Alla kategorier Mäklare Östergötland Norrköping Östgöta Husbesiktning AB

Biskop Henriks Väg 3, 610 21 Norsholm — Visa karta

Drottninggatan 18-20, 70210, ÖREBRO
Fastighetsbyrån Örebro
Mats H:
Mycket professionellt intryck vid första besöket. Bra upplägg på försäljningen där vi kunde släppa allt och koncentrera oss på att hitta nyt...

Läs vad 2 kunder tycker om Östgöta Husbesiktning AB

• Sunna A
    Sunna A skrev om Östgöta Husbesiktning AB
    Thomas räddade oss från ett katastofalt köp.
    Hade vi litat på säljaren och mäklarens uppgifter (och Anticimex tidigare väldigt knapphändiga besiktningsprotokoll) hade vi köpt ett hus med multipla läckor, mögel och upp till 60% fukt i bjälklaget, ruttna syllar och många fler fel.
    Nu kröp besiktningsmannen tappert runt i det minimala kryputrymmet, mätte fukt, klättrade på både tak och väggar och gav ett detaljerat protokoll med förklaringar på både riskkonstruktioner och skador på huset.
    Kommer absolut att använda dem igen om vi hittar ett nytt hus vi vill ha, och tack vare alla goda råd vet vi nu mer om vad vi kan titta o kolla redan på visningen.
  • Stefan M
    Stefan M skrev om Östgöta Husbesiktning AB
    Håller inte alls med om kritiken i föregående omdöme. Vid genomgång på plats tillsammans med besiktningsman gällande tidigare överlåtelsebesiktning fick min sambo och jag ett mycket seriöst och bra intryck av företaget. Vi fick ett bra förtroende samt upplevde att han var ärlig och saklig i sin bedömning/genomgång av huset. Besiktningsmannen gav också en hel del tips och information om huset samt om den byggnadsteknik som använts. Företaget rekommenderas!

Biskop Henriks Väg 3, 610 21 Norsholm