Pitcher´s Majorna

Pitcher´s Majorna

Ring 031-22 33 82 www.pitchers.se
4.3

Välkommen till Pitcher´s Majorna! På Karl Johansgatan 92 i Göteborg hittar du Pitcher´s Majorna som är en Gastropub. Här kan du njuta av god mat & dryck, besöka vår sportpub eller välja mellan aktiviteter såsom Dryckesprovning eller Kunskapskampen! Fokuset ligger på gediget hantverk och umgänge med vänner. Är du galen i sport...

38 omdömen om Pitcher´s Majorna

Alexandra T
Skrev om Pitcher´s Majorna

Trevlig personal, mysig stämning, god mat och lätt att hitta plats även om det är match dag. Annars kan man lätt boka via webbsidan.

Bo A
Skrev om Pitcher´s Majorna

Bra mat. Trevlig personal. Trivsam inredning.

Cecilia W
Skrev om Pitcher´s Majorna

Vi i Mgmt teamet ville efter 3 intensiva strategidagar umgås, äta gott och göra någonslags roligt aktivitet tillsammans som teambuilding och kontrast till möte. Vi bokade Pitcher´s för där kunde vi uppfylla allas önskemål om mat då vi har både vegetarianer och allergiker. Det fanns något för alla. Dessutom kunde vi även få en lättsam teambuilding aktivitet för alla i form av Shuffleboard. Shuffleboard var mycket uppskattat av teamet och vi hade så kul tillsammans. Det var mycket lyckat! Vi började med drink, sedan...

Lisa A

Lång väntan på service. Dyr mat. Kul med standup

Taher L gillar detta
Svar från Pitcher´s Majorna

Tack för din feedback Lisa. Vi ska bli snabbare, vilken maträtt tyckte du var dyr? vi vill alltid att våra rätter ska vara prisvärda. Mer standup kommer det bli i Januari. välkommen då.

Kalle K
Skrev om Pitcher´s Majorna

Helt okej ställe men lite dyrt om man ser till läge osv. Skulle kunna göras mysigare. Lokalen känns nästan för stor för sitt eget bästa, måste vara mkt folk för att det inte ska kännas tomt. Mer fokus på fotboll, fixa större skärmar (projektor?) för att skapa bra stämning o se till att alla ser bra! Matchljud på!

Svar från Pitcher´s Majorna

Hej, tack för din feedback. Vi håller på att fixa evenemang för stora matcher så som el classico. Nästa gång ska vi vara noga med att ha match-ljud vi närmsta tv-skärm för er. På vår gilla sida uppdaterar vi varje dag med sporter som visas live. kika gärna in där och välkommen åter.

Lars-olof T
Skrev om Pitcher´s Majorna

Köpte grillad kötträtt o h den var riktigt god å jag blev bra bemött. Det är en bra restaurang med skön stämning å bra personal. Kan rekommenderas.

Pia N
Skrev om Pitcher´s Majorna

God mat till hyfsat pris. Goda hamburgare och goda fiskrätter. Trevlig personal Bra priser på After Work.

Kristina H
Skrev om Pitcher´s Majorna

Bra service. De som serverade var myckey uppmärksamma på oss gäster. Maten smakade bra!

Elin U
Skrev om Pitcher´s Majorna

Har varit där flera gånger och ätit, druckit, spelat spel och varit med på quiz. Alla gånger har det varit jättetrevligt, fin stämning och så himla trevlig personal! Ett extra stort plus för att de ska bjuda de mer behövande på julbord, helt fantastiskt!

Simon S
Skrev om Pitcher´s Majorna

Fantastisk matupplevelse på alla sätt och vis!

Martin N
Skrev om Pitcher´s Majorna

God mat och trevligt bemötande.

Henric T
Skrev om Pitcher´s Majorna

Alldeles för stort, saknar atmosfär o trivsel.

Svar från Pitcher´s Majorna

Hej, tack för din feedback. Vi kommer anordna trubadur kvällar m.m som garanterat kommer liva upp atmosfären och din trivsel. välkommen åter.

Rolf J
Skrev om Pitcher´s Majorna

Trevligt och lite mer laidback än en del andra sportbarer. God mat.

Tore J
Skrev om Pitcher´s Majorna

Jag hade bokat bord för 23 personer. Bokningen blev avbokad av Pitchers.

Svar från Pitcher´s Majorna

Hej, tack för din feeback. Vi har inget minne utav att ha avbokat några gäster alls hos. vi har plats för 300 sittande gäster och tar gärna emot lite till i vår lounge som rymmer 70 pers. Vill du bekräfta med oss vilken dag detta var så vi kan stämma av. Ni är alltid välkomna hos. mvh //pitcher's Majorna.

