PN-Trading AB

2.8

4 omdömen om PN-Trading AB

Arne Alexander P
Skrev om PN-Trading AB

Har köpt flera auktioner från detta företag utan problem. Nu köpte jag dock ett större parti. Skulle vara 50st av detta objekt i auktionen. Kontrollräknade när jag kom hem och det var bara 7st. Visst skulle kunna ställt mig och räkna på plats men antog att när man jobbar med auktioner så ska man i alla fall kunna räkna antalet och skriva rätt i rubrik och beskrivningen. Hade kunnat haft överseende om det var fel på 1-2st för alla kan göra mindre misstag. Men nu är det nästan 1/5 fel i räkningen. Får inget svar när...

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Anton M
Skrev om PN-Trading AB

Billigt!! jättenöjd med mina produkter, över förväntan

Nils  A
Skrev om PN-Trading AB

Mycket folk, mycket stress. Men transaktionen var smidig när man väl kom fram i kön. fyndläge!

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1025 omdömen 4.8 av 1025 omdömen

Rikard K
Skrev om PN-Trading AB

Då jag saknade varor som lämnades ut till mig vid en auktion så vart jag lovad att någon skulle återkomma. Har nu väntat i snart 4 månader utan att någon återkommer på telefon eller mail fastän jag skickat ett flertal mail gällande ärendet. Ett råd för samtliga som handlar på denna sida, kontrollera noggrant att ni får samtliga produkter och räkna inte med att allt finns med när ni får en kartong med prylar som ni utgår ifrån stämmer överens med ert köp.

Arne Alexander P gillar detta