Rekarne Motor AB

Välkommen till Rekarne Motor AB!

Är det dags att sälja din gamla bil eller byta in den mot en ny bil? Oavsett om du letar efter din nya drömbil eller om du vill sälja din nuvarande bil så kan vi på Rekarne Motor AB hjälpa dig.

Vi är en erfaren och märkesoberoende bilhandlare som har långsiktiga relationer som mål. Hos oss hittar du bilar, motorcyklar och andra typer av fordon. Vi anstränger oss för att du som kund ska bli så nöjd som möjligt och äve återkomma för att köpa eller sälja din bil hos oss igen.

Glöm inte att du enkelt kan be om en kostnadsfri värdering av din bil. Vi ser till att du får ut rätt pris för din bil.

Läs vad 129 kunder tycker om Rekarne Motor AB 2

• 2022-06-17 Spontant omdöme
    Hel otrolig kundservice!
    Skulle köpa en laddhybrid och fick bra hjälp innan försäljningen med att bedöma skicket på bilens batteri. Efter köp upptäcktes hela tre fel (en av dem var att en extranyckel inte följt med från förra ägaren) och med ett helt otroligt ansvarstagande åtgärdade de samtliga fel för en ganska betydande kostnad!
    Kan varmt rekommendera Tobias och hans kollegor och skulle gladeligen köpa nästa bil hos dem igen!
    2022-05-04 Insamlad av företaget
    Fick snabb värdering av bilen och ett kanonbemötande av säljaren.
    Fick nog ett hyggligt pris på bilen också.
    Kan varmt rekommendera detta företag! ☺️
    2022-05-01 Insamlad av företaget
    Bästa stället o köpa bil o jätte trevlig personal
  • INGEMAR G
    2022-04-26 Spontant omdöme
    Garanterat den trevligaste säljaren och mest välkomnande attityden som vi träffat på inom industrin för bilförsäljning. Vi köpte vår husbil hos Tobias och hela upplevelsen gör att vi vill rekommendera alla att göra affärer med Rekarne Motor. Den här gången blev det en husbil. Nästa gång det är dags att byta vanlig personbil så börjar vi här.
    2022-04-25 Insamlad av företaget
    Jätte bra bemötande och jätte trevlig och härlig personal! Bra svar och förklaringar på frågorna man hade, det som va ganska skönt i och med att jag aldrig kunde se bilen innan jag hämtade den! Köpte en vw passat som jag är jätte nöjd över och än så länge ha det inte hänt nånting med den! De tog även in min bil för ett bra pris så är även nöjd över affären!
    2022-04-20 Insamlad av företaget
    Sålde min bil via förmedling. Gick snabbt och smidigt med bra återkoppling
    2022-04-20 Insamlad av företaget
    Jag blev väldigt bra bemött av Tobias på Rekarne Motor AB👍
    En väldigt snabb och smidig affär trots avståndet från varandra.
    Vi är super nöjda med våran nya husvagn🤩
    Jag kan absolut rekommendera denna firma. Inte sista gången man kommer att var kontakt med dessa👍😊
    2022-04-08 Insamlad av företaget
    Rekommenderar starkt detta stället! bemötandet var super och de kändes tryggt och bra från första samtalet till köpet var klart, även efter köpet fick vi hjälp med frågor vi hade. Köpte en bmw 520 gt och vi är super nöjda med bilen och upplevelsen vi fick hos dom. Pålitliga grabbar och de viktigaste för dom va att vi skulle nöjda.
    2022-04-07 Insamlad av företaget
    Otroligt smidig och bra affär!
    Rekommenderas starkt!
    2022-04-07 Insamlad av företaget
    Fantastiskt bra service och ett väldigt bra bemötande!
    Rekommenderas!
    / Johan
    Tack så mycket för den fina recensionen Johan! På återseende! =) /Tobias - Rekarne Motor AB Rekarne Motor AB
    2022-04-03 Insamlad av företaget
    Ordning o reda, mycket trevliga grabbar!
    Hade en bit att åka o bilen va till 99% så fin som de sa👍 Rekommenderas!
    Tack så mycket för den fina recensionen Johan! Hoppas att din hemresa gick kanon! =) /Teamet på Rekarne Motor AB Rekarne Motor AB
    2022-03-24 Spontant omdöme
    Köpte nyligen min bil från Rekarne och är mer än nöjd! Superbra service och bemötande, både via telefon och sms (haft kontakt med Robin och Martin). Behövde fixa en av bildörrarna på bilen efter köpet vilket Rekarne var behjälpliga med utan krångel. Rekommenderar dem verkligen och skulle absolut kunna tänka mig att köpa min nästa bil därifrån.
    Tack så mycket för den fina recensionen Linn! Vi är här för att du ska känna dig trygg både före och efter ditt bilköp. Du är varmt välkommen åter! =) /Teamet på Rekarne Motor AB Rekarne Motor AB
    2022-03-21 Insamlad av företaget
    Väldigt bra bemötande, Både Robin och Tobias var väldigt trevliga och affären gick väldigt smidigt till.
    Jag sålde min bil genom förmedling från rekarne motor och fick bilen såld nästan samma dag den kom ut på annons, haft å göra med fler bilförsäljare och ingen når upp till deras nivå!
    10/10
    Tack så mycket för den fina recensionen André! Vi försöker hålla en standard över det normala och det hoppas jag du märkte av! Tack och välkommen åter! =) / Teamet på Rekarne Motor AB Rekarne Motor AB
    2022-03-18 Insamlad av företaget
    Super bra bemötande, jätte trevlig och hjälpsam personal.

