Reforma Sthlm AB

4.0 i betyg av av 230 omdömen

Vad är Reforma Sthlm?

Reforma Sthlm är en webshop med inredning, möbler och övrig inredningsdesign på nätet.
Vår inredningsfilosofi är att möbler och inredning blir levande av mixen och mötet mellan gammalt och nytt.
Därför består vårt sortiment av möbler och inredning där modern design möter gammal industri och vintage.
Vi erbjuder möbler och inredning för t.ex. kök, vardagsrum, matplats, trädgård, sovrum och hall.
I produktsortimentet finner du bl.a. stolar, pallar, bord, bänkar, industrilampor och äppellådor.
Tillsammans skapar dessa möbler en bra grund för hem med inredningsstilar som t.ex. industri stil, shabby chic, vintage och hem med inspiration från fransk inredning.

Sortimentet på Reforma Sthlm utökas ständigt med nya produkter inom heminredning för att just du ska kunna finna det som faller dig i smaken inom inredning och möbler.
I dagsläget säljer vi dels våra egna möbler men vi samarbetar även med andra varumärken inom inredning, t.ex. House Doctor, Bloomingville, Lisa Bentgsson,
Lilla Bruket, Ib Laursen, Nordal och Hubsch Interior.

Att handla i vår butik skall vara både enkelt, säkert och bekvämt. Vi lägger därför stor vikt vid tillförlitliga leveranser och vi kan erbjuda både kort- och fakturabetalningar.

Läs vad 230 kunder tycker om Reforma Sthlm AB

Bästa webshopparna i Stockholm:

Inger J Inger J tycker:
“Dammsugarpåsar, allt sköttes ö...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte