Alla kategorier Postorder Stockholms län Stockholm Östermalm Reforma Sthlm AB

Karlaplan 8, 114 60 Stockholm — Visa karta

Läs vad 42 kunder tycker om Reforma Sthlm AB

• Kim F
    Kim F skrev om Reforma Sthlm AB
    Brett sortiment med riktigt bra märken. Inspirerande och användarvänlig hemsida. Precis som jag vill ha det med andra ord!
  • Sophie P
    Sophie P skrev om Reforma Sthlm AB
    Jag älskar Reforma Sthlms sortiment och varumärkena som de representerar. Det finns alltid något som lockar! Servicen är snabb och webbshoppen känns mycket seriös och trevlig.
  • Carina G
    Carina G skrev om Reforma Sthlm AB
    Jag har alltid varit nöjd med Reforma Sthlm :) Det finns allt i webshopen som jag vill ha...till mannens lycka, hahaa...superbra sortiment, älskar House Doctor & L:a Brukets varor.
  • Frida A
    Frida A skrev om Reforma Sthlm AB
    Webshop med brett sortiment av trendiga varumärken. Underbar webshop om man som jag gillar märken som house doctor, bloomingville och l:a bruket.
  • Postadress t
    Postadress t skrev om Reforma Sthlm AB
    En webbutik med produkter & varumärken som jag gillar!
  • Linn W
    Linn W skrev om Reforma Sthlm AB
    Jag ifrågasatte alla omdömen de fått på rejtingsidorna genom ett mail och förklarade att jag redan blivit lurad av Infurn.com och att jag var orolig. Fick ett jättesnabbt mailsvar från Reforma där jag fick ett väldigt bra bemötande. De sa att de hade haft problem med en leverantör och att de nu bytt leverantör och hoppas det nu ska fungera bättre. De uppmanar också alla sina kunder att handla på faktura för att det inte ska bli trassel om leveransen skulle bli försenad och man istället väljer att avbeställa. De sa också att jag kunde hålla koll på websidan och se när de antingen hade varorna inne eller att jag kunde beställa när jag såg att leveranstiden bli kortare. Jag beställde dem när jag såg att leveranstiden var 1-5 veckor. Inga dåliga ursäkter och stolarna levererades inom två veckor. Bra kvalitet och superservice! Rekommenderas varmt, jag kommer definitivt att handla fler gånger!
  • Sofia Ö
    Sofia Ö skrev om Reforma Sthlm AB
    Finfin webshop som erbjuder bra utbud och rimliga priser!
  • Zandra S
    Zandra S skrev om Reforma Sthlm AB
    Beställde varor i början på oktober. Hörde inget på en månade då sa de att de skulle dröja 1-2 veckor. Sen var det tyst till 4 december då jag fick nog. Fick få till slut kontakt och skrev då att de kunde avbeställa min order då jag inte var intresserad längre. Inse min förvåning när jag i dagarna fick sms från klarna att en räkning från dem var skickar och en avi att jag hade varit från dem att hämta. Behöll skiten men kommer ALDRIG att handla där igen
  • Kylie L
    Kylie L skrev om Reforma Sthlm AB
    Rimliga priser och underbara produkter hittar du här;
    I Reforma Sthlms butik är jag kär.
    Tusentals kronor kunde jag spendera där.
    Det går inte att förklara hur fantastisk den är.
  • Mary-Anne C
    Mary-Anne C skrev om Reforma Sthlm AB
    En underbar webbshop som har det lilla extra, både romantiskt och modernt!! Rekommenderar dem varmt!
  • Tatjana F
    Tatjana F skrev om Reforma Sthlm AB
    Bra webbsida, bra webbutik och bra utbud!
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Reforma Sthlm AB
    äntligen en bra web shop som inte bara har romantisk inredning utan lite mer modern och stilren!! Bra och snabb kundtjänst när jag hade frågor om deras pallar!
  • Liw v
    Liw v skrev om Reforma Sthlm AB
    Bra urval, bra priser och fina inspirationsbilder
  • Frederica B
    Frederica B skrev om Reforma Sthlm AB
    Jag har bara erfarenhet av webshopen. En stilren sida där det är lätt att hitta. Och produkterna verkar vara noggrant utvalda, jag kan hitta nästan allt jag sett i inspirerande bloggar och tidningar, och en massa till! ;)
  • Hanna P
    Hanna P skrev om Reforma Sthlm AB
    Superfin webshop med otroligt fina inredningsdetaljer. Inte så himla dyrt heller vilket gör det ännu bättre.
  • Ulrica H
    Ulrica H skrev om Reforma Sthlm AB
    Reforma Sthlm har fantastiskt tjusiga grejer :)
  • Anna L
    Anna L skrev om Reforma Sthlm AB
