Plusgrader

Släntvägen 4, 194 61 Upplands väsby — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Plusgrader

• 2017-10-13

Johanna O skrev om Plusgrader
    Vi anlitade Plusgrader AB för totalentreprenad av borrning för bergvärme och installation av pump, plus konvertering till vattenburen värme från elradiatorer. Till en början var vi mycket nöjda med både bemötande och utförande. Arbetet gick relativt lika med tidsplan och rördragningen blev bra. När jobbet var klart däremot och det endast saknades några småsaker som att komplettera med en rumsgivare och kolla ett oidentifierbart ljud från pumpen så blev det desto krångligare. Jag upplevde det som att efter att vi betalat fakturan så slutade de vara serviceinriktade. Jag och min sambo har ringt åtskilliga samtal utan återkoppling. När vi till slut fick kontakt med dem så blev vi hänvisade till att själva lösa tidsbokning och återkoppling med den rörmokare som gjort jobbet. Och han i sin tur var svår att få tag på. Det är inte vad jag förväntar mig av en totalentreprenad av denna omfattning. När det 6 månader senare visade sig ha uppstått en droppläcka under diskbänken i samband med konverteringen så fick vi återigen försöka ta kontakt med företaget som nästan aldrig svarade. Eller återkopplade. Till slut löste sig detta ändå med hjälp av både Plusgrader och vår egen hemförsäkring. Misstag kan såklart ske vid en sådan här omfattande renovering, men jag tycker att det minsta man kan förvänta sig är en schysst återkoppling. Jag vill inte som kund behöva jaga och vara orolig för om de kommer att göra rätt för sig. Vi kände oss nöjda i början för de gjorde jobbet på ett bra sätt då, men oerhört missnöjda och stressade i slutet på grund av dålig återkoppling och utdragna processer. Läs mer

Bästa rörmokarna i Upplands Väsby:

Postvägen 2B, 19266, SOLLENTUNA