Alla kategorier Postorder Stockholms län Stockholm Östermalm Reforma Sthlm AB

Reforma Sthlm AB

c/o Norrsken House Fack 77, 113 56 Stockholm — Visa karta

Vad är Reforma Sthlm?

Reforma Sthlm är en webshop med inredning, möbler och övrig inredningsdesign på nätet.
Vår inredningsfilosofi är att möbler och inredning blir levande av mixen och mötet mellan gammalt och nytt.
Därför består vårt sortiment av möbler och inredning där modern design möter gammal industri och vintage.
Vi erbjuder möbler och inredning för t.ex. kök, vardagsrum, matplats, trädgård, sovrum och hall.
I produktsortimentet finner du bl.a. stolar, pallar, bord, bänkar, industrilampor och äppellådor.
Tillsammans skapar dessa möbler en bra grund för hem med inredningsstilar som t.ex. industri stil, shabby chic, vintage och hem med inspiration från fransk inredning.

Sortimentet på Reforma Sthlm utökas ständigt med nya produkter inom heminredning för att just du ska kunna finna det som faller dig i smaken inom inredning och möbler.
I dagsläget säljer vi dels våra egna möbler men vi samarbetar även med andra varumärken inom inredning, t.ex. House Doctor, Bloomingville, Lisa Bentgsson,
Lilla Bruket, Ib Laursen, Nordal och Hubsch Interior.

Att handla i vår butik skall vara både enkelt, säkert och bekvämt. Vi lägger därför stor vikt vid tillförlitliga leveranser och vi kan erbjuda både kort- och fakturabetalningar.

Läs vad 144 kunder tycker om Reforma Sthlm AB

• Pia L
    Pia L skrev om Reforma Sthlm AB
    Lampan stämde inte alls överens med bilden på sajten. Den var rent ut sagt gräsligt ful och såg förfärligt billig ut. Och när det gäller själv returen så var det minst sagt krångligt. De hade ingen retursedel i paketet, jag var tvungen att själv maila till dom för att få en, och sedan to det flera dagar innan jag fick en. Sedan blev det dessutom mitt ansvar att kontakta Klarna för att få förlängd betalningsperiod. Efter det fick jag ta mig till närmaste DHL-ställe. Uruselt på alla plan Reforma!

Idag konkurrerar e-handlen om att vara snabba och göra det lätt för sina kunder att returerna. Det finns till och med företag som dessutom hämtar upp returerna vid dörren. Reforma har helt missat det tåget. Välj ett annat företag!
  • Viktor M
    Viktor M skrev om Reforma Sthlm AB
    Tråkig upplevelse
    Smidig hemsida och snabb leverans. Men ljusstakarna var olika färger och till bordet fattades både skruvar, muttrar och ben. I kompletterande leverans fanns ytterligare ett underrede men utan skruvar, muttrar och ben. Förväntas leverans 1-3 dagar, totalt 10 dagar har det hittills tagit och ännu är inte hela bordet levererat.
  • Annelie N
    Annelie N skrev om Reforma Sthlm AB
    helt ok .snabb leverans.Allt var helt när det kom
  • Daniel  A
    Daniel A skrev om Reforma Sthlm AB
    Uselt företag! Kundtjänsten är katastrof. När de väl orkar svara på mail så är det ca 2veckor sent. Sen är deras leveransbesked på hemsidan helt åt fanders. Vi har lagt två olika ordrar på köksstolar. Den första order fick vi besked ca tre veckor efter avsatt leverans att stolarna inte kommer levereras. Den andra order fick vi besked om att de är minst två månader sena då vi valde att ångra köpet. HANDLA INTE från Reforma Stockholm
  • Hans F
    Hans F skrev om Reforma Sthlm AB
    Fina saker snabb o bra leverans!
  • Anna A
    Anna A skrev om Reforma Sthlm AB
    Jättenöjd med mina bord! Fin kvalitet och Bra leverenstid.
  • Ellen L
    Ellen L skrev om Reforma Sthlm AB
    Mycket nöjd med mina poster som jag beställt!
  • Gerd H
    Gerd H skrev om Reforma Sthlm AB
    Har köpt lampa med kort leveranstid och stol med lååång leveranstid. Bra priser och alltid trevligt bemötande gör att tålamodet är intakt ; )
  • Firas T
    Firas T skrev om Reforma Sthlm AB
    Snabba, bra utbud och bra servicehantering.
  • Liza I
    Liza I skrev om Reforma Sthlm AB
    Snabb leverans och väldigt snygga stolar. Rekommenderar Reforma och kommer absolut handla av de igen.
  • Sanna D
    Sanna D skrev om Reforma Sthlm AB
    Fick mina varor snabbt och smidigt. Väldigt nöjd med servicen!
  • Wilhelm D
    Wilhelm D skrev om Reforma Sthlm AB
    Vi köpte 4 stycken stolar som levererades snabbt och smidigt. Bra hemsida och många fina produkter!
  • Malin L
    Malin L skrev om Reforma Sthlm AB
    Snygga grejer och bra, snabb service!
  • Daphne
    Daphne skrev om Reforma Sthlm AB
    Couldn't be happier! We bought 6 chairs, the quality was perfect, and the delivery super fast and very convenient. No hassle!
  • Simon I
    Simon I skrev om Reforma Sthlm AB
    Bra leveranstid! Helt ok kvalitet.
  • Irén F
    Irén F skrev om Reforma Sthlm AB
    Bra service, snabb leverans, prisvärda och fina varor!
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Reforma Sthlm AB
    Vi har köpt två olika sorters bord som är jättefina. Allt hanterades väldigt bra av Reforma Sthlm.
  • Christina H
    Christina H skrev om Reforma Sthlm AB
    Beställde 4 fina hyllor. Ena var lite skev men vi behöll den ändå och fick 10% rabatt på köpet. Trevligt bemötande. Och superfina grejer.
  • Corinne E
    Corinne E skrev om Reforma Sthlm AB
    Köpte en fin posterhängare i trä. Superfin att sätta upp posters med, blir stilrent och snyggt.
    Snabb och bra leverans!
  • Moa I
    Moa I skrev om Reforma Sthlm AB
    Beställde några gamla äppellådor som blev till en jättesnygg hylla i köket. Allt gick snabbt och enkelt utan problem. Väldigt nöjd kund
  • Maja W
    Maja W skrev om Reforma Sthlm AB
    Allt stämde precis som på bilden. Nöjd med både leverans och mailkontakt.
  • Ingela  B
    Ingela B skrev om Reforma Sthlm AB
    Mina 8 stolar kom på 3 dagar.
    Ser ut precis som beskrivningen lovade.
    Riktigt nöjd med service och produkter.
  • Malin S
    Malin S skrev om Reforma Sthlm AB
    Snabb leverans och bra info - kan varmt rekommendera Reforma.
  • Cathrine M
    Cathrine M skrev om Reforma Sthlm AB
    Jag har bara positivt att säga om Reforma - supersnabb leverans och mycket fina produkter (över förväntan).
  • emelie h
    emelie h skrev om Reforma Sthlm AB
    beställde bord på reforma som kom efter 2 dagar, jag har handlat flera varor tidigare, fungerat mycket bra både med returer och leveranser. Fina grejer.
    emelie h gillar detta
  • Malin
    Malin skrev om Reforma Sthlm AB
    Beställde barnstolar och ett bord, tog över 6 månader att få det och fick fyra olika datum om nya leveranser och med ursäkter pga sena utskick från leverantören och annat på en väldigt populär produkt..
    När produkterna väl anlände så var dom jättefina och vår dotter (som skulle ha fått dom som en lite sen julklapp) får dom nu när hon fyller år istället.
    Osäkert att jag kommer att i fortsättningen beställa.

Även om inget i dagens samhälle är gratis, så är det trist att en "Gratis" grejer som man ska betala frakten för.
  • Cindy L
    Cindy L skrev om Reforma Sthlm AB
    Bra service, snabb leverans, prisvärda och fina varor!
  • E
    E skrev om Reforma Sthlm AB
    Trevlig kundtjänst. Nöjd med mina varor!
  • Cecilia R
    Cecilia R skrev om Reforma Sthlm AB
    Beställde två lampor. En var trasig & retur & återbetalning gick snabbt & smidig!
    Kommer handla mer / igen.
  • Annah H
    Annah H skrev om Reforma Sthlm AB
    Fina produkter och snabb leverans!
  • Nadinne W
    Nadinne W skrev om Reforma Sthlm AB
    Inte helt nöjd med produktbeskrivningen. Utseendet på produkten jag köpte stämde väldigt dåligt överens med beskrivningen på butiken sida.
  • Maria Ö
    Maria Ö skrev om Reforma Sthlm AB
    Supernöjd, bra produkter och snabba leveranser! 😊
  • Albert S
    Albert S skrev om Reforma Sthlm AB
    Jag är extremt restriktiv med att skriva negativa omdömen men här har för mycket gått fel.
    Jag beställer 8 olika produkter från Reforma, några av dem med 3 dagars leverans, några med några veckor. Jag utgår från att det som kan levereras fort gör det.
    Jag får tre olika mail om att varor jag beställt inte finns alls och att de inte kan få hem dem. Detta trots att det stått "i lager" på hemsidan. De två första mailen kommer samma vecka som beställning, det tredje en månad senare.
    Varor som skulle dykt upp inom tre dagar dyker upp efter två veckor och de krukor jag beställt är sönder. Dessutom kommer bara hälften av de lampor jag beställt.
    Detta påminner jag om via mail och det verkar komma som en chock för företaget.
    Väntar fortf, 1,5 månad efter beställning på resterande lampor, nya krukor och igår fick jag reda på att vinstället jag köpt inte heller finns.
    Pust.
  • Teresia L
    Teresia L skrev om Reforma Sthlm AB
    Så himla nöjd med min hylla som jag beställde 👍☺️
  • Anna R
    Anna R skrev om Reforma Sthlm AB
    Såg en jättefin och lite annorlunda hatthylla på Reformas hemsida, beställde den och 2 dgr senare fanns den på utlämningsstället. Helt perfekt.
  • Tove S
    Tove S skrev om Reforma Sthlm AB
    Snabb leverans och bra utbud. Var tvungen att byta en vara pga defekt, då tog det ett tag att få svar via mail så där fick de lite minus.
  • Martina S
    Martina S skrev om Reforma Sthlm AB
    Härlig butik med unika och speciella möbler!
    Köpte en jättefin hatthylla, jättenöjd med den!