Gunilla H
Skrev om Pitcher´s Majorna

Vi är ett gammalt kompisgäng som träffas regelbundet på Pitchers i Majorna, vi gör det för att slippa vara hemma hos någon av oss. Vi upplever rest som hemtrevlig, ljudnivån är OK vi hör varandra, maten är helt OK, vi äter oftast under Happy Hour.

Elisabeth G
Skrev om Pitcher´s Majorna

Mycket god mat och bra service

Johan O
Skrev om Pitcher´s Majorna

Trevligt och familjevänligt. Bra för att se på sport.

Sebbe R

Bästa personal och bra service God mat Bra lokal

Micki T
Skrev om Pitcher´s Majorna

Personalen var trevlig. Maten var god och musiken var jättebra.

Anna L
Skrev om Pitcher´s Majorna

Mycket trevligt ställe och maten helt ok med framförallt stora portioner, dvs mycket mat för pengarna! Uppmuntrar till att sitta länge och äta och trivas och umgås. Vi kom för standup och det var bra både upplägg och konferencier men lite för lite publik och det är ju inte pitchers fel... men placeringen av scenen precis vid entrédörren var ingen höjdare varken för oss i publiken eller killen på scen som kom av sig och vi i publiken fick se folk både komma och gå under showen. Det tog ner intrycket och känslan för showen...

Taher L gillar detta
Svar från Pitcher´s Majorna

Hej tack för din feedback. Nu har vi förbättrat upplägget för stand-up:en med en ordentlig scen och bättre plats i lokalen. Vi kommer boka stora namn till januari. välkommen då. kram

Ceasar V
Skrev om Pitcher´s Majorna

Jag provade deras Råbiff vilken var helt enligt mina förväntningar. Vi var ett sällskap på 15 personer som personalen gav mycket bra och professionell service till.

Bi R
Skrev om Pitcher´s Majorna

Vi var ett stort gäng som satt i egen avdelning och fick en fin kväll tillsammans.

Agneta B
Skrev om Pitcher´s Majorna

60 årsdag födelsedagen för min bror god mat och dryck o kanonbra personal allt som allt plus shuffle bord en kanonbra dag kommer åter

Viktor A
Skrev om Pitcher´s Majorna

Lätt att få bord, helt ok mat och service. Det är en sportbar med rimliga priser och lite lekhörna med shuffelbord osv. Vi hade inte högre förväntningar och blev därför väldigt nöjda med vad vi fick.

Patrik C
Skrev om Pitcher´s Majorna

Bra service. Hög kvalitet på mat.

Anette J

Middag för 20 personer, vänligt bemött. Inga förväntningar. Glad personal

Malin F
Skrev om Pitcher´s Majorna

Bra Quiz, trevlig personal och god mat.

Theresa A
Skrev om Pitcher´s Majorna

Trevligt och stort ställe! Bra service och helt ok burgare. Jättekul med Shuffleboard!

Zach S
Skrev om Pitcher´s Majorna

Åt här i somras. Det var väldigt gott och sjukt bra service. Stort oxå. Perfekt för sportevenemang. Bra stämning och fräscht. Rimliga priser oxå.

Ceecilia K
Skrev om Pitcher´s Majorna

Grymt bra! Väldigt god mat! Kul med shuffelboard!

Hansson B
Skrev om Pitcher´s Majorna

Kanonbra, go mat, bra service!!

Sara K
Skrev om Pitcher´s Majorna

Bra bemötande prisvärd mat fräsch lokal

Lin B
Skrev om Pitcher´s Majorna

Älskar de ställer firade mig när jag fyllde 30 samt min morbror nyss som fyllde 60 år! Bra käk, bra ställe att se fotboll på! Dock halkade jag sist och drog korsbandet så mitt enda tips är att på nått sätt visa när golvet är nytvättat mest för att undvika framtida eventuella olyckor 👌🏻❣️

Svar från Pitcher´s Majorna

Hej, tack för din feedback. Vi ska bli bättre på informera och skylta upp vid eventuell halkrisk hos oss. Vad kul att ni hade en lyckad födelsedags firande hos och hoppas ni vill komma fler gånger. välkomna åter

Emma N
Skrev om Pitcher´s Majorna

Nöjda men fick sitta i ett eget rum i restaurangen med en tv

Svar från Pitcher´s Majorna

Hej, tack för din feedback. Hur hade vi kunna förbättra er upplevelse här på pitcher's?

Jennifer G
Skrev om Pitcher´s Majorna

Jättefin service och välkomnande! Supergod mat - vi hade ett stort barnkalas där och både vuxna och barn var nöjda!

Lars E
Skrev om Pitcher´s Majorna

gick dit för att titta på hockey blev trevligt bemöt bra service. god mat. lite för låg volym på hockeyn

Herr L
Skrev om Pitcher´s Majorna

Bra service och fokus på oss gäster.

Hotell Kusten C
Skrev om Pitcher´s Majorna

Shuffleboard och middag med kollegorna. God mat och trevlig personal!