Alla kategorier Mäklare Östergötland Norrköping Östgöta Husbesiktning AB

4.5 i betyg av av 2 omdömen

Läs vad 2 kunder tycker om Östgöta Husbesiktning AB

• 2013-07-01

Sunna A skrev om Östgöta Husbesiktning AB
    Thomas räddade oss från ett katastofalt köp.
    Hade vi litat på säljaren och mäklarens uppgifter (och Anticimex tidigare väldigt knapphändiga besiktningsprotokoll) hade vi köpt ett hus med multipla läckor, mögel och upp till 60% fukt i bjälklaget, ruttna syllar och många fler fel.
    Nu kröp besiktningsmannen tappert runt i det minimala kryputrymmet, mätte fukt, klättrade på både tak och väggar och gav ett detaljerat protokoll med förklaringar på både riskkonstruktioner och skador på huset.
    Kommer absolut att använda dem igen om vi hittar ett nytt hus vi vill ha, och tack vare alla goda råd vet vi nu mer om vad vi kan titta o kolla redan på visningen. Läs mer
  • 2012-03-30

Stefan M skrev om Östgöta Husbesiktning AB
    Håller inte alls med om kritiken i föregående omdöme. Vid genomgång på plats tillsammans med besiktningsman gällande tidigare överlåtelsebesiktning fick min sambo och jag ett mycket seriöst och bra intryck av företaget. Vi fick ett bra förtroende samt upplevde att han var ärlig och saklig i sin bedömning/genomgång av huset. Besiktningsmannen gav också en hel del tips och information om huset samt om den byggnadsteknik som använts. Företaget rekommenderas! Läs mer

Bästa mäklarna i Norrköping:

Amelie Regina Elisabeth B Amelie Regina Elisabeth B tycker:
“Torsten hjälpte mig vid köp av...” Läs mer