Alla kategorier Bilverkstad Västra Götaland Göteborg Petterssons Bil & Maskinservice

Petterssons Bil & Maskinservice

Marieholmsgatan 130b, 415 02 Göteborg — Visa karta

Hos oss på Petterssons bil kan du tryggt lämna din bil på service eller reparation. Vi är tre bröder som driver verksamheten och tillsammans har vi samlat på oss mycket erfarenhet.

Vi servar alltid efter rekommendationer från bilens tillverkare och lämnar åtminstone 1 års garanti på arbetet. Dessutom stämplar vi i din servicebok, så du alltid vet vad som åtgärdats.

Utöver service och reparation kan vi hjälpa dig med däckbyte, förvara dina däck, rostskydda din bil och mycket mycket mer. Välkommen in med din bil!

Läs vad 16 kunder tycker om Petterssons Bil & Maskinservice

• Marie A skrev om Petterssons Bil & Maskinservice
    Effektivt och väl utfört arbete till bra pris. Rekommenderas! Läs mer
  • Kristina L skrev om Petterssons Bil & Maskinservice
    Hej! Ett toppen företag. Allt från bemötande till det tjänster de utfört. Läs mer
  • Yusuf O skrev om Petterssons Bil & Maskinservice
    Det va väldigt trevliga och kunniga killar kan starkt rekommendera till andra. Läs mer
  • Anna-Lena M
    Anna-Lena M skrev om Petterssons Bil & Maskinservice
    Fantastiska killar som alltid ställer upp! Hjälpsamma, snabba,prisvänligt och ett trevligt bemötande! Toppbetyg! 👍 Läs mer
  • Katarina J skrev om Petterssons Bil & Maskinservice
    Bästa killarna i stan!Tar sig tid,ringer om det e något,trevliga och glada.Det är min "mock". Läs mer
  • Bo E skrev om Petterssons Bil & Maskinservice
    Hej! Trevligt bemötande. Bra utfört arbete till ett vettigt pris. Rekommenderas! Bosse Läs mer
  • Hans O skrev om Petterssons Bil & Maskinservice
    När jag dag ett kom till verkstaden var den stängd. Inte bra. Dag två var den öppen, då funkade det bra. Läs mer
  • Marcus A skrev om Petterssons Bil & Maskinservice
    Trevlig personal. Snabb hantering och perfekt resultat Läs mer
  • Andreas B skrev om Petterssons Bil & Maskinservice
    Mycket god service, prisvärt och med god framförhållning. Läs mer
  • Dick S skrev om Petterssons Bil & Maskinservice
    Trevligt bemötande. Snabb handläggning samt korrekt prisangivelse. Bra pris i förhållande till motsvarande märkesverkstad. Jag bytte vid tillfället en fjäder bak. Jag är sammantaget mycket nöjd och kommer fortsättningsvis att anlita företaget vid service etc. Läs mer
  • Embla Q skrev om Petterssons Bil & Maskinservice
    Vänligt mottagande. Bra och snabb service av kreativa och kunniga mekaniker. Läs mer
  • Christer F skrev om Petterssons Bil & Maskinservice
    Kanonbra, de får gärna ringa direkt då bilen är klar nästa gång, men överlag kanonbetyg. Läs mer
  • Hans H skrev om Petterssons Bil & Maskinservice
    Mycket nöjd med service och arbetet! Trevlig personal. Kommer definitivt tillbaka:) Läs mer
  • Daniel B skrev om Petterssons Bil & Maskinservice
    Mycket bra och snabb service. Bra priser och bra och trevligt bemötande Läs mer
  • Robin E
    Robin E skrev om Petterssons Bil & Maskinservice
    Lämnade in bilen för service, proffsigt utfört jobb och väldigt trevliga killar.
    Rekommenderar starkt denna verkstad! Läs mer
  • Krister J skrev om Petterssons Bil & Maskinservice
    Mycket trevliga att ha att göra med.
    Snabb och bra service.

Rekommenderas. Läs mer