Dom levde upp till de förväntningar jag hade o lite till.

Jag lämnade in min bil på förmedling och i dialog med säljaren så kom vi fram till väldigt bra beslut och dom sålde min bil under dom förutsättningar att jag blev väldigt nöjd!
    Tack så mycket för den fina recensionen Oliver! Vi är otroligt tacksamma över att du är nöjd! =) / Teamet på Rekarne Motor AB Rekarne Motor AB
    2022-02-23 Insamlad av företaget
    Härligt bemötande med proffsig säljare , Tobias som gör att man känner sig sedd och trygg blev köp och kommer tillbaka!
    Tack så mycket för den fina recensionen Johanna! Välkommen åter! /Tobias Palesjö - Rekarne Motor AB Rekarne Motor AB
    2022-02-17 Insamlad av företaget
    Mycket trevlig personal som tog väl hand om oss och verkligen kunniga.Rekommenderas starkt 👍
    Kände oss verkligen som hemma
    Magnus och Marie
    Tack så mycket för den fina recensionen Magnus! Vi gör vårt bästa för att ni ska få den bästa köpupplevelsen! =) / Teamet på Rekarne Motor AB Rekarne Motor AB
    2022-02-10 Insamlad av företaget
    Snabb, trevlig och väldig detaljrikt bemötande, dom tar det där extra steget för att få en nöjdare kund.

Vid problem efter köpet är dom lika effektivs och hjälpsamma som innan köpet, kan rekomendera den här bil firman varmt.
    /Kevin
    Tack så mycket för den fina recensionen Kevin! Vi gör det yttersta så att man ska känna sig lika trygg före som efter sitt köp! =) /Tobias Palesjö - Rekarne Motor AB Rekarne Motor AB
    2022-01-18 Insamlad av företaget
    Väldigt väl bemött.gav ett proffsigt och seriöst intryck.fina bilar i fina lokaler
    Tack så mycket för den fina recensionen Lars! / Teamet på Rekarne Motor AB Rekarne Motor AB
    2022-01-16 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och jätte trevlig och service inriktad säljare. Jag köpte en Audi Q5
    Tack så mycket för den fina recensionen Anna! /Robin - Rekarne Motor AB Rekarne Motor AB
    2022-01-13 Insamlad av företaget
    Jag köpte en bil hos Rekarne och är supernöjd, hur de bemöter kunder är helt underbart, dom lägger verkligen ner energi på kunder, jag kände sen den sekunden jag klev in i bilhallen hur trevliga dom var tills att jag lämnade. Jag som jobbar i en serviceinriktad bransch lägger jag väldigt mycket energi på människor och det gör dom också. Tack för en bra bli affär, det var ett nöje att handla hos er, vi ses när det är dags för nästa bil!🤩
    Tack så mycket för den fina recensionen Nemanja! Det var ett sant nöje att få göra en affär med er och ni är åter varmt välkomna tillbaka! /Tobias Palesjö - Rekarne Motor AB Rekarne Motor AB
    2021-12-27 Insamlad av företaget
    Super trevlig personal inte sista gången vi handlar bil där. Kan inte bli mer nöjda än vad vi är tack återigen . Vi kommer och tipsa vänner om er också
    Tack så mycket för den fina recensionen Jennifer! Ni är så varmt välkomna tillbaka! /teamet på Rekarne Motor AB Rekarne Motor AB
    2021-12-23 Insamlad av företaget
    Bra service, seriöst och smidig och snabb affär. Kommer bara köpa bilar här! Rekommenderas
    Tack så mycket för den fina recensionen Nathalie! Du är varmt välkommen! /Robin - Rekarne Motor AB Rekarne Motor AB
    2021-12-21 Insamlad av företaget
    Super fina killar med hjärtat på rätt plats. Bra service och alltid på ett glatt humör 😀 hit kommer jag verkligen tillbaka för min nästa BMW 😎
    Tack så mycket för den fina recensionen Natalie! Du är varmt välkommet igen! =D /Tobias Palesjö - Rekarne Motor AB Rekarne Motor AB
    2021-12-18 Insamlad av företaget
    Service Nivå hög och god ! Nästa bilköp kikas på rekarne först !
    Tack så mycket för den fina recensionen Christian! Du är åter varmt välkommen! /Tobias Palesjö - Rekarne Motor AB Rekarne Motor AB
    2021-12-10 Insamlad av företaget
    Superbra service, snabb och smidig affär och inga krångel. Skulle verkligen rekommendera dem.
    Tack så mycket för den fina recensionen Cecilia! =) /Tobias Palesjö - Rekarne Motor AB Rekarne Motor AB
  • Mattias W
    2021-12-10 Insamlad av företaget
    Snabbt, smidigt och väldigt professionellt bemötande. Sålde min bil till dem och tog inte ens 30 minuter innan pengarna satt på kontot.

