Alla kategorier Takläggare Stockholms län Huddinge RAO Tak och Bygg AB

RAO Tak och Bygg AB

Slipstensvägen 17, 142 50 Skogås — Visa karta

RAO Tak och Bygg – Vi är din partner inom takläggning, bygg och renovering.

Vi hjälper dig när du behöver hjälp att lägga nytt tak, när du ska renovera ditt tak, eller när du ska lägga om ett redan befintligt tak.

Ditt tak är den viktigaste delen av ditt hus som behöver underhållas. När en takläggning är bristfälligt utförd kan det i värsta fall leda till att hela huset förstörs. Just därför krävs det stor erfarenhet och en strävan efter hög kvalitet på alla utförda jobb.

När du anlitar oss får du certifierade takläggare som kan erbjuda dig en komplett takläggning, takrenovering eller asbestsanering. Vi har stor erfarenhet och specialiserar oss på just takläggnings- och renoveringsarbeten i Stockholmsområdet!

Läs vad 32 kunder tycker om RAO Tak och Bygg AB

• Åke  H
    Åke  H skrev om RAO Tak och Bygg AB
    Rao la nytt taktegel (lera), takpapp, läkt, vindskivor och plåtlister.
    De blev klara enligt tidsplan.
    Forslade bort gammalt tegel och skräp varje dag. Läs mer
  • Jonas P
    Jonas P skrev om RAO Tak och Bygg AB
    De bytte pannor, papp och avrinning på vår villa
    Bra bemött från början till slut. Offert, hur arbetet utfördes samt hur de åtgärdade de problem som de fann. Kändes kunniga. Läs mer
  •  peter H
     peter H skrev om RAO Tak och Bygg AB
    Lagt nytt tak på större villa. Genomgående positivt och professionellt. Höll tider och levererade toppkvalitet. Läs mer
  •   Sebastiaan  M
      Sebastiaan  M skrev om RAO Tak och Bygg AB
    Utmärkt arbete och väldigt bra kommunikation och omhändatagning. Läs mer
  • Göran  H
    Göran  H skrev om RAO Tak och Bygg AB
    RAO lade ett nytt tak: takpapp, läkt, takpannoe och hängrännor. Arbetet utfördes för 3.5 år sedan. RAO gjorde ett mycket bra arbete till vår fulla belåtenhet och dessutom till ett konkurrenskraftigt pris. Jag kan rekommendera RAO till liknande uppdrag. Läs mer
  • Mats  N
    Mats  N skrev om RAO Tak och Bygg AB
    Bytte till nytt betongtegel med klockrent resultat. Bra bemötande och alltid välstädat efter varje arbetsdag. Läs mer
  • Helena V
    Helena V skrev om RAO Tak och Bygg AB
    Kunniga och flitiga med perfekt resultat. Städade undan allt efteråt. Mycket nöjd! Läs mer
  • Patrick  V
    Patrick  V skrev om RAO Tak och Bygg AB
    Bra att ha och göra med. Enkla att prata med. Löser byggtekniska problem bra och är tydliga med info till mig som kund. Är mycket nöjd med utfört arbete och processen dit. Läs mer
  •   Lennart B
      Lennart B skrev om RAO Tak och Bygg AB
    Nytt tak på villan. Mycket proffsigt genomfört. På tid och enligt överenskommelse. Jag rekommenderar verkligen RAO Tak. Läs mer
  • Oskar E
    Oskar E skrev om RAO Tak och Bygg AB
    Nytt tak på villa med takfönster.
    Bra kommunikation, tydlig offert, tidplan och narvaro, bra hanterat från start till slut.
    Professionell inställning och kundbemötande, snabbt och effektivt. Läs mer
  •  per  S
     per  S skrev om RAO Tak och Bygg AB
    RAO Tak och Bygg uppfyllde alla våra förväntningar. Vi bytte samtliga vindskivor på en 1.5 plana villa med källare och vind. Uppdraget utfördes med utmärkt kvalité och enligt tidplan. Läs mer
  • Per J
    Per J skrev om RAO Tak och Bygg AB
    Omläggning av villatak inklusive bättring/lagning av undertak.
    Proffsigt i alla delar:
    - Trevligt och kunnigt bemötande
    - Snyggt och korrekt utfört arbete
    - Höll utlovade tider!!
    - Städade upp efter genomfört arbete.
    RAO Tak och Bygg får de allra bästa rekommendationerna av mig. Anlitar dem mer än gärna igen! Läs mer
  • Kalle H
    Kalle H skrev om RAO Tak och Bygg AB
    Under 2013 utförde Rao Tak & Bygg ett takbyte på vår bostadsrättsförening.
    Vi vald Raotak & Bygg p.g.a. bäst bemötande och tydligast offert.
    Utförandet skedde enligt överenskommelse och inga anmärkningar påträffades.
    Vi rekommenderar Rao Tak & Bygg och kommer själva att använda oss av dem vid nästa tillfälle. Läs mer
  • Bo
    Bo   skrev om RAO Tak och Bygg AB
    Utför takarbeten på ett proffsigt sätt och på utsatt tid. Läs mer
  • Lars N
    Lars N skrev om RAO Tak och Bygg AB
    Nytt tak till vår villa.
    Mycket professional hantering från offert till färdigställande av tak. T ex exemplariskt städande av arbetsplatsen, foton togs hur jobbet framskred o presenterades löpande, inga stillastående perioder. Läs mer
  • Merike Ester S
    Merike Ester S skrev om RAO Tak och Bygg AB
    Mycket prefessionella både vad gäller offert, planering, genomförande och avslut. Bra diskussioner om material etc. innan vi fattade beslut om att anlita företaget Företaget reparerade taket och lade på nytt taktegel. Jag uppskattade speciellt att man lade stor vikt vid de anställdas säkerhet på taket. Mycket trevlig personal - ordentliga, snabba och hög kvalitet. Jag har inga betänkligheter om jag skulle behöva anlita företaget vid fler tillfällen. Läs mer
  • Mikael W
    Mikael W skrev om RAO Tak och Bygg AB
    Ny takbeläggning.
    Snabb service och utmärkt bemötande
    Proffsigt och prisvärt Läs mer
  • Maria E
    Maria E skrev om RAO Tak och Bygg AB
    Trevliga, noggranna och effektiva. Supernöjd. Läs mer
  • Sture J
    Sture J skrev om RAO Tak och Bygg AB
    Byte av takpannor, hängrännor etc. Snabbt svar på offertförfrågan. Tider och pris hölls precis som utlovat. Läs mer
  • Anders
    Anders   skrev om RAO Tak och Bygg AB
    Rao Tak och bygg bytte fasad på vårat hus. Rao bytte takpannor med stor skicklighet på vårat hus innan fasaden, och vi ville att Rao skulle byta den också. Bättre hantverkare går inte och hitta. Arbetet utfördes otroligt skickligt. Väldigt trevliga och skickliga hantverkare. Rao Tak och Bygg håller yppersta klass, helt enkel i en klass för sig. Vi kommer inte och tveka dugg med å anlita Rao igen. Massor med tack för ett jobb som håller absolut högsta klass. Och Raigo är verkligen en trevlig kille med ett stort hjärta och svarar direkt på alla frågor.

Hälsningar Anders å Lena i Håtuna Läs mer
  • Robert  G
    Robert  G skrev om RAO Tak och Bygg AB
    Köpte omläggning av tak (underlagspapp, betongpannor och påltarbeten). Mycket bra arbete - väl utfört. Bra arbetsplan som efterlevdes. Kom 7-8 gubbar och rev bort det gamla och satte upp ny underlagspappen på en dag så det skulle vara fuktsäkert. Därefter 2 man som gjorde resten. Mycket bra och talar för ett kvalitativt arbete! Stämde av status kontinuerligt. Läs mer
  • Eva M
    Eva M skrev om RAO Tak och Bygg AB
    Allt fungerade bra tyckte jag, jag fick mitt tak omlagt. Läs mer
  • Ulf B
    Ulf B skrev om RAO Tak och Bygg AB
    Rao Tak o Bygg kan absolut rekommenderas då dom gör ett bra jobb, ger tips under tiden (bra att tänka på osv.). Börjar o slutar på utlovad tid och ger ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Andreas W
    Andreas W skrev om RAO Tak och Bygg AB
    Hög kvalitet, snabba och bra pris! Läs mer
  • Anders  A
    Anders  A skrev om RAO Tak och Bygg AB
    Otroligt snabba och proffsiga. Ska jag hitta något att klaga på får jag leta. Har rekommenderat dom till vänner och bekanta. Läs mer
  • Elisabeth B
    Elisabeth B skrev om RAO Tak och Bygg AB
    Blev mycket nöjd med arbetet. Trevligt bemötande😊💐
    Bra genomgång av uppdraget innan det började. De höll tidsschemat. 👍 Läs mer
  • Jessica L
    Jessica L skrev om RAO Tak och Bygg AB
    Rao Tak och bygg ordnade med nytt papptak på vår villa. De höll tiden och städade ordentligt efteråt. När det började läcka in vatten vid hällregn ett par månader efteråt ringde jag och arbetsledaren var på plats samma dag med medarbetare och förstärkte taket där det läckte. Det ska tilläggas att det varit problem med den delen av taket sedan huset byggdes på 70-talet (enl tidigare ägare). Sedan dess har vi inte haft några problem. Mycket nöjda! Läs mer
  • Thomas J
    Thomas J skrev om RAO Tak och Bygg AB
    Byte av taktegel,vindskivor,hängrännor mycket bra,dom tog hand om alla byggsopor bra kommunikation Läs mer
  • Per B
    Per B skrev om RAO Tak och Bygg AB
    Professionella, tillmötesgående, prisvärda. Läs mer
  • Dan S
    Dan S skrev om RAO Tak och Bygg AB
    Raos killar gjorde allt rätt: Hög kvalitet, bra pris, höll tidplan och pris, rent och snyggt och inte minst trevliga. Hatten av! Läs mer
  • Kristian H
    Kristian H skrev om RAO Tak och Bygg AB
    Pålitliga, professionella och tillmötesgående! Läs mer
  • Lars T
    Lars T skrev om RAO Tak och Bygg AB
    Jag köpte omläggning av ett tak och blev mycket nöjd.Rao Tak är faktiskt det bästa hantverksföretag, jag någonsin anlitat. Läs mer

Slipstensvägen 17, 142 50 Skogås