Raimos Rörläggnings AB

2.0 i betyg av av 4 omdömen

Läs vad 4 kunder tycker om Raimos Rörläggnings AB

• 2020-04-30

TOMMY S skrev om Raimos Rörläggnings AB
    Raimos rör fick i uppdrag att påbörja vår omfattande ombyggnad. Redan vid starten kunde vi se att dom använde fel dimension på avloppsrör, ej fixerade några rör som man bör göra, satte avloppen fel i förhållande till väggarna, ej kom på avtalad tid mm. Döm om vår förvåning när sedan en faktura för ingenting dök upp på 82 000kr som ett brev på posten! vi bestred såklart fakturan varvid dom hotade oss med en rättstvist och betala advokatarvode mm samt skickade detta till kronofogden. Som konsument står man sig rätt liten mot ett företag så nu betalar vi fakturan och får stämma företaget istället. Som tur var tog vi in en riktigt rörfirma som gjorde om och gjorde rätt det Raimos rör fuskade med men vi får utstå mycket som familj tack vare detta myglande bolag. Till saken hör att Raimos rör utförde ca 15% av det jobb som skulle utföras och detta var mestadels fel, men företaget som färdigställde och fick göra om allt fusk kostade oss lika mycket för hela entreprenaden ink material. Jag vill här och kommer att på alla ställen som finns varna alla för detta företag. Dom använder sig av entreprenad-juridik för att lura privatpersoner och det skall inte löna sig och kommer inte löna sig. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Relax Rör & Värme IVT Center
    4.9 / 5 i betyg — 50 omdömen
    Badge2020
    "Bra service och trevligt bemötande. Anstränger sig att se till att jag som kund blir nöjd!"
  • 2018-03-01

Anna S skrev om Raimos Rörläggnings AB
    Undermåligt!
    Vi renoverade en toalett för två år sedan och Raimos rör skötte rörmokeriet. När vi nu är i färd med att renovera badrummet på övervåningen visar det sig att Raimos rör ej bytt ut gamla gjutjärnsstammar i den nyrenoverade toaletten vilket innebär att vi bli tvungna att bryta upp det nylagda golvet. Anlita inte Raimos rör! Läs mer
  • 2015-08-12

Rachel R skrev om Raimos Rörläggnings AB
    Raimos rör blev akut inkallade av fastighetsförvaltaren för att ta hand om ett stort läckage i ytterväggen i vår våning, en skada som de fick bila upp och åtgärda ner mot källaren. Jag är helt nöjd. Fick superbra info innan de startade, de höll tiderna, fick löpande info när de var tvungna att utöka åtgärden. De jobbade snabbt och hade ett trevligt och professionellt bemötande. De städade upp snyggt efter sig också. Jag kan verkligen rekommendera dem. Läs mer
  • Sponsor
    MF Rör AB
    4.6 / 5 i betyg — 10 omdömen
    "Åter igen ett jättebra jobb med stambyte i en källare i ett av våra hus i vår bostadsförening. Snabba, effektiva, håller både tidsplan och p"
  • 2010-11-05

Kina R skrev om Raimos Rörläggnings AB
    De är killarna lyckades bara installera 1 av 3 toaletter korrekt. De har tagit alla möjliga genvägar, de dyker inte på avtalade tider, ställer inga frågor för att få tveksamheter utredda och var måttligt intresserade av arbetsuppgifterna. Läs mer

Bästa rörmokarna i Stockholm:

Jonas Ö Jonas Ö tycker:
“Väldigt snabb respons och ett ...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte