Alla kategorier Tandläkare Västra Götaland Göteborg Praktikertjänst AB

Praktikertjänst AB

Skanstorget 9, 411 22 Göteborg — Visa karta

Hisingsgatan 28, 41703, Göteborg
Cia S:
Rent o fint. Tandsköterskan gjorde sitt jobb på rutin. Varken mer eller mindre. Tandläkaren var trevlig och snäll.

Tandläkare nära Praktikertjänst AB:

Herkulesgatan 1D, GÖTEBORG
Vi på Munhälsa i Göteborg tar hand om ditt leende med högkvalitativ tandvård. Al... Läs mer ›
Linda L:
Jag upplever att mitt bemötande av personalen på munhälsa är toppen, dom är så trevliga och duktiga 😃👍 Jag är nöjd som kund!!

Hisingsgatan 28, Göteborg
Min Tandläkare erbjuder allmäntandvård, tandimplantat, estetisk tandvård, tandre... Läs mer ›
Cia S:

Wieselgrensplatsen 29, GÖTEBORG
Tandkliniken Pärlan | Du hittar till oss på Wieselgrensplatsen 29 i Göteborg! Läs mer ›
Fredrik S:
Jag har fått ett väldigt bra bemötande och de är duktiga i sitt arbete.

Björkhöjdsgatan 5, VÄSTRA FRÖLUNDA
Tandvård akut, för familj och med laser. Vi ringer upp inom 60min. Välkommen! Läs mer ›
Eric S:
Alla i mottagningen är lugna och trevliga människor. Här blir man alltid bemött med respekt.

Läs vad 1 kund tycker om Praktikertjänst AB

• Lars L
    Lars L skrev om Praktikertjänst AB
    En mycket skicklig och bra tandläkare som med syster Anne gör allt för att man skall känna sig trygg och välkommen.

Skanstorget 9, 411 22 Göteborg