Östra Gummiverkstaden - Däckteam

4.9 i betyg av av 47 omdömen
Däckteam är idag Sveriges största kedja när det kommer till att förse våra kunder med däck och fälgar. Hos oss kan du byta dina däck snabbt och smidigt samt se till att hjulen är korrekt inställda. Det är något som många glömmer att göra. Men vi kan mer än bara däck, självklart kan vi hjälpa dig med allt som är relaterat till däck men vi kan så mycket mer än så! Visste du exempelvis att däck som förvarats på rätt sätt håller bättre? Genom att bland annat rengöra hjulen, fylla på med högre lufttryck och sen förvara däcken svalt och mörkt håller däcken betydligt bättre. Låt oss på Däckteam sköta detta åt dig, vi tillhandahåller dig med webbhotell så att du slipper fundera på det. Hos oss får du hög kvalitet och ständigt ett miljötänk. Samtliga däckteam är miljösäkrade eftersom vi bryr oss om miljön och arbetar därmed aktivt för att minska miljöpåverkan. Varmt välkommen till oss, vi kan däck!

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

Läs vad 47 kunder tycker om Östra Gummiverkstaden - Däckteam