Östermalms House Of Beauty

Östermalms House Of Beauty

Llama 08-21 39 90 www.ostermalmshob.se

About company

Skönhet kommer inifrån, men ibland kan den behöva lite hjälp på traven! Unna dig lite vardagslyx i vår lugna oas. Här kan du välja bland behandlingar som täcker det mesta inom hud- och kroppsvård och alla våra behandlingar är resultatinriktade. Utefter dina behov och förutsättningar skräddarsyr vi behandlingen så att den passar...

237 omdömen om Östermalms House Of Beauty

Emma Y
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Jag har varit på många skönhetssalonger genom åren men Maria är verkligen i en klass för sig! Så trevligt bemötande och Maria är otroligt professionell och kunnig. Jag känner alltid att jag är i trygga händer hos henne.

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Fanny L
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Allvarligt talat är allt bra här! Härlig lokal, bra behandlingar som gör skillnad och sen är ju Maria världens trevligaste! Ett stort plus är att Maria aldrig matar på produkter bara för att som många andra ställen gör. Hur nöjd som helst ☺️

Sofia H
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Fantastiskt fin & personlig service & grymma behandlingar. Rekommenderar varmt!

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 427 omdömen 4.7 av 427 omdömen

Marit E
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Hos Maria blir man alltid professionellt och omsorgsfullt omhändertagen. Behandlingar som verkligen ger resultat. Jag gjorde själv en IPL hudföryngring som överraskande nog var helt smärtfri. Här finns tillgång till den senaste teknologin med bl.a. inbyggda kylsystem.

Sofia M
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Jag gör IPL hos Maria och blir så otroligt väl omhändertagen av henne! Riktigt professionell och uppfyller alla förväntningar. Är så nöjd och ser framemot att fortsätta gå till henne framöver!

KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
4.9/5 i betyg av 606 omdömen 4.9 av 606 omdömen

Jag har gått hit regelbundet under flera år för massage och Yoga. Har även tagit enstaka skönhetsbehandlingar. Köper även en del hälsoproduk

Isadora B
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

En salong i framkant gällande behandling metod och utrustning.

Lisen S
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Otroligt proffsigt och väl genomfört på alla sätt. Har 100% förtroende för Maria, hon är bäst!

Kirokliniken Liljeholmen
4.7/5 i betyg av 858 omdömen 4.7 av 858 omdömen

Trevligt och kunniga men mycket pengar för korta behandlingstillfälle.

Marielle J
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Maria på Östermalms House of beauty är så kunnig och vänlig i bemötandet. Har aldrig tidigare sett sådana resultat som efter en behandling! Går därifrån med sådan lyster!!

ROBERT ELIAS N
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Proffsigt och resultatinriktat bemötande är vad man alltid kan förvänta av Maria. Östermalms House of Beauty är en plats jag kan rekommendera andra att gå om man söker förstklassig behandlingen som grundar sig i kunskap och erfarenhet. Tack för att du får mitt ansikte att skina av lyster och välmående!

Företagsmassagen
4.5/5 i betyg av 270 omdömen 4.5 av 270 omdömen

Det var mycket bra. Professionellt bemötande. Hon anpassade massagen efter mina önskemål.

Olivia L
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Maria är fantastiskt duktig! Så genuin och proffsig! Efter varje ansiktsbehandling hos Maria mår min hud som bäst, känns så underbart att ha hittat hem!

Valentino L
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Maria är oerhört professionell i hennes arbete och man känner sig väldigt trygg i de behandlingar hon utför och/eller rekommenderar. Man får alltid ett varmt, trevligt och proffsigt bemötande. Går kontinuerligt hos Maria och kommer utan tvekan fortsätta med det.

Yaprak K
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Önskar att jag hade hittat till Maria tidigare! Så nöjd!

Livia L

Fantastisk service och behandling! Maria är bäst! ❤️

Giulietta Y
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Maria är en utav de skickligaste jag träffat om inte skickligaste. Har både prövat IPL, Renova radiofrekvens samt dermapen behandling. Varit supernöjd varje gång. Framförallt så ser man resultat och mottagandet är alltid från hjärtat genuint. Maria är rak och ärlig i sin kommunikation vad gäller de olika behandlingarna samt även de produkter hon säljer. Känns helt enkelt tryggt och proffsigt!

