MCL Rör AB

MCL Rör AB

www.mclror.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till MCL Rör AB! MCL Rör AB drivs av Martin och Kristoffer som tillsammans har bred kompetens inom vatten, värme och sanitet. Även kallat VVS. När du anlitar oss på MCL Rör AB garanterar vi ett personligt möte med serviceinriktad personal. Vi tar oss ann jobb för privatpersoner såväl som bostadsrättsföreningar, fastighetsägare...

26 omdömen om MCL Rör AB

Pekka A

Hjälpsam och trevlig 😊 Bra service

Ulf E
Skrev om MCL Rör AB

Lätt att komma i kontakt med Snabb och bra service Trevligt bemötande Rekommenderar gärna Ärende: droppande dusch

Marcus B
Skrev om MCL Rör AB

Mycket bra bemötande, levde upp till alla förväntningar. Professionella och kunniga!

Pontus P
Skrev om MCL Rör AB

Efter att ha haft kontakt med diverse halvseriösa hantverkare blev jag tipsad om MCL Rör. Jag är jättenöjd! Väldigt trevliga och kunniga killar som gjorde jobbet, bra pris och kommunikationen med Martin har varit toppen! Kommer absolut anlita igen om jag behöver få något gjort i framtiden!

Jonathan M
Skrev om MCL Rör AB

Väldigt nöjd. Enkelt, smidigt. Ett gäng duktiga killar med sunt förnuft. Bra och prisvärd service!

Anne S
Skrev om MCL Rör AB

Jag fick hjälp av Kristoffer och Jakob på MCL Rör för byte av köksblandare. De var punktliga och arbetet var väl utfört till ett rimligt pris. Kommunikationen med MCL Rör har varit bra och tydlig. Jag är väldig nöjd.

Johan E
Skrev om MCL Rör AB

Bra och pålitligt. Väldigt trevliga och tillgängliga också.

Michel Alejandro G

Är Ni på jakt efter en ansvarstagande, kunnig, flexibel och kommunikativ VVS firma? Se hit! Jag har tyvärr tidigare haft otur med hantverkare, men Martin och Kristoffer är raka motsatsen – fy sjutton vad bra dom är! Jag fick hjälp av Kristoffer och efter det kommer jag aldrig ringa en annan VVS-firma.

Jan-olov L
Skrev om MCL Rör AB

Proffsigt och fint bemötande. Bad om en bild på ”uppdraget” för att ge ett pris.👍 Väldigt trevlig ung man som kom och fixade det han skulle. Uppdraget? Byta kran/armatur i köket.vilket gjordes med bravur.. Kommer att anlitas vid behov! Janne

Britta N
Skrev om MCL Rör AB

Punktliga gällande tidsanvisning. Otroligt serviceinriktade. Väldigt social service. Utmärkt! Britta

Nathalie E
Skrev om MCL Rör AB

Är supernöjd med arbetet och priset! Så trevlig personal. När jag skickade förfrågan om arbetet fick jag snabbt svar och prisförslag. Som jag direkt tackade ja till. Fick arbetet utfört på mindre än en vecka. Kristoffer som kom och utförde arbetet var noggran, professionell och trevlig. Svarade på alla frågor vi hade utöver själva arbetet också. Vi är mer än nöjda med allt! Kommer definitivt rekommendera vidare och använda mig av nästa gång jag behöver anlita någon för VVS. 10/10

Pierre C
Skrev om MCL Rör AB

Snabb professionell installation, samt mkt trevligt bemötande.

Olga K
Skrev om MCL Rör AB

Vi kontaktade MCL Rör AB eftersom vi hade problem med vattenlåset under vår diskbänk. Redan nästa dag fick vi hjälp av rörmokaren Kristoffer som gjorde ett jättefint jobb. Han var proffsig och hjälpsam. Företaget var pålitligt och kommunicerade snabbt. Vi är mycket nöjda!

Svar från MCL Rör AB

Tack för erat fina omdöme, nu hoppas vi att det inte blir fler stopp framöver :)

Christina G
Skrev om MCL Rör AB

Lättillgängliga och ansvarsfulla rörmokare som levererar snabb och adekvat hjälp. Fint jobb med rör, toalettstol och handfat i badrummet. Visade även intresse för hur det gick efteråt. Vi är mycket nöjda! /Christina

Svar från MCL Rör AB

Hej! Underbart, bara att höra av er om ni skulle behöva hjälp framöver! :)

Johannes B
Skrev om MCL Rör AB

Bra jobb, snabbt utfört. Trevliga kontakter.