Hade även beställt ett sidobord som det var ca 1 månads leveranstid på. Det säger jag inget om, för vill man ha något unikt så är det oftast värt att vänta lite längre.
    Tråkigt var att jag även fick vänta en månad på hatthyllan (fast att den fanns på lager) då leveransen inte gick att dela upp.
    När väntetiden för bordet hade passerat och jag ännu inte fått hem mitt paket, hörde jag av mig och frågade hur det gick.
    DÅ först fick jag veta att bordet var slut hos leverantör inte skulle komma in igen.
    Sånt kan ju självklart hända, men Reforma borde ha tätare kontakt med sin leverantör, så att det inte dröjer en hel månad att få ett sådant besked!
    Riktigt tråkigt att jag fick vänta så länge på min hatthylla helt i onödan, för när den väl skickades tog det bara 2 dagar.
  • Tiina V
    Tiina V skrev om Reforma Sthlm AB
    Jättefint sortiment, mycket att upptäcka! Beställde en bokhylla, det tog lång tid för den att komma, men den var slut i lager hos leverantören, så inget fel i Reforma Sthlms hantering. Kommer att handla här igen!
  • Emma S
    Emma S skrev om Reforma Sthlm AB
    Fantastiskt fina grejer, bra priser.
    Snabb leverans och man blir alltid nöjd :)
  • Lise-Lotte K
    Lise-Lotte K skrev om Reforma Sthlm AB
    Så fina saker och kan varmt rekommendera Reforma Sthlm AB. Lite lång leveranstid på vissa produkter - men vad gör det när de väl kommer och är så fina och har sån fin kvalitet. Rekommenderar vidare till mina vänner och kommer fortsätta handla oss er. Vi ses!
  • Felicia H
    Felicia H skrev om Reforma Sthlm AB
    Köpte soffbord från House Doctor ´The Green Large´. SÅÅÅ FINT! Dock någon dag efter uppackning insåg vi att brickbordet var trasigt så marmorskivan "vickade" pga. en stång som var av under skivan.
    Hörde då av mig till Reforma och alternativet för att åtgärda detta var att skicka tillbaka HELA bordet, trots att marmorskivan var helt intakt. Vi fick förklarat för oss att VI stod för att skivan skulle vara hel under transport etc.
    Lång historia kort, då vi inte örka köpa embalage och kartonger (eller ville lägga ut pengar på det) för att packa det tunga bordet, eller vara utan soffbord i flera veckor (för de skulle inte kunna skicka en ny förens det trasiga hade anlänt och "godkänts") så rann det bara ut i sanden....... så nu sitter vi här med vårt vickande soffbord och får informera våra gäster att man inte kan ställa ett glas uppe till höger av bordet, för då åker det i backen. :P
    så för att sammanfatta; inte nöjd.
    Ett företag ska lösa dessa problem på ett snabbt och SMIDIGT sätt för att få kunden nöjd.
  • Angelica A
    Angelica A skrev om Reforma Sthlm AB
    Snabb och smidig affär. Är jättenöjd med stolarna jag köpte!
  • Ida O
    Ida O skrev om Reforma Sthlm AB
    Snabbt och fina saker. Bra kundservice.
  • Per S
    Per S skrev om Reforma Sthlm AB
    Bra kontakt, svarar snabbt produkten var inte topp.
  • Nettan S
    Nettan S skrev om Reforma Sthlm AB
    Beställde hängare och lampa i turkos vintage och dom var supersnygga. Tack Reforma för snabb leverans.
  • Lucas H
    Lucas H skrev om Reforma Sthlm AB
    Snabbt, enkelt och prisvärt! Jättenöjd!
  • Annika
    Annika skrev om Reforma Sthlm AB
    Nöjd med min vara och snabb leverans!
  • Inga M
    Inga M skrev om Reforma Sthlm AB
    Köpte barnstolar.Motsvarade förväntningarna, absolut nöjd men leveranstiden var flera månader!!
  • Clara P
    Clara P skrev om Reforma Sthlm AB
    Beställde affischlister i trä som jag är jättenöjd med. Bra pris och snabb leverans!
  • Jessica H
    Jessica H skrev om Reforma Sthlm AB
    Har beställt fyra stolar. Smidigt att beställa och snabb leverans! Mycket nöjd.

c/o Norrsken House Fack 77, 113 56 Stockholm