Alla kategorier Övrigt Stockholms län Täby PBK Badrum och Köksrenoveringar

PBK Badrum och Köksrenoveringar

Flygkårsvägen 27 D, 183 62 Täby — Visa karta

Vi är ett är företag specialiserade på badrumsrenovering och stambyte, med hela Storstockholm som arbetsområde. Vi har arbetat länge med badrumsrenovering och kan hjälpa dig från planeringsstadiet till det färdiga badrummet. Våra nöjda kunder är en fantastisk bekräftelse på vårt arbete och en energikick att fortsätta att jobba med det vi alltid har trott på. Vår målsättning och vårt ledmotiv är att erbjuda kundservice du uppskattar och renovera badrum som du kommer att trivas i. Vi utför även olika andra tjänster såsom renoveringar, till och ombyggnationer, målning, snickeri, rivning, murning, mm. För oss är varje kund viktig och vårt mål är att alltid ha nöjda kunder. Vi utför arbeten både privatpersoner såväl som företag. Välkommen att ringa för ett kostnadsfritt besök!
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 15 kunder tycker om PBK Badrum och Köksrenoveringar

• ingela b
    ingela b skrev om PBK Badrum och Köksrenoveringar
    Vi är mycket nöjda med arbetet proffsigt och effektivt utfört.
  • Mikael Z
    Mikael Z skrev om PBK Badrum och Köksrenoveringar
    Super! Prisvärda, hög yrkesstolthet, bra service, effektiva proffsiga. Det blev bättre än förväntat
  • Mona L
    Mona L skrev om PBK Badrum och Köksrenoveringar
    Dom är väldigt noggranna, duktiga och proffsiga!
  • Jonas C
    Jonas C skrev om PBK Badrum och Köksrenoveringar
    Ett väldigt trevligt gäng som gör det lilla extra för dig. Snabba och flexibla. Tummen upp!!!
  • Mikael Z
    Mikael Z skrev om PBK Badrum och Köksrenoveringar
    Proffsiga, snabba, trevliga. Allt kändes enkelt. En och samma kille gjorde allt så jag slapp ha ett halvt dussin människor springandes i huset. Lämnade nyckeln så arbetade de på och höll god ordning till en rimlig kostnad.
  • Jimmy
    Jimmy skrev om PBK Badrum och Köksrenoveringar
    Vi är väldigt nöjda med detta företag,jobbar extremt snabbt och håller start/slutdatum som utlovat.
    Det enda negativa vi kan komma på är att dom slarvar lite med småsaker som man ser
    i slutresultatet.
    Men som sagt ett företag vi skulle och rekommenderar till alla vi känner.
  • Hans T
    Hans T skrev om PBK Badrum och Köksrenoveringar
    Bra jobb. Pålitlig hantverkare. Lätt att ha att göra med.
  • Per
    Per skrev om PBK Badrum och Köksrenoveringar
    Mycket kvalité för pengarna. PBK har gjort tre badrum och vi är väldigt nöjda. Man hör väldigt mycket om dåiga hantverkare, denne kan jag verkligen rekommendera.
  • Rolf L
    Rolf L skrev om PBK Badrum och Köksrenoveringar
    Bra utfört arbete i ett sammanhängande projekt utan avbrott.
  • Tilmann W
    Tilmann W skrev om PBK Badrum och Köksrenoveringar
    Vi var helt nöjda med resultatet
  • Per B
    Per B skrev om PBK Badrum och Köksrenoveringar
    Fixade vårt badrum enligt önskemål och vi blev helt nöjda med resultatet, tidsåtgången var helt rimlig, likaså priset. Jag hade bara goda erfarenheter av att anlita dem, inga problem med arbetet som skulle utföras. Killarna som var på plats var bra och jobbade energiskt, inte så bra på svenska kanske, men det ordnade sig hyggligt ändå.
  • Alexander P
    Alexander P skrev om PBK Badrum och Köksrenoveringar
    Tog lite längre tid än beräknat. Bra pris och man behöver inte bry sig så mycket.
    En nackdel till är kommunikationen. Men det löser sig alltid :)
  • David
    David skrev om PBK Badrum och Köksrenoveringar
    PBK är mycket bra. Pålitliga och noggranna och dessutom enkla att ha att göra med. Vi har renoverat 2 badrum och båda gångerna med utmärkt resultat. Rekommenderas Varmt
  • Jan L
    Jan L skrev om PBK Badrum och Köksrenoveringar
    Bra killar. Det blir bra gjort och till rimlig peng. Tidpassning funkar oftast helt okej. Vissa kommunikationsbekymmer och språkförbistring - men det löser sig med att man jobbar med extrem tydlighet.
  • peter
    peter skrev om PBK Badrum och Köksrenoveringar
    Bra priser!
    Bra priser, duktiga och rätt så snabba.

Flygkårsvägen 27 D, 183 62 Täby