Paho.bygg & Måleri AB

Paho.bygg & Måleri AB

Behöver du plattsättning, renovering, målning eller köks- och badrumsrenovering? Vi på Paho.bygg & Måleri AB erbjuder allt inom bygg. Vi genomför alla projekt med ett genuint engagemang och har en stark känsla för detaljer. Vi är ett byggföretag med bred kompetens som alltid har mycket förmånliga priser. Vårt största mål är...

9 omdömen om Paho.bygg & Måleri AB

Sonja K
Skrev om Paho.bygg & Måleri AB

Ärvde äldre lägenhet med mkt stort renoveringsbehov. Vi i familjen har lång erfarenhet av renoveringar. Gjorde inledande grovjobbet själva - och gav upp. Hopplöst. Tyvärr hade vi hört så mycket negativt om allt trassel med att anlita hantverkare, så vi bävade verkligen för det. Flera försök att få hjälp bekräftade tyvärr det. Då kom Paho.bygg & Måler AB och räddade oss. Panos är alltid så entusiastisk, hjälpsam, vänlig och korrekt. Ingenting var för svårt eller besvärligt! Samma sak med hans medarbetare. De kunde börja...

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 41 omdömen 4.8 av 41 omdömen

Zee S
Skrev om Paho.bygg & Måleri AB

The guys did the neat job...satisfied with the work and quick job!

Nicklas L
Skrev om Paho.bygg & Måleri AB

Proffsigt bemötande. Gav goda råd och egna förslag på lösning. Under hela rivningsprocessen och byggprocessen så dokumenterades det med bilder och skickades kontinuerligt till mig. Det var inga problem att använda Konsumentverkets blanketter för upphandling av hantverkstjänster, vilket kändes tryggt. Jag fick också hela tiden skickat till mig foto på fraktsedlar på vad som har hämtats ut från diverse leverantör. Så fort det kom upp frågor så blev jag kontaktad och de frågade vilken lösning jag önskade på just den frågan....

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
Lotta L
Skrev om Paho.bygg & Måleri AB

När vi skulle renovera vår 50-tals lägenhet, måla väggar, tak, fönster, etc tog vi in offerter från flera företag. Paho bygg var den mest noggranna och seriösa offerten vi fick in. Arbetet utfördes sedan med ett otroligt bra resultat, vi trodde inte från början att det kunde bli så fint. Under arbetets gång hade vi en väldigt bra kommunikation om allt som man kanske inte hade diskuterat i detalj från början. Vi följde arbetet nära och imponerades av noggrannheten, det professionella utförandet och det riktigt fina resultatet. Vi är väldigt nöjda med Paho.bygg & Måleri AB!

Ståle H
Skrev om Paho.bygg & Måleri AB

Bra, duktiga. Att lita på. Blev lite dålig kommunikation med soporna/avfallet sista dagen, men allt i allt: mycket bra. Framförallt duktiga folk.

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Christian H
Skrev om Paho.bygg & Måleri AB

Jag är jättenöjd med Paho, både från första besöket och utförandet. Arbetet gällde slipning, målning samt tapetsering av väggar plus golv till en golvyta a ca 45 kvm. Kändes seriöst och man var mån om att det skulle bli ett bra resultat, vilket det också blev. Tidschemat hölls också trots att jag själv bad om ett par mindre förändringar gentemot ursprungsplanen.

Anders E
Skrev om Paho.bygg & Måleri AB

Paho bygg gjorde ett fenomenalt arbete. Kände hela tiden att dom ville ge mig det absolut bästa hela tiden och slut resultatet blev väldigt bra. Rekommenderade Paho till mitt jobb också och vi har fortsatt använda dom. Kan starkt rekommendera !

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
Ramin W
Skrev om Paho.bygg & Måleri AB

Jättebra målare! Gjorde ett utmärkt jobb hos mig. Stort tack Panos!

Annika C
Skrev om Paho.bygg & Måleri AB

Bra bemötande och höll tidsramen. Mycket nöjd med resultatet.

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 174 omdömen 4.7 av 174 omdömen