Alla kategorier Rörmokare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Marieberg Raimos Rörläggnings AB

Raimos Rörläggnings AB

Lagerlöfsgatan 4, 112 60 Stockholm — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Raimos Rörläggnings AB

• Anna S skrev om Raimos Rörläggnings AB
    Undermåligt!
    Vi renoverade en toalett för två år sedan och Raimos rör skötte rörmokeriet. När vi nu är i färd med att renovera badrummet på övervåningen visar det sig att Raimos rör ej bytt ut gamla gjutjärnsstammar i den nyrenoverade toaletten vilket innebär att vi bli tvungna att bryta upp det nylagda golvet. Anlita inte Raimos rör! Läs mer
  • Rachel R skrev om Raimos Rörläggnings AB
    Raimos rör blev akut inkallade av fastighetsförvaltaren för att ta hand om ett stort läckage i ytterväggen i vår våning, en skada som de fick bila upp och åtgärda ner mot källaren. Jag är helt nöjd. Fick superbra info innan de startade, de höll tiderna, fick löpande info när de var tvungna att utöka åtgärden. De jobbade snabbt och hade ett trevligt och professionellt bemötande. De städade upp snyggt efter sig också. Jag kan verkligen rekommendera dem. Läs mer
  • Kina R skrev om Raimos Rörläggnings AB
    De är killarna lyckades bara installera 1 av 3 toaletter korrekt. De har tagit alla möjliga genvägar, de dyker inte på avtalade tider, ställer inga frågor för att få tveksamheter utredda och var måttligt intresserade av arbetsuppgifterna. Läs mer

Bästa rörmokarna i Stockholm:

Södra Kungsvägen 66, 18132, LIDINGÖ