Optikern i Ockelbo

Optikern i Ockelbo

En del av Klarsynt www.klarsynt.se
  • BadgeSixYears
Boka tid Ring 0297-57 61 92 Dela

Välkommen till Optikern i Ockelbo! På Södra Åsgatan 9 i Ockelbo hittar du Optikern i Ockelbo. Vi är den lilla Optikern med de stora hjärtat i centrala Ockelbo. Hos oss kan du få hjälp med att hitta de rätta glasögonen, linserna eller solglasögonen av Erika och Åsa som är legitimerade optiker. Vi erbjuder även synundersökning,...

259 omdömen om Optikern i Ockelbo

Sedan starten hos Reco 2019

Gunnil B
Skrev om Optikern i Ockelbo

Allt va bra trevlig personal Köpte glasögon hittade min färg jag ser bra i dom optikern som gjorde synundersökning var duktig Mvh G.Bogström

Bengt F
Skrev om Optikern i Ockelbo

Bra bemötande och god service då jag genomgick synundersökning och sedermera köpte progressiva glasögon.

Leif O
Skrev om Optikern i Ockelbo

Trevlig bemötande av personalen.

Mats Å
Skrev om Optikern i Ockelbo

Trevligt och professionellt bemötande vid köp av progressiva glasögon

Veronica B
Skrev om Optikern i Ockelbo

Det var toppen ä. Trevlig personal.

Gunn A
Skrev om Optikern i Ockelbo

Gjorde en synundersökning kan inte säga annat än att det kändes bra och att jag blev väl omhändertagen

Hans B
Skrev om Optikern i Ockelbo

Suveränt bästa! Bra bemötande och kompetent personal gällande mitt köp av glasögon

Helen E
Skrev om Optikern i Ockelbo

Snabb service och leverans. Trevligt bemötande som också kändes proffsigt.

Hanna R
Skrev om Optikern i Ockelbo

alltid fantastisk hjälp från personalen, personligt och proffsigt.

Sonja A
Skrev om Optikern i Ockelbo

Jag blev väldigt bra bemött. Förväntningarna var att jag skulle få nya glasögon som jag kunde se bra med. Optikern undersökte noga och sa till och med, att min syn skulle bli lite bättre, vilket den också blev. Efter en ögon operation på bägge ögonen, så kunde jag se bra på långt håll, men jag kunde inte läsa. Så jag fick bättre syn, på håll och kunde också läsa, när det var klart. Personalen var helt enkelt toppen. Kunde inte ha önskat bättre.

Peter W
Skrev om Optikern i Ockelbo

Allt ok! Trevligt bemötande.Proffisionellt.

Anette L
Skrev om Optikern i Ockelbo

Mycket bra, tryggt och proffsigt bemötande.

Svar från Optikern i Ockelbo

Tack! Vi blir så glada över ditt fina omdöme.

Marie P
Skrev om Optikern i Ockelbo

Jag har fått ett väldiga bra bemötande och hjälp. Jag jobbar administrativt och behöver beställa nya terminalglasögon. Jag beställde en synundersökning och fick hjälp att prova ut nya bågar.

Svar från Optikern i Ockelbo

Tack! Vi blir så glada över ditt fina omdöme.

Therese E
Skrev om Optikern i Ockelbo

Bra service, är mycket nöjd med undersökningen och glasögonen.

Barbro E
Skrev om Optikern i Ockelbo

Jag blev mycket proffsigt och trevligt bemött! Väl omhändertagen. Jag kände att undersökningen utfördes på ett kompetent sett. Jag rekommenderar varmt optikern i Ockelbo

Lars V

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Svar från Optikern i Ockelbo

Vi blir glada för ditt fina omdöme! :-)

Eva S
Skrev om Optikern i Ockelbo

Bra bemötande och en del goda råd !

Camilla E
Skrev om Optikern i Ockelbo

Jag var på synundersökning och beställde glasögon.väldigt trevligt bemötande 😀

Vailet E
Skrev om Optikern i Ockelbo

Jag tror att jag redan svarat… men gör det igen. Jag är jättenöjd med mitt besök. Erika tog verkligen in och lyssnade på mig, problem mm. Det var omtanken om mig och min hy i fokus, inte sälj och det uppskattar jag. Och hon har fixat med bågar från Hofors till Ockelbo så jag slapp åka. Ja supernöjd så här långt. Nu ska jag bara bli frisk så jag kan få beställa mina nya glasögon. Hoppas på onsdag🧐 Tack för att ni säkerställer kundnöjdheten. Vailet

Maria N
Skrev om Optikern i Ockelbo

Grym och snabb service ! Personal med sinne för humor och glimten i ögat , proffsigt och väl mött

Tapio S

Ett proffesionellt mottagande.

Andreas U
Skrev om Optikern i Ockelbo

Bra service och trevligt bemötande.

Kent L
Skrev om Optikern i Ockelbo

Besöket var bra. Bra information snabb remiss till ögonmottagningen

Madelene H
Skrev om Optikern i Ockelbo

Smidig bokning på webben och trevlig personal!

