Photo By Hamed

Ring 072-201 48 74 www.photobyhamed.com

20 omdömen om Photo By Hamed

Kajeen S
Skrev om Photo By Hamed

Väldigt trevlig person med stor kärlek för bilder. Hamed har tålamodet och har väldigt bra kommunikation.

Svar från Photo By Hamed

Tack snälla, för din fina feedback Kajeen! Det värmer verkligen, en sån här kall och mörk vinterdag :)

Johnér Bildbyrå
4.5/5 i betyg av 541 omdömen 4.5 av 541 omdömen

Alltid trevligt bemötande och hög servicegrad. Har aldrig upplevt fel eller problem. Tydlig hemsida. Brett urval svenska bilder. Har var

Charlie S
Skrev om Photo By Hamed

Vi anlitade Photo By Hamed som bröllopsfotograf till vår stora dag. Ett uppdrag som han genomförde med bravur! Otroligt engagerad, proffsig och tillmötesgående. Vi blev supernöjda med bilderna och kan inte ge upplevelsen annat än högsta betyg!

Svar från Photo By Hamed

Tusen tack för att ni delar med er av upplevelsen och tack så jättemycket för fina ord som värmer. Jag får ett stort leende på läpparna när jag tänker på den stora fantastiska dagen och reflekterar ofta över hur du, Charlie kände dig lurad på kyssen som du aldrig fick efter att du lyckats genomföra ditt uppdrag, nämligen att lyfta din blivande fru och snurra två varv 😁❤️

Viktoria K
Skrev om Photo By Hamed

Hamed tog fantastiska bilder på mig som ska användas i arbetet. Han var väldigt noggrann, gjorde allting för att man skulle känna sig bekväm och nöjd. Vi bytte även bakgrund och testade olika metoder, vilket var både roligt och spännande. Jag skulle verkligen rekommendera Hamed! Han är otroligt kunnig och duktig på att fotografera. Tacksam för att jag fick tillfälle att bli fotograferad av honom!

Svar från Photo By Hamed

Tusen tack för din fina och utförliga återkoppling, Viktoria! Det var ett nöje för mig att hjälpa till med dina företagsporträtt. Jag är väldigt glad och tacksam att du gav mig förtroendet men också för att du blev så nöjd 🙂

Zsuzsanna B
Skrev om Photo By Hamed

Presentations portrè fotografering. Mina förväntningar var lagom, men resultatet blev mycket bättre än förväntat. Fotografen visade stort engagemang och kärlek till sitt yrke genom hans professionalitet i samband med användning av tillbehör och hjälpmedel, samt kloka råd till fotoobjekten. Han gav verkligen "järnet", inte snålade med sin tid heller. Kan bara tacka och gratulera!

Svar från Photo By Hamed

Ett ödmjukt jättetack Zsuzsanna för ditt fina omdöme som du lagt ned tiden att skriva! Det glädjer mig så mycket att resultatet överträffade dina förväntningar, detta är vad jag ständigt har som mitt mål 🙂🙏🏼

Guy Alain F
Skrev om Photo By Hamed

Jag är inte fotogenisk, men Hamed bevisade mig att jag kunde vara det. Tack Hamed

Svar från Photo By Hamed

Ett stort tack för din fina recension Guy Alain som satt ett leende på mina läppar! :) Det var mitt nöje att hjälpa dig med detta.

Imen S
Skrev om Photo By Hamed

Super duktig fotograf! Hög kvalitet och fantastiskt resultat!

Svar från Photo By Hamed

Tackar så hjärtligt för dessa ord Imen! Jag är väldigt glad att du blev så nöjd med processen och resultatet 🙂

Ahmad A
Skrev om Photo By Hamed

Riktigt proffsigt..resultatet blev fantastiskt och proffsigt..väldigt nöjd..och jag vill säga att jag inte bara fick en bild, utan jag fick framstående konst av en person som brinner sig för att visa vad som är bäst.

Svar från Photo By Hamed

Otroligt fina ord som värmer! Tack för din fantastiska recension Ahmad! Det glädjer mig mycket, att du blev så pass nöjd med skapandet av dina porträttbilder.

Anwar H
Skrev om Photo By Hamed

Photo By Hamed är det mest förtroendegivande företag. Tusen tack Hamed. Jag hade längtat och sett fram emot mina bilder och överraskande glad berättar jag att bilderna och hela fotograferings processen överträffade mina förväntningar. Jag är även tacksam för det fina bemötande, tålamod och passion i alla svar på mina frågor och funderingar. Tackar igen för de fina och professionella bilder jag fick! Så glad och stolt jag är över att ha tagit bilder hos Photo By Hamed. Företaget och fotografen Hamed rekommenderas starkt......

Svar från Photo By Hamed

Tusen, tusen tack för dessa fantastiska och värmande ord som nästan gjort mig tårögd 🥲 Det var ett sant nöje för mig att tillsammans med dig, skapa bilder som kan nyttjas under många många år. Tack för ditt förtroende för mitt arbete och att du litat på processen. Tack också för att du gjorde jobbet enkelt för mig genom att lyssna så bra på mina instruktioner och agerat därefter 🙂🙏🏼

Kristofer S
Skrev om Photo By Hamed

Det kändes väldigt tryggt och seriöst på samma gång. Helt enkelt proffsigt, snyggt och naturligt. Hamed är en mycket kompetent fotograf.

Svar från Photo By Hamed

Jättestort tack Kristofer för din fina feedback! Jag är väldigt glad att du är nöjd över upplevelsen och från dina företagsporträtt som vi skapade! :)

Ewa T
Skrev om Photo By Hamed

Hamed är bästa fotografen jag har träffat. Han kan fotografera naturligt samtidigt som han förmedlar skönhet. Jag rekommenderar verkligen!

Hamed F gillar detta
Svar från Photo By Hamed

Tack så jättemycket för din fina återkoppling Ewa! Det var ett stort nöje för mig att fotografera och bevittna den fantastiska kärleken mellan dig och din fina familj. Tack för möjligheten! 🤗

Katayon A
Skrev om Photo By Hamed

Jag valde att fotografera mig hos Hamed då jag skulle uppdatera mitt CV. Han är en professionell fotograf som är trevlig, tillmötesgående och noggrann i sitt arbete. Kan varmt rekommendera Hamed då han gör ett exceptionellt jobb. Tack Hamed, jag är supernöjd!

Svar från Photo By Hamed

Hej Katayon! Tack snälla för din superfina återkoppling och ditt toppbetyg! Jag hoppas på fler tillfällen i framtiden där jag kan finnas när du åter behöver en fotograf. Med vänlig hälsning, Hamed

Winta M
Skrev om Photo By Hamed

Jag blev fotograferad av Hamed, fotografering avsåg profilbild för arbetet. Hamed är kunnig och professionell som fotograf. Hamed kom med idéer och tips under fotograferingen och frågade samtidigt om hur jag ville ha det. Upplevelsen var i sin helhet toppen.

Svar från Photo By Hamed

Hej Winta! Tack så mycket för att du skriver om din upplevelse här och berättar vad det var som du gillade. Med vänlig hälsning, Hamed

Alexander V
Skrev om Photo By Hamed

Hamed är väldigt proffsigt, han tog bilder oss som blev riktigt bra! Tack för dem fina bilderna Hamed!

Svar från Photo By Hamed

Hej Alexander! Stort tack för detta betyg och för dessa ord. Det var mitt nöje att skapa lifestyle-bilder för Er. Med vänlig hälsning, Hamed

Trifa C
Skrev om Photo By Hamed

Jag och min familj har anlitat Photo By Hamed för fotografering vid tre tillfällen. Han var otrolig professionell, hade egna tankar och idéer men även otrolig lyhörd för våra åsikter. Vi kommer anlita honom i framtiden.

Svar från Photo By Hamed

Hej Trifa! Ett stort tack för din väldigt fina recension. Jag tackar även för möjligheten och äran att ha fotograferat Er. Med vänlig hälsning, Hamed

Sandra T
Skrev om Photo By Hamed

Hamed är väldigt professionell och får en att känna sig bekväm under fotografering.

Svar från Photo By Hamed

Hej Sandra! Ett jättestort tack för detta betyg och för dessa fina ord! Med vänlig hälsning, Hamed

Ilker C
Skrev om Photo By Hamed

Hamed är en fotograf som lever för sin profession och visar en enorm fingertoppskänsla, han är dessutom en fantastisk människa som sprutar glöd och glädje. Hamed är tillgänglig, engagerad, ambitiös och väldigt enkel att göra med, vilket gjorde att vi kunde anpassa oss väldigt bekvämt och tryggt framför kameran. Jag rekommenderar honom varmt till alla som vill ha det extra. Tack för en fantastisk upplevelse Hamed!

Svar från Photo By Hamed

Hej Ilker! Wow, vilken återkoppling! Jag blir alldeles varm i hjärtat av denna läsning. Ett jättestort tack för ditt fina betyg och omdöme samt tiden du avsatt för att dela med dig av din upplevelse! Med vänlig hälsning, Hamed

Anna M
Skrev om Photo By Hamed

Duktig, lyhörd & professionell fotograf. Mycket bra bemötande och överträffade förväntningarna.

Svar från Photo By Hamed

Hej Anna! Jag är väldigt tacksam efter denna underbara läsning! Att överträffa en klients förväntningar är bland det finaste jag vet. Jag hoppas att åter få möjligheten att fotografera dig och familjen i framtiden. Med vänlig hälsning, Hamed

Kaveh E
Skrev om Photo By Hamed

Fantastisk fotograf, otrolig lyhörd och god bemötande. Starkt rekommenderat

Svar från Photo By Hamed

Hej Kaveh! Tackar så hjärtligt för ditt fina betyg samt för att du rekommenderar mig och mitt arbete! Det glädjer mig verkligen att du är nöjd med upplevelsen kring bröllopsfotograferingen. Med vänlig hälsning, Hamed

Elmira F
Skrev om Photo By Hamed

Professionellt yrkesfoto för. Välbemött av fotograf. Tillmötesgående för att arrangera fotograferingen samt snabb återkoppling. Fint resultat, nöjd med retuschering. Kommer välja dem även i framtiden!

Svar från Photo By Hamed

Hej Elmira! Tack så jättemycket för din fina återkoppling! Jag ser verkligen fram emot den äran att få genomföra fler uppdrag i framtiden. Med vänlig hälsning, Hamed

Anna K
Skrev om Photo By Hamed

Skicklig och kreativ fotograf. Uppfyllde alla förväntningar, vi är supernöjda med våra bilder. Kan varmt rekommendera!

Svar från Photo By Hamed

Hej Anna! Tack så jättemycket för din fina återkoppling! Jag hoppas på fler tillfällen framöver för att få möjligheten att bevara värdefulla ögonblick för er. Med vänlig hälsning, Hamed