i samarbete me... Läs mer ›
Peter A:
Bra och positivt bemötande. Snabb service. Köpt däck inkl. montering. Reklamation hanterades också proffsigt

Stockholmsvägen 37, UPPLANDS VÄSBY
Maria R:
Trevligt bemötande och snabb hantering och bra jobb efter vad jag kan bedöma.

Ranhammarsvägen 18, BROMMA
Mattias S:
Fick snabbt en tid och arbetet utfördes på utsatt tid och kostade inte mer än dom sa från början. Mycket bra kund bemötande .

Galoppgatan 85, UPPLANDS VÄSBY
Christofer J:
Väldigt bra kundbemötande och utmärkt service. Dom gör sitt jobb på KM. På återseende!

Läs vad 1 kund tycker om och Motor AB

• Hans B
    Hans B skrev om och Motor AB
    Sönners Bil och motor är firman som gjort att jag kunna hålla mig med bil; de har hjälp mig i alla akutlägen, och lagt ner stor tid och möda på att fixa den bästa lösningen vare sig det gällt en rutinservice, motorhaveri el dyl - eller bilbyte. Jag köpte min första bil där 1981, och såväl min pappa som jag vände oss alltid till Sönners. Nu är pappa borta, men jag förlitar mig fortfarande på Sönners. Om de inte svikit mig på 27 år har de mitt fulla förtroende. Jag rekommenderar dem varmt. PS: nu har ytterligare tid gått, och de har gjort fler bra insatser! Jag byter inte verkstad/handlare.
    Hans B

Vårgårdsvägen 11, 194 92 Upplands väsby