Kenneth A
Skrev om Optikern i Ockelbo

Bra bemötande och snabb leverans av glasögonen Helt nöjd

Britt A
Skrev om Optikern i Ockelbo

Blev bra bemött En synundersökning för att få nya progressiva och läsglasögon dator Fick vänta 3 v vilket inte de kunde göra nåt åt De kontaktade mig på en gång när glasögonen hade kommit Efter lite inställningar av bågarna så var det klart De var bara att höra av sig om de skulle behövas göra nåt mer

Svar från Optikern i Ockelbo

Ibland blir det lite långa leveranstider vilket vi inte kan råda över, men vi blir glada för ditt fina omdöme!

Sören S

Bra bemötande trevlig personal snabb leverans. Jag är supernöjd Tack 🤓

Maud S
Skrev om Optikern i Ockelbo

Väl bemött! Synundersökning och utprovning av nya glasögon gick bra. Lång väntetid på färdiga glasögonen. Dyrt i jämförelse med andra optiker!

Erika A
Skrev om Optikern i Ockelbo

En helt igenom angenäm och positiv upplevelse med gott resultat (dvs glasögonen).

Stefan D
Skrev om Optikern i Ockelbo

Kanonbra service! Lätta att komma i kontakt med….Kan rekommenderas

Conny M
Skrev om Optikern i Ockelbo

Supernöjd med mina glasögon ser bra att köra på natten och läsa

Rut Ö
Skrev om Optikern i Ockelbo

Blev bemött väldigt bra när jag köpte mina nya glasögon absolut inget att klaga på MVH Rut

Amir E
Skrev om Optikern i Ockelbo

Trevligt och proffsigt bemötande. Jag är väldigt nöjd med synundersökningen och vill passa på att tacka personalen som har varit super trevliga.

Malin E
Skrev om Optikern i Ockelbo

Dom både ringde och smsa att mina glasögon var färdiga att hämta. Fick hjälp med att ställa in dom och sa att det bara va att komma förbi om det var något.

Anders T
Skrev om Optikern i Ockelbo

Jag blev bemött på ett positivt sätt av personalen.Det var första gången jag var till Optikern så jag är helt nöjd.Det var trevlig och kunnig personal.Jag var där för en synundersökning.

Christina T
Skrev om Optikern i Ockelbo

Mycket bra bemötande vid min tryck mätning, och senare vid synkontrollen. Kändes verkligen som en noggrann undersökning. Är mycket nöjd.

Annika Margareta J
Skrev om Optikern i Ockelbo

Fick bra bemötande trevlig personal Fick all hjälp jag behövde. Snabb leverans på glasögonen.Mycket bra hjälp att prova in ny bågar. Toppen tack

Anna-Lena S
Skrev om Optikern i Ockelbo

Mycket trevlig och kunnig personal! Fick den hjälp jag behövde och har nu ett par fina nya progressiva glasögon

Inger W
Skrev om Optikern i Ockelbo

Bra bemötande. Jag hade förväntat mig att få glasögon för bättre syn. Blev istället remitterad till ögonmottagningen för ytterligare koll. Ev gråstarr Blev inget samtal om det . Blev lite chock för mig just då.

Svar från Optikern i Ockelbo

Hej Inger, jag kan förstå om det kom som en kalldusch att få beskedet. Du hade ju förväntat dig något annat! Välkommen tillbaka när du är klar hos ögonläkaren. Mvh Åsa.

Anders N
Skrev om Optikern i Ockelbo

Allt var jättebra 👍 Det är bara att fortsätta i samma spår🙂

Yvonne W
Skrev om Optikern i Ockelbo

Så jättebra när vänligt bemötande och billigt

Linus S
Skrev om Optikern i Ockelbo

Den va bra trevligt bemötande och kunnig personal

Pelle N
Skrev om Optikern i Ockelbo

Allt funka bra och jag vart nöjd

Majlen R
Skrev om Optikern i Ockelbo

Jättebra bemötande, först i butiken o sen hos optikern, jag har tack vare deras professionella hjälp både fått toppenbra glasögon och de sitter skönt utan att behöva efter justeras. Trevligt bemötande fick jag också. Man blir glad, så 10 poäng till dem båda!

Isak M
Skrev om Optikern i Ockelbo

Bra tycker jag, de gick snabbt och smidigt och personalen var väldigt snälla och bra

Erik L
Skrev om Optikern i Ockelbo

Trevligt bemötande, inget krångel, bara bra.

Annika S
Skrev om Optikern i Ockelbo

Trevligt mottagande av personal. God och snabb leverans och service. Snygga och funktionella glasögon. .

Anette Ö
Skrev om Optikern i Ockelbo

Lite svårt å få hjälp med att välja bågar utan man måste säga till

Lena H
Skrev om Optikern i Ockelbo

Bra bemötande och bra undersökning!

Carl-Ivar W
Skrev om Optikern i Ockelbo

Mycket bra bemötande ,bra beskrivning av felet på ögonen