Pro Cars Edition Sverige AB

Pro Cars Edition Sverige AB drivs av bröderna Berisha, två bröder som delar samma dröm!

Läs vad 11 kunder tycker om Pro Cars Edition Sverige AB 2

2021-06-13
    Trevligt bemötande! Dock en del mindre fel på bilen, som kunde ha nämnts. Men är nöjd i det hela!
    2021-06-08
    Jag köpte VW Golf7, snabb och smidigt affär. Jättenöjd med bilen.
    2021-06-07
    Snabbt och smidigt. Hjälpsamma och trevligt bemötande.
    2021-06-07
    Trevliga killar, gav seriöst och respektfullt intryck. Jag köpte en bil av dem och
    de förmedlade en försäljning av min bil.
    Min upplevelse av Pro Car edition är att jag skulle mycket väl kunna handla bil av dem igen!
    2021-06-07
    Dom sålde en bil åt mig på knappt 4 veckor som ett annat företag hade försökt sälja i nästan 120dagar uran framgång.
    Bra å enkel service,
    2021-06-03
    Bra och smidig affär blev det +++++
    2021-06-02
    Köpte en audi a1. Förväntningarna på utseende var som tänkt. Väldigt välskött och fin. Dock var det strul med bluetooth i bilen vilket var min förväntning att det skulle fungera. Men efter hjälp är jag nöjd med mitt köp då den passar alldeles perfekt för mig och hur jag ville ha min förstabil. Ett väldigt trevligt ställe att införskaffa sig sin bil då personalen gör allt för att man ska vara nöjd med sitt köp.
    2021-06-02
    Köpte en Peugeot 108 från säljaren vid namn Pajtim. Fick ett bra bemötande, han är både ärlig och tydlig vilket gjorde att jag som kund kände mig trygg och säker. Pajtim är en duktig säljare och jag kommer definitivt tillbaka hit.

Rekommenderas starkt!
    2021-06-02
    Försökte sälja min Audi A6 -17 privat via blocket men tröttnade på alla oseriösa bud och kände att det va för tidskrävande så åkte in och lämnade bilen hos Pro Cars Edition och fick bilen såld efter 2 veckor ⭐️
    2021-06-01
    Mycket bra trevlig upplevelse då vi köpte våran Mercedes GLA 220d ! Kan med trygghet och förtroende rekommendera den här bil firman / mvh Chanapa och Jörgen Östersund
    2021-06-01
    Sjyssta och ärliga bilhandlare är sällsynt idag. Dom här killarna tillhör denna kategori, lätt att bygga upp ett förtroende som blivande kund. Rekommenderas.