MCL RÖR AB

MCL RÖR AB

Läs vad 10 kunder tycker om MCL RÖR AB 2

• 2022-11-18 Insamlad av företaget
    Vi hade skyhöga förväntningar och MCL infriade alla!
    Serviceminded, lyhörda och riktigt snygga arbeten utfördes!
    Rekommenderas!
    Tack för nästan ett års samarbete, hoppas vi kan samarbeta under 2023 också! Mcl Rör AB
  • 2022-11-16 Insamlad av företaget
    Vi kontaktade MCL RÖR ang byte av ett expansionskärl till vårt bergvärmesystem.

Dom kom tiden som var överenskommen.
    Bytte kärlet och fyllde upp och luftade, sedan var det städat och allt återställt efter utfört arbete och fort gick det också.

Vi kommer absolut kontakta MCL RÖR igen.
    Tack Mattias, välkommen åter när något mer strular eller vid renovering :) Mcl Rör AB
  • 2022-11-16 Insamlad av företaget
    Jag kan verkligen rekommendera Mcl Rör!
    Martin är mycket professionell, kunnig, och serviceinriktad.
    Han gör det lilla extra som man som kund verkligen uppskattar. Jag har utnyttjat Mcl Rör för högtrycksspolning av avlopp, dragning av nya avloppsrör samt dragning av nya vattenledningar, installation av handfat, mm.
    Jag är supernöjd!

/ Thomas
    Hoppas att omdragningen skall göra susen för att slippa få stopp i framtiden.
    Tack för ett fint omdöme! :)
  • 2022-11-16 Insamlad av företaget
    MCL rör hjälpte mig med inkoppling och omdragning av vatten.
    Martin kom och löste allt och städade efter sig och kostnaden var helt enligt ök. 5 plus för hela paketet hos detta företag.
    Fint omdöme, tack :)
    Hörs vidare när det är dags för resten ;)
    Kom snabbt efter samtal
    Och styrde upp mitt golvvärme system så man slapp få så höga elräkningar

Snabbt , bra återkoppling , trevligt bemötande

Kan rekommenderas
    Kanon, bara det inte blir för kallt om fötterna ;)
    Tack för ett fint omdöme.
  • 2022-11-16 Insamlad av företaget
    Pålitliga och serviceinriktade, kan varmt rekommendera Martin och hans medarbetare på MCL Rör.
    Tack! Nu kan ni njuta av nytt badrum samt en ny wc, hoppas vi hörs i vår/sommar när det är dags för köket :) Mcl Rör AB
    Har anlitat Mcl Rör 2 ggr
    1) Byta ut alla gamla värmerör i källaren samt montera nya radiatorer
    2) Byta en radiator
    Båda gångerna har jobben planerats mycket bra, man har kommit på utsatt tid och haft med sig allt material.
    Jobben har utförts mycket bra, inga problem alls efteråt. Snyggt utförda jobb.
    Helnöjd, kommer absolut att anlita dem igen !!
    Tack! Hoppas allt är under kontroll efter vi justerade förtrycket i expansionskärlet, annars får du höra av dig så vi kan byta ut det. Mcl Rör AB
  • 2022-11-15 Insamlad av företaget
    Vi har fått mycket hjälp med både rörbyte och installationer av handfat, nya kranar, och ny vv-beredare. Vi har alltid blivit väldigt vänligt bemötta och fått svar snabbt när vi tagit kontakt. Väldigt god service! Rekommenderas varmt!
    Tack! Hoppas det fungerade bra att tappa ur sommarvattnet i höstas, annars hör av er för vidare instruktioner :) Mcl Rör AB
  • 2022-11-15 Insamlad av företaget
    Otroligt bra och snabb hjälp av Martin. Kommer definitivt att anlita igen!
    Tack! Blev en fin "uppgradering" av badrummet :) Mcl Rör AB
  • 2022-11-15 Insamlad av företaget
    Jag blev bemött på ett bra och professionellt sätt och arbetet utfördes snabbt och med bra kvalitet.
    Sammanfattningsvis kan jag säga att jag är väldigt nöjd med det utförda arbetet.
    Tack för ett fint omdöme, välkommen åter :) Mcl Rör AB