Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Quality Swed Bygg

Quality Swed Bygg

Öregrundsgatan 3, 115 59 Stockholm — Visa karta

QSB är ett företag med lång och gedigen erfarenhet inom området bygg, vi utför det mesta inom bygg men jobbar främst med om-, till- och nybyggnationer samt alla typer av målerijobb. Våra kunder är, privatpersoner, företag, statliga institutioner så tveka inte att kontakta oss för en kostnadsfri konsultation av ert projekt.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 3 kunder tycker om Quality Swed Bygg

• Kjell
    Kjell skrev om Quality Swed Bygg
    Det är så uppenbart att rekommendationerna nedan är fabricerade. De är skrivna på samma dag, båda är översvallande och båda jobben ska ha ägt rum på Kungsholmen. Jag som har haft erfarenhet av detta företag vet att det inte går att lita på alls.
  • Michael J
    Michael J skrev om Quality Swed Bygg
    Blev kontaktad av bolaget via servicefinder. Hade därför inga förväntningar alls.

Hade två hantverkare i min lägenhet på Kungsholmen på 40 kvm som byggde om köket, tog bort dörrkarmar, gipsputade tre väggar och installerade spots i badrummet. Arbetet utfördes med toppkvalitét. Kan dessutom tillägga att killarna var mycket trevliga och jag fick en känsla av ett engagemang, då dom kom med idéer som var bättre än vad jag själv hade tänkt.

Ytterligare fördel: bolaget ger offerter med fast pris och fakturerar efter att arbetet är klart.

Kontakta mig via mail vid ev. frågor
    Johnson.mch@gmail.com

Michael
  • Ricki Rebecka P
    Ricki Rebecka P skrev om Quality Swed Bygg
    Proffsiga & snabba hantverkare!
    Jag anlitade Quality Swed Bygg AB i ett brådskande ärende med min lägenhet på Kungsholmen. Jag har anlitat många hantverkare och målare tidigare och har också väldigt höga krav. Offert, prissättning, utförandet av jobb, kommunikation och uppföljning har allt fungerat strålande. Jag kan varmt rekommendera Quality Swed Bygg. Ni och ert hem är i trygga händer! /Rebecka

Öregrundsgatan 3, 115 59 Stockholm