Svar från MCL Rör AB

Hej! Tack för ditt fina omdöme :)

Daniel C
Skrev om MCL Rör AB

Jag behövde någon som kunde byta ventilerna runt vår vattenmätare. MCL var snabba med återkoppling i första kontakten, vilket fortsatte på lika bra sätt. Tydliga, kompetenta och snabba samt löste uppgiften perfekt!

Svar från MCL Rör AB

Tack för ditt fina omdöme, välkommen åter!

Stockholm Vvs O Energi Ab S

Vi hade skyhöga förväntningar och MCL infriade alla! Serviceminded, lyhörda och riktigt snygga arbeten utfördes! Rekommenderas!

Svar från MCL Rör AB

Tack för nästan ett års samarbete, hoppas vi kan samarbeta under 2023 också!

Mattias J
Skrev om MCL Rör AB

Vi kontaktade MCL RÖR ang byte av ett expansionskärl till vårt bergvärmesystem. Dom kom tiden som var överenskommen. Bytte kärlet och fyllde upp och luftade, sedan var det städat och allt återställt efter utfört arbete och fort gick det också. Vi kommer absolut kontakta MCL RÖR igen.

Svar från MCL Rör AB

Tack Mattias, välkommen åter när något mer strular eller vid renovering :)

Thomas M
Skrev om MCL Rör AB

Jag kan verkligen rekommendera Mcl Rör! Martin är mycket professionell, kunnig, och serviceinriktad. Han gör det lilla extra som man som kund verkligen uppskattar. Jag har utnyttjat Mcl Rör för högtrycksspolning av avlopp, dragning av nya avloppsrör samt dragning av nya vattenledningar, installation av handfat, mm. Jag är supernöjd! / Thomas

Svar från MCL Rör AB

Hoppas att omdragningen skall göra susen för att slippa få stopp i framtiden. Tack för ett fint omdöme! :)

Andreas S
Skrev om MCL Rör AB

MCL rör hjälpte mig med inkoppling och omdragning av vatten. Martin kom och löste allt och städade efter sig och kostnaden var helt enligt ök. 5 plus för hela paketet hos detta företag.

Svar från MCL Rör AB

Fint omdöme, tack :) Hörs vidare när det är dags för resten ;)

Hans Fredrik W
Skrev om MCL Rör AB

Kom snabbt efter samtal Och styrde upp mitt golvvärme system så man slapp få så höga elräkningar Snabbt , bra återkoppling , trevligt bemötande Kan rekommenderas

Svar från MCL Rör AB

Kanon, bara det inte blir för kallt om fötterna ;) Tack för ett fint omdöme.

Erik G
Skrev om MCL Rör AB

Pålitliga och serviceinriktade, kan varmt rekommendera Martin och hans medarbetare på MCL Rör.

Svar från MCL Rör AB

Tack! Nu kan ni njuta av nytt badrum samt en ny wc, hoppas vi hörs i vår/sommar när det är dags för köket :)

Anders A
Skrev om MCL Rör AB

Har anlitat Mcl Rör 2 ggr 1) Byta ut alla gamla värmerör i källaren samt montera nya radiatorer 2) Byta en radiator Båda gångerna har jobben planerats mycket bra, man har kommit på utsatt tid och haft med sig allt material. Jobben har utförts mycket bra, inga problem alls efteråt. Snyggt utförda jobb. Helnöjd, kommer absolut att anlita dem igen !!

Svar från MCL Rör AB

Tack! Hoppas allt är under kontroll efter vi justerade förtrycket i expansionskärlet, annars får du höra av dig så vi kan byta ut det.

Kia W
Skrev om MCL Rör AB

Vi har fått mycket hjälp med både rörbyte och installationer av handfat, nya kranar, och ny vv-beredare. Vi har alltid blivit väldigt vänligt bemötta och fått svar snabbt när vi tagit kontakt. Väldigt god service! Rekommenderas varmt!

Svar från MCL Rör AB

Tack! Hoppas det fungerade bra att tappa ur sommarvattnet i höstas, annars hör av er för vidare instruktioner :)

Anna H
Skrev om MCL Rör AB

Otroligt bra och snabb hjälp av Martin. Kommer definitivt att anlita igen!

Svar från MCL Rör AB

Tack! Blev en fin "uppgradering" av badrummet :)

Bjarne J
Skrev om MCL Rör AB

Jag blev bemött på ett bra och professionellt sätt och arbetet utfördes snabbt och med bra kvalitet. Sammanfattningsvis kan jag säga att jag är väldigt nöjd med det utförda arbetet.

Svar från MCL Rör AB

Tack för ett fint omdöme, välkommen åter :)