Rekarne Motor AB

Rekarne Motor AB

Välkommen till Rekarne Motor AB!

Är det dags att sälja din gamla bil eller byta in den mot en ny bil? Oavsett om du letar efter din nya drömbil eller om du vill sälja din nuvarande bil så kan vi på Rekarne Motor AB hjälpa dig.

Vi är en erfaren och märkesoberoende bilhandlare som har långsiktiga relationer som mål. Hos oss hittar du bilar, motorcyklar och andra typer av fordon. Vi anstränger oss för att du som kund ska bli så nöjd som möjligt och äve återkomma för att köpa eller sälja din bil hos oss igen.

Glöm inte att du enkelt kan be om en kostnadsfri värdering av din bil. Vi ser till att du får ut rätt pris för din bil.

Läs vad 64 kunder tycker om Rekarne Motor AB 2

2021-06-24
    Jättebra kund bemötande, trevliga och sköna säljare, smidig affär och gott kaffe!
    2021-