    Fantastiskt affär som har det där lilla extra för hus och hem.
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Reforma Sthlm AB
    Trevligt och bra bemötande! Ett företag man vill handla från.
  • Madde R
    Madde R skrev om Reforma Sthlm AB
    Har köpt en koppar ljusstake härifrån och är super nöjd!!!
  • Diana F
    Diana F skrev om Reforma Sthlm AB
    Otroligt fin webshop med favoritmärken som House Doctor, Bloomingville och La Bruket.Snabb leverans och bra service.
  • elin b
    elin b skrev om Reforma Sthlm AB
    Underbar affär med massa fina saker att drömma om =)
  • Frida B
    Frida B skrev om Reforma Sthlm AB
    Fina och prisvärda produkter till hem och present.
  • Tina C
    Tina C skrev om Reforma Sthlm AB
    Shoppa stil på ett bekvämt sätt. Har den snyggaste inredning där är och jag gillar deras sercice. Rekommenderas varmt!
  • Lisa
    Lisa skrev om Reforma Sthlm AB
    Beställde deras snygga stolar, Marais, Hade frågor om färgval och fick både snabbt och trevligt bemötande av kundservice. Leveransen gick smidigt och nu har jag en otroligt fin matplats och får många frågor om var stolarna kommer ifrån.
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Reforma Sthlm AB
    Företaget verkar ha slagit igen men de fortsätter att försöka att att ta betalt.
    Beställde för 5 veckor sedan och inte ett knysst efter det. Fick inte ens ett bekräftelsemail på att beställningen gått igenom och de svarar inte på mail alls.
    Uselt blufföretag!
  • Amelie H
    Amelie H skrev om Reforma Sthlm AB
    Ingen svarar i telefonen (numret fungerar inte), och mina varor är fyra veckor försenade! Handla inte här om du inte vill bli lurad!
  • Nieke L
    Nieke L skrev om Reforma Sthlm AB
    Recieved products that looked ABSOLUTELY nothing like the picture online. Have been e-mailing for 6 weeks to get a returfraktsedel, still no luck. I will not pay for shipping if they send bad products!
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Reforma Sthlm AB
    Super fina saker och bra varumärken! Vore kul med fler inspirationsbilder och tips och trick-sida!
  • Erika B
    Erika B skrev om Reforma Sthlm AB
    Jag älskar eran vintage-avdelning och jag har fick snabb och bra service av Marie på kundtjänst när jag hade frågor om ert betongbord!
  • Malin G
    Malin G skrev om Reforma Sthlm AB
    DÅLIGT!
    Beställde varor 4/11 2012 och har fortfarande inte fått någon av produkterna. Vid telefonkontakt i mitten på januari 2013 lovade de skicka en del av beställningen (eftersom en vara inte fanns på lager än) men jag har fortfarande inte fått något.
    Malin Granberg
  • Emma J
    Emma J skrev om Reforma Sthlm AB
    SÄMSTA FÖRETAGET! HANDLA INTE HÄR! företaget har inkompetent personal och förvänta er inte ett svar om ni ringer eller mailar. jag beställde varor den 1 januari och fick fel varor som var billigare än de jag beställt. jag har inte fått den varan jag beställt eller pengarna tillbaka! ETT JÄVLA SKÄMT! KÖP INGET HÄR!
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Reforma Sthlm AB
    Inreder lägenheter och älskar att det kommit en butik med saker som man inte kan hitta på de stora sajterna! Bra mix!
  • Angelica S
    Angelica S skrev om Reforma Sthlm AB
    Massa snyyygga och trendiga saker!!!!!!!
  • Amanda F
    Amanda F skrev om Reforma Sthlm AB
    Handla inte där!!
    Man får inte sina varor, dåligt bemötande från kundservice. Inte klokt att de kan driva internethandel med så uselt kundbemötande. Hoppas omdömen sprids så fler slipper gå på samma nit som jag. Tyvärr betalade jag med kort, pengarna drogs direkt men har inte sett några varor. 5v veckor senare...
  • Elin M
    Elin M skrev om Reforma Sthlm AB
    Beställde Stolen Brooklyn i mitten på september och har nu 4 månader senare ej sett till mina stolar.
    Jag har ringt och skrivit till kundtjänst och när dem till sist svarar fått den ena efter den andra ursäkten som sammantaget inte alls stämmer överens, man kan alltså säga att dem ljuger som en häst travar. Detta företag är inte ens värd 1 av 5 och jag tycker det är skamligt att dem kan fortsätta lura folk. Jag hoppas att alla fick läsa detta innan dem beställer.