Diana G
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Jag gjorde en ansiktsbehandling som innehöll flera olika maskiner som livade upp min trötta slitna mamma hy! Som mamma är man inte bra på att ta sig själv i första hand men kan säga såhär. Jag trode inte det skulle bli så stor skillnad på hyn redan direkt efter. Och idag dagen efter är huden ännu finare och återfuktad som aldrig förr! Rekomenderar verkligen denhär salongen för dom skräddarsyr en behandling efter dina behov och det är inte något duttande och kletande här inte utan riktig hudvård!

Abraham G
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Alltså vi vart sjukt bra bemötta av Maria tog hand om oss. Gjorde våra behandlingar fick bra resultat

Emelie R
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Maria är otroligt proffsig och trevlig! Hon gör det lilla extra och man känner sig så omhändertagen som kund.

Katerina K
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Professionell och trevlig som kan hud och hjälper kunden utöver ens förväntningar. Den bästa hudterapeuten jag har hittills haft.

Li W
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Underbara fantastiska Maria är något utöver det vanliga, kundfokus och kundanpassat! Bästa resultatet, tipsar alltid vänner och familj att besöka henne. Boka! Du kommer inte att ångrar dig!

Paulina B
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Hos Maria får man alltid toppen resultat då hon har flera års erfarenhet och vet exakt hur hon ska skräddarsy ens behandling just efter ens egna hy och behov, vilket alltid slutar i magi! Rekommendera Maria starkt till precis alla!

Sara N
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Jag vill ge mina varmaste rekommendationer! Effektiva behandlingar som ger resultat. Tryggt och proffesionellt bemötande. Maria är skicklig och nytänkande.

Louise Antonia J
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Jag har gjort dermapen och deras klassiska ansiktsbehandling och fått fantastiska resultat! Efter min första ansiktsbehandlingen hos House Of Beauty rekommenderade jag Maria till alla mina nära, min hud har aldrig sätt bättre ut!

Astera K
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Jag har gjort flera olika behandlingar och märkte av resultaten snabbt. Väldigt trevliga och ger de bästa tipsen.

Sofia H
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Profesionell med varmt och ärligt bemötande. Lyx

Sinan C
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Maria är magiker! House Of Beauty har satt sina spår hos mig och min familj. Det märks att hon är grym på det hon gör. Genuin värme och proffsigt upplägg. Den här kvinnan lägger verkligen ner själ och hjärta i det hon gör.. Tack för senast Maria! Rekommenderas STARKT!

Sandra B
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Gjorde Hifu behandling här i augusti. De hade ett erbjudande på denna och jag fick betala 6000 kr. Gjorde misstaget att tro att detta kunde jämföras med Ulthera som är originalet men det är inte samma behandling nu ett par månader efter behandlingen ser jag fortfarande ingen skillnad alls. Det står att ursprungliga priset på denna behandling är över 20 000 kr och jag hoppas verkligen att ingen går och betalar det priset för denna behandling som är helt värdelös.

Sara A
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Personlig och tryggt bemötande utav Maria, man känner sig 100% säker i hennes händer. Väldigt proffesionellt!

Alexndra S
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Otroligt varmt och professionellt bemötande. Önskan om att tillgodose kundens bästa är i fokus. Rekommenderar Maria för den som söker personligt bemötande och dialog kring sina önskemål och behov.

Helena D
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Får alltid bästa servicen, hög kvalitet på behandlingar och produkter, och ärliga råd - ovärderligt i en bransch som är full av fusk!

Maria D
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Jag har gjort ett flertal behandlingar och ser såna fina resultat! Är så nöjd och Maria är världens gulligaste ❤️

Semhar K
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Fick ansiktsbehandling av Maria som var fantastisk. Fin lokal och Maria är super. Blir def. återbesök.

Anneli A
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Jag gjorde DermaPen behandling och blev bemött på bästa sätt av bästa Maria, man känner sig trygg o avslappnad. Jag är super nöjd med helheten och ska komma tillbaka!

