Raimos Rörläggnings AB

2.0

4 omdömen om Raimos Rörläggnings AB

TOMMY S
Skrev om Raimos Rörläggnings AB

Raimos rör fick i uppdrag att påbörja vår omfattande ombyggnad. Redan vid starten kunde vi se att dom använde fel dimension på avloppsrör, ej fixerade några rör som man bör göra, satte avloppen fel i förhållande till väggarna, ej kom på avtalad tid mm. Döm om vår förvåning när sedan en faktura för ingenting dök upp på 82 000kr som ett brev på posten! vi bestred såklart fakturan varvid dom hotade oss med en rättstvist och betala advokatarvode mm samt skickade detta till kronofogden. Som konsument står man sig rätt liten mot...

Relax Rör & Värme IVT Center
4.6/5 i betyg av 183 omdömen 4.6 av 183 omdömen
BadgeThreeYears

De är inte så där proffsiga i sitt sätt att göra saker eller jobba.

Anna S
Skrev om Raimos Rörläggnings AB

Undermåligt! Vi renoverade en toalett för två år sedan och Raimos rör skötte rörmokeriet. När vi nu är i färd med att renovera badrummet på övervåningen visar det sig att Raimos rör ej bytt ut gamla gjutjärnsstammar i den nyrenoverade toaletten vilket innebär att vi bli tvungna att bryta upp det nylagda golvet. Anlita inte Raimos rör!

Rachel R
Skrev om Raimos Rörläggnings AB

Raimos rör blev akut inkallade av fastighetsförvaltaren för att ta hand om ett stort läckage i ytterväggen i vår våning, en skada som de fick bila upp och åtgärda ner mot källaren. Jag är helt nöjd. Fick superbra info innan de startade, de höll tiderna, fick löpande info när de var tvungna att utöka åtgärden. De jobbade snabbt och hade ett trevligt och professionellt bemötande. De städade upp snyggt efter sig också. Jag kan verkligen rekommendera dem.

Inneklimat Service IVT Center
4.3/5 i betyg av 315 omdömen 4.3 av 315 omdömen

Vi bor på ön och tänkte anlita lokala Vi har installerat två värmepump från IVT företaget! Slutsatsen är medarbetare har väldigt dåligt omdö

Mohannad O Mohannad O
Kina R
Skrev om Raimos Rörläggnings AB

De är killarna lyckades bara installera 1 av 3 toaletter korrekt. De har tagit alla möjliga genvägar, de dyker inte på avtalade tider, ställer inga frågor för att få tveksamheter utredda och var måttligt intresserade av arbetsuppgifterna.