Ps. Min mor beställde en tavla ovetandes om min beställning med Reforma, detta var i slutet på november och inte hon heller har sett till det hon beställt.
  • Mats G
    Mats G skrev om Reforma Sthlm AB
    Fick gratis sprayfärg hemskickad till 4 stolar som jag köpt här men som jag ville ha en vitare färg på. Bra stolar och bra service, handlar gärna här igen.
  • jannike p
    jannike p skrev om Reforma Sthlm AB
    Ny o bra web shop med sånt som inte alla andra har! Jag har beställt flera gånger och är nöjd med både produkter och service, speciellt via mail!
  • Tobias W
    Tobias W skrev om Reforma Sthlm AB
    Sämsta internetbutiken jag någonsin varit i kontakt med. Först fick jag vänta 3 månader på min beställning, när varorna tillslut kom efter flera skickade mail utan svar så hade saker på produkten lossnat, svaret jag fick var att de kunde skicka mig de lossnade varorna och undra om jag inte kunde limma på dom själv. Jag har genom hela köpprocessen mött ett dåligt bemötande från Reformas sida och de verkar inte veta vad kundvård är och framförallt så gör dom inget för att lösa sina misstag.

Jag råder alla att undvika att handla från detta företag då ni kommer bli besvikna.
  • Åsa
    Åsa skrev om Reforma Sthlm AB
    Håller faktiskt inte med er.. Jag fick jätte bra service av Mattias på kundservice när jag köpte saker på Reforma. Är också mycket nöjd med mina brooklyn-stolar och zink korgen jag köpte :)
  • Madelene H
    Madelene H skrev om Reforma Sthlm AB
    beställde 7/9 för 11 dagar sedan och inget paket än, inte heller svar på mitt mail där jag frågade om leveranstid. Tur att jag valde att betala mot faktura och inte kort! Speciellt efter att ha läst andras kommentarer om detta företag. Varför har man ens en webshop om man inte orkar driva den? Eller vill man bara blåsa folk på pengar?
  • Lovisa F
    Lovisa F skrev om Reforma Sthlm AB
    Jag beställde från detta företag i 3/6-12 och har fortfarande inte fått några varor. Jag har även mailat dem men har inte fått något svar. Lyckligtvis valde jag att betala med faktura så slapp jag bli blåst på pengar i alla fall.
  • Karin A
    Karin A skrev om Reforma Sthlm AB
    Hej! Vill varna alla för det här skojarföretaget. De må ha en fin hemsida och till synes väldigt schyssta varor men man hinner bli gråhårig innan man får varor och då inser man också vad är det för crap man har beställd. Det går inte nå de på telefon, via email svarar de i bästa fall inom en vecka och detta är frustrerande och jag känner mig maktlös. På Facebook svarar de däremot snabbt och där kan man träffa andra missnöjda kunder. Värsta är nog att de ser ner på sina kunder och visar ingen som helst förståelse för att det är faktiskt deras fel att det är problem med leveransen och inte kundens. Tips: googla lite extra på företaget då kan ni få tag på ägarinnan och styrelsen om ingen svarar från kundtjänsten. Har ni några funderingar så är det bara fråga på. Jag har ganska bra koll på det här värdelösa företaget vid det här laget.

Karlaplan 8, 114 60 Stockholm