Paho.bygg & Måleri AB

Glanshammarsgatan 63, 124 71 Bandhagen — Visa karta

Behöver du plattsättning, renovering, målning eller köks- och badrumsrenovering? Vi på Paho.bygg & Måleri AB erbjuder allt inom bygg. Vi genomför alla projekt med ett genuint engagemang och har en stark känsla för detaljer.

Vi är ett byggföretag med bred kompetens som alltid har mycket förmånliga priser. Vårt största mål är att du ska känna dig trygg när du anlitar oss och därför har vi alltid lång garanti på alla våra jobb. Kontakta oss så lovar vi att ge dig en kostnadsfri offert inom 24 timmar. Varmt välkommen!

Läs vad 6 kunder tycker om Paho.bygg & Måleri AB

• Lotta L
    Lotta L skrev om Paho.bygg & Måleri AB
    När vi skulle renovera vår 50-tals lägenhet, måla väggar, tak, fönster, etc tog vi in offerter från flera företag. Paho bygg var den mest noggranna och seriösa offerten vi fick in. Arbetet utfördes sedan med ett otroligt bra resultat, vi trodde inte från början att det kunde bli så fint. Under arbetets gång hade vi en väldigt bra kommunikation om allt som man kanske inte hade diskuterat i detalj från början. Vi följde arbetet nära och imponerades av noggrannheten, det professionella utförandet och det riktigt fina resultatet. Vi är väldigt nöjda med Paho.bygg & Måleri AB! Läs mer
  • Ståle H
    Ståle H skrev om Paho.bygg & Måleri AB
    Bra, duktiga. Att lita på. Blev lite dålig kommunikation med soporna/avfallet sista dagen, men allt i allt: mycket bra. Framförallt duktiga folk. Läs mer
  • Christian H
    Christian H skrev om Paho.bygg & Måleri AB
    Jag är jättenöjd med Paho, både från första besöket och utförandet. Arbetet gällde slipning, målning samt tapetsering av väggar plus golv till en golvyta a ca 45 kvm.
    Kändes seriöst och man var mån om att det skulle bli ett bra resultat, vilket det också blev.
    Tidschemat hölls också trots att jag själv bad om ett par mindre förändringar gentemot ursprungsplanen. Läs mer
  • Anders E
    Anders E skrev om Paho.bygg & Måleri AB
    Paho bygg gjorde ett fenomenalt arbete. Kände hela tiden att dom ville ge mig det absolut bästa hela tiden och slut resultatet blev väldigt bra. Rekommenderade Paho till mitt jobb också och vi har fortsatt använda dom. Kan starkt rekommendera ! Läs mer
  • Ramin W
    Ramin W skrev om Paho.bygg & Måleri AB
    Jättebra målare! Gjorde ett utmärkt jobb hos mig.
    Stort tack Panos! Läs mer
  • Annika C
    Annika C skrev om Paho.bygg & Måleri AB
    Bra bemötande och höll tidsramen.
    Mycket nöjd med resultatet. Läs mer

Glanshammarsgatan 63, 124 71 Bandhagen