Dimitra D
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Allt var kanon och resultatet var super bra. Inget att klaga på

Jenny A
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Maria är helt fantastik! Jag har gjort fransar samt Dermapen flera gånger, finns ingen bättre. Hon är otroligt professionell, varm, kompetent och ärlig i allt hon gör. Äntligen har jag funnit en hudterapeut som verkligen håller vad hon lovar, skapar trygghet och som har givit min hy en pånyttfödelse! Kram Jenny

Isabella Sandra B
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Fin och mysig salong! Maria är otroligt proffsig och duktig på det hon gör. Har alltid känt mig väldigt trygg i hennes händer och rekommendationer på behandlingar och produkter. Behandlingarna har verkligen gett förväntat resultat! Är otroligt nöjd och kommer verkligen fortsätta gå till House of Beauty och kan varmt rekommendera andra att gå dit!

Linnea T
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Först gången jag var på Östermalms House of Beauty så vi började med en klassisk ansiktsbehandling för att se vad som behövde göras. Maria var fantastiskt duktig och kunnig. Hon var så trevlig och tillmötesgående! Kan rekommendera henne stark och ser fram emot nästa behandlingstillfälle!

Sally E
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Fantastiskt salong med Maria som slår allt och alla! Hon läser av mitt ansikte som en bok och lägger upp en plan för vad jag vill nå med min hy. Magisk upplevelse! Kommer aldrig byta hudterapeut eller salong.

Linda H
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Väldigt fint bemötande och väldigt fin tjej. Professionell och man vet om att man tveklöst är i goda händer! Försöker inte sälja på en produkter utan förser en istället med god och välbehövd kunskap.

Sehnaz G
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Bra service och väl bemötande!

Mika E
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Proffsigt bemötande där kunden är i fokus. Behandlingar som ger resultat

Melinda M
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Dermapen. Blir alltid bemött på bästa sätt. Känns verkligen som att de anställda bryr sig om en, har aldrig varit på en trevligare salong.

Mathilda Weihager
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Jag har gjort bland annat dermapen hos Maria på House of beauty och är super nöjd. Gått hos ett fler tal olika hudterapeuter men aldrig fått såhär fin hy och lyster som hos Maria. Hon är otroligt kunnig och en fantastiskt fin människa. Utan tvekan Stockholms bästa hudvårdssalonger!

Malin B
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Maria är en underbar person som verkligen får en att känna sig som en vip-kund. Jag är 54 år och har hopplöst dålig hy (ser ut som en apelsin). Hade egentligen inga förväntningar om att man skulle kunna göra något åt den men Maria var väldigt pedagogisk och berättade om de olika metoderna och vad de innebär. Gjorde en Hifu behandling som inte kändes alls men som förhoppningsvis ger ett toppenresultat längre fram. Känner mig redan fem år yngre. Skall bli spännande att se slutresultatet.

Fredrik Ö
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Ansiktsbehandling. Blev trevligt bemött av Maria och fick en skön och avkopplande upplevelse. Väldigt nöjd med resultatet!

William V
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Ansiktsbehandling Fick ett otroligt proffsigt och ett omhändertagande i bästa klass. Helt klart en av dem bästa salongerna i Stockholm.

Evelyn D
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Tack Maria för alla härliga besök.

Robban B
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Fantastikt bemötande samt otroligt proffsig inom sina områden. Robert

Cecilia B
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

”Unik”- känslan infinner sig på denna salong! Det märks att det är kunden som står i fokus, där man värnar om integriteten. Fingertoppskänslan hos personalen är enastående och det märks att de är otroligt engagerade. Kan varmt rekommendera att gå hit, ni kommer inte att bli besvikna.

Krille J
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

I min ålder har det uppkommit en del åldersfläckar bl.a och dom blev jag med förvåning av med! Dessutom en del ytliga blodkärl som nu är borta..trodde inte från början att det skulle fungera!? Nu kommer jag att fortsätta med andra behandlingar dom erbjuder! Dessutom finns en hel del hudvårdsprodukter även som en något äldre man upptäckt fungera. Har alltid blivit bemött med respekt för kunden och ett stort leende och mottagande...uppskattas! Kan väl bara säga att jag i fortsättningen kommer att besöka Östermals HOB! Stort tack för förtroendet.. Krister

Artur V
Escribió sobre Östermalms House Of Beauty

Rekommenderar House of Beauty och Maria. Nöjd med mina behandlingar - snart hårfri!