Plåtman

Cementvägen 34, 136 50 Jordbro — Visa karta

Vi på Plåtman är specialiserade på takläggning och fasad och vi har eget plåtslageri där vi tillverkar plåtdetaljer. Vår plåtverkstad är utrustad med CNC maskiner som gradsax, falsupptagare och kantvik och vi har manuella maskiner som t.ex. rullmaskin, lådbock och fönsterbleckklipp.

För att arbetet ska ske på korrekt och säkert sätt har våra takläggare och plåtslagare gått alla nödvändiga kurser, såsom Heta Arbetem, BAS-U och BAS-P. Vi är dessutom certifierade inom taksäkerhet och installerar ROOFAC Safety vajersystem.

Vi har erfarenhet av både små och stora projekt och kan renovera papp-, tegel- och betongtak, men vi är allra bäst på falsat plåttak!

Kontakta oss och berätta vad du behöver eller vill åtgärda när det gäller ditt tak!

Läs vad 1 kund tycker om Plåtman

• Classe G
    Classe G skrev om Plåtman
    Plåtman, dom håller vad dom lovar! Från första kontakt via hembesök och offert till utfört arbete har dom på ett smidigt sätt levt upp till våra förväntningar. Ett snabbt och bra utförande av det arbete vi beställt, och till ett bra pris. Vi vill därför verkligen rekommendera dom!

Cementvägen 34, 136 50 Jordbro