Rekommenderas varmt! Bättre än såhär blir det inte ⭐⭐⭐⭐⭐
    Tack så mycket för den fina recensionen Mattias! Du är åter varmt välkommen! /Tobias Palesjö - Rekarne Motor AB Rekarne Motor AB
    2021-12-10 Insamlad av företaget
    Super bra service och dem var super trevliga
    Tack så mycket för den fina recensionen Jacob! /Tobias Palesjö - Rekarne Motor AB Rekarne Motor AB
    2021-12-05 Insamlad av företaget
    Ni har bra kundbemötande o fortsätt med detta
    Tack så mycket för den fina recensionen Amanuel! /Tobias Palesjö - Rekarne Motor AB Rekarne Motor AB
    2021-11-29 Insamlad av företaget
    Trevlig personal. Bra bemötande
    Tack så mycket för den fina recensionen Max! /Tobias Palesjö - Rekarne Motor AB Rekarne Motor AB
    2021-11-28 Insamlad av företaget
    Jag blev ofantligt bra bemött av personalen redan över telefon då säljaren på eget initiativ skickade bilder på alla skador på bilen, och när vi kom dit blev vi bra bemötta av en annan säljare. Rekommenderas starkt!
    Tack så mycket för den fina recensionen Jennifer! /Teamet på Rekarne Motor AB Rekarne Motor AB
    2021-11-21 Insamlad av företaget
    Hej

Har haft många bilar igenom åren, men aldrig känt mig så väl bemött av någon säljare.

Super bra bemötande och snabb försäljning av våran bil.
    Ska självklart besöka er snart igen för en eventuell ny affär! Stort tack till Tobias och hans team.
    Mvh Christer / Isabella
    Tack så mycket för den fina recensionen Christer! Det var ett sant nöje och ni är åter varmt välkomna!/Tobias Palesjö - Rekarne Motor AB Rekarne Motor AB
    2021-11-20 Insamlad av företaget
    Bra och proffsigt bemötande av Robin! Smidigt och problemfritt.
    Tack så mycket för den fina recensionen Emilia! /Robin - Rekarne Motor AB Rekarne Motor AB
    2021-11-19 Insamlad av företaget
    Otrolig trevlig personal och väldig smidig affär 👍 om jag ska byta bil längre fram så ska jag kika med denna firma först 😁 super nöjd å super trevligt personal 11/10i betyg
    Tack så mycket för den fina recensionen Fredrik! Det var ett nöje själv! /Tobias Palesjö - Rekarne Motor AB Rekarne Motor AB
    2021-11-15 Insamlad av företaget
    Utmärkt kundservice!
    Allt gick snabbt och smidigt.
    Tack så mycket för den fina recensionen Kimmo! /Tobias Palesjö - Rekarne Motor AB Rekarne Motor AB
    2021-11-07 Insamlad av företaget
    Rekarne Motor tog åt sig säljuppdrag på min bil. Dem skötte allt runt omkring som rekond, service och jag fick skjuts hem! Det gick smärtfritt och efter en kort tid på blocket var den såld. Pengarna kom in på kontot direkt. Rekomenderas!🙌
    Tack så mycket för den fina recensionen! Vi gör allt för en nöjd kund! =) /Tobias Palesjö - Rekarne Motor AB Rekarne Motor AB
    2021-11-04 Spontant omdöme
    Vi köpte en superfin bil hos er och det gick jättesmidigt med personal i toppklass som gjorde vårat bilköp ännu roligare, tryggare och bättre!

Jag rekommenderar verkligen Rekarne motor!
    Tack så mycket för den fina recensionen Åsa! Vi är tacksamma över att du är så nöjd och välkommen åter! /Tobias Palesjö - Rekarne Motor AB Rekarne Motor AB
    2021-10-30 Insamlad av företaget
    Grymt bemötande och bästa servicen när vi sålde vår bil! Rekommenderar verkligen 😃👍🏼
    Tack så mycket för den fina recensionen Emelie! Välkommen åter! /Tobias Palesjö - Rekarne Motor AB Rekarne Motor AB
    2021-10-19 Insamlad av företaget
    Allt gick väldigt smidigt!!.
    Kan klart rekommendera rekarne motor.
    Tack så mycket för den fina recensionen Robert! /Tobias Palesjö - Rekarne Motor AB Rekarne Motor AB
    2021-10-05 Insamlad av företaget
    Bästa säljare Robin. Proffesionelt bemötande som hjälpte oss att köpa bilen som passar perfekt till vår familj. Starkt rekommenderar.
    Tack så mycket för den fina recensionen Armandas! Ett stort grattis till din fina Kia Sportage Special Edition!
    /Robin P
  • 2021-10-05 Spontant omdöme
    Köpte en HD med Evo motor hos Rekarne och bytte in min gamla samtidigt. Bra kontakt från början via mail och telefon.
    Riktigt bra mottagande när jag kom för att titta på hojen samt lämnade inbyte. Små problem jag hittade efter köpet har man ordnat åtgärd för. Tobias hållit kontakt, varit hjälpsam och proffsig. Tack. Rekommenderar dem verkligen.
    Tack så mycket för den fina recensionen Mikko! Som du beskriver det så var det tråkigt att det lilla felet uppkom i efterhand, men givetvis ser vi till så att det blir åtgärdad så smidigt som möjligt åt dig. Och ett superstort grattis till din mycket fina Harley-davidson!
    2021-09-25 Insamlad av företaget
    Köpte en riktigt fin bil på Rekarne Motor! Fick priset jag ville ha i inbyte för min gamla bil.Tobias visade att det faktiskt finns ärliga bilhandlare! Blev jättebra bemött och han var rak och uppriktig.Ska ni köpa bil så kan jag verkligen hänvisa er dit! Högsta betyg till er! Tack!
    Tack så mycket för den fina recensionen! Ett stort grattis till din fina Volvo V60!
    2021-09-22 Insamlad av företaget
    Service i världsklass, otroligt bra bemötande under hela säljprocessen. Kan starkt rekommedera Rekarne motor till alla!
    Tack så mycket för den fina recensionen! Ett stort grattis till din lågmilade och fina Bmw 540i!
  • Filip W
    2021-09-19 Insamlad av företaget
    Jag hade som mål att köpa en säker och bra familjbil
    Redan vid första telefonsamtalet så blev jag bemött på ett bra sätt som fick mig att få en bra magkänsla. Från att ringa till att ha nycklarna i näven var det kanon service och ärlighet rakt igenom
    Rekommenderar starkt!
    Tack så mycket för den fina recensionen Filip! Jag får gratulera till en mycket fin Bmw 530D och du är varmt välkommen åter!
    2021-09-12 Insamlad av företaget
    Tack för ett smidigt köp och väldigt trevlig personal, Robin var väldigt professionell och trevlig.
    Tack så mycket för den fina recensionen! Det gläder mig att du vart nöjd och du är varmt välkommen åter! /Robin Rekarne Motor AB
    2021-09-11 Insamlad av företaget
    Riktigt trevliga och professionellt bemötande, dom är tydliga, raka och förklarar och berättar i detalj och hjälper till över förväntan för att få en smidig och snabb affär!

Rekommenderas stark!
    2021-09-10 Insamlad av företaget
    Very professional and kind respons in this deal, when Tobias bought our Volvo V70 R-design 2013. We were also very satisfied with the price. Highly recommended cardealer.
    Thank you for the review! You are so welcome back!
    2021-09-08 Insamlad av företaget
    Snabb och smidig service och trevlig personal! Rekommenderas!
    Tack så mycket för den fina recensionen John!
    2021-09-07 Insamlad av företaget
    Sålde min passat på under 24h! Rekommenderar till alla som ska köpa bil eller låta dem sälja eran bil 👍
    2021-08-17 Insamlad av företaget
    Sålde min bil, mycket bra bemötande och förklarade hur han värderade och var noggrann i att ta reda på fel och andra saker
    2021-08-13 Insamlad av företaget
    Otroligt smidig affär, som utlovat en snabb och enkel affär. Trevliga och mötesgående. Rekomenderar starkt Rekarne Motor.