Läs vad 10 kunder tycker om Photo By Hamed 2

• 2021-01-04
    Jag valde att fotografera mig hos Hamed då jag skulle uppdatera mitt CV. Han är en professionell fotograf som är trevlig, tillmötesgående och noggrann i sitt arbete. Kan varmt rekommendera Hamed då han gör ett exceptionellt jobb. Tack Hamed, jag är supernöjd!
    Hej Katayon! Tack snälla för din superfina återkoppling och ditt toppbetyg! Jag hoppas på fler tillfällen i framtiden där jag kan finnas när du åter behöver en fotograf. Med vänlig hälsning, Hamed

• 2020-12-08
    Jag blev fotograferad av Hamed, fotografering avsåg profilbild för arbetet. Hamed är kunnig och professionell som fotograf. Hamed kom med idéer och tips under fotograferingen och frågade samtidigt om hur jag ville ha det. Upplevelsen var i sin helhet toppen.
    skrev om Photo By Hamed
    Hej Winta! Tack så mycket för att du skriver om din upplevelse här och berättar vad det var som du gillade. Med vänlig hälsning, Hamed

• 2020-12-06
    Hamed är väldigt proffsigt, han tog bilder oss som blev riktigt bra!
    Tack för dem fina bilderna Hamed!
    Hej Alexander! Stort tack för detta betyg och för dessa ord. Det var mitt nöje att skapa lifestyle-bilder för Er. Med vänlig hälsning, Hamed

• 2020-12-05
    Jag och min familj har anlitat Photo By Hamed för fotografering vid tre tillfällen.
    Han var otrolig professionell, hade egna tankar och idéer men även otrolig lyhörd för våra åsikter.
    Vi kommer anlita honom i framtiden.
    skrev om Photo By Hamed
    Hej Trifa! Ett stort tack för din väldigt fina recension. Jag tackar även för möjligheten och äran att ha fotograferat Er. Med vänlig hälsning, Hamed

• 2020-12-05
    Hamed är väldigt professionell och får en att känna sig bekväm under fotografering.
    skrev om Photo By Hamed
    Hej Sandra! Ett jättestort tack för detta betyg och för dessa fina ord! Med vänlig hälsning, Hamed

• 2020-12-04
    Hamed är en fotograf som lever för sin profession och visar en enorm fingertoppskänsla, han är dessutom en fantastisk människa som sprutar glöd och glädje. Hamed är tillgänglig, engagerad, ambitiös och väldigt enkel att göra med, vilket gjorde att vi kunde anpassa oss väldigt bekvämt och tryggt framför kameran. Jag rekommenderar honom varmt till alla som vill ha det extra.
    Tack för en fantastisk upplevelse Hamed!
    skrev om Photo By Hamed
    Hej Ilker! Wow, vilken återkoppling! Jag blir alldeles varm i hjärtat av denna läsning. Ett jättestort tack för ditt fina betyg och omdöme samt tiden du avsatt för att dela med dig av din upplevelse! Med vänlig hälsning, Hamed

• 2020-12-04
    Duktig, lyhörd & professionell fotograf. Mycket bra bemötande och överträffade förväntningarna.
    skrev om Photo By Hamed
    Hej Anna! Jag är väldigt tacksam efter denna underbara läsning! Att överträffa en klients förväntningar är bland det finaste jag vet. Jag hoppas att åter få möjligheten att fotografera dig och familjen i framtiden. Med vänlig hälsning, Hamed

• 2020-12-03
    Fantastisk fotograf, otrolig lyhörd och god bemötande. Starkt rekommenderat
    skrev om Photo By Hamed
    Hej Kaveh! Tackar så hjärtligt för ditt fina betyg samt för att du rekommenderar mig och mitt arbete! Det glädjer mig verkligen att du är nöjd med upplevelsen kring bröllopsfotograferingen. Med vänlig hälsning, Hamed

• 2020-12-03
    Professionellt yrkesfoto för. Välbemött av fotograf. Tillmötesgående för att arrangera fotograferingen samt snabb återkoppling. Fint resultat, nöjd med retuschering. Kommer välja dem även i framtiden!
    skrev om Photo By Hamed
    Hej Elmira! Tack så jättemycket för din fina återkoppling! Jag ser verkligen fram emot den äran att få genomföra fler uppdrag i framtiden. Med vänlig hälsning, Hamed

• 2020-12-02
    Skicklig och kreativ fotograf. Uppfyllde alla förväntningar, vi är supernöjda med våra bilder. Kan varmt rekommendera!
    skrev om Photo By Hamed
    Hej Anna! Tack så jättemycket för din fina återkoppling! Jag hoppas på fler tillfällen framöver för att få möjligheten att bevara värdefulla ögonblick för er. Med vänlig hälsning, Hamed

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte