Philita AB

Skillinggränd 5, 112 20 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Philita AB

• Axel M
    Axel M skrev om Philita AB
    Efter att vi haft besvär med andra byggarbetare var vi väldigt nog med vilka vi valde för att hjälpa oss med köket. Vi hade själva reglat och gipsat och ville vi ha hjälp med spackling och målning.

Philip är vänlig, kunnig och på bara några timmar hade han gjort ett platsbesök och skickat offert. Arbetet utfördes på tid, offerten stämde och resultatet blev mycket bra.
    Vi rekommenderar Philita AB. Läs mer
  • Henrik F
    Henrik F skrev om Philita AB
    Philita gav från start ett väldigt seriöst och ambitiöst intryck. De var punktliga och jobbet utfördes helt enligt önskemål. Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera deras tjänster. Läs mer
  • Git L
    Git L skrev om Philita AB
    Mycket pålitligt och serviceinriktat företag. De gör ett jättefint målningsjobb och har utmärkt kontaktnät med skickliga kollegor i närliggande branscher t.ex snickeri och el. Läs mer
  • Michael N
    Michael N skrev om Philita AB
    Vi anlitade Philita för målning av vår lägenhet på 74kvadrat (Sovrum, Vardagsrum, kök och hall.)

Philip och arbetsledare var mycket professionella från den första kontakten och var med hela vägen till att projektet var klart. Vi fick rådgivning i val av färg och utförandet gick väldigt fort. Vi fick en offert innan arbetet utfördes som även reviderades då det vart färre timmar än beräknat. Trots att projektet utfördes på bara ett par dagar var måleriarbetet perfekt utfört. Allt sammantaget ett seriöst företag som håller vad som utlovas.

Vi rekommenderar starkt Philita AB.

Tack för ett väl utfört arbete!

Michael Läs mer

Bästa byggföretagen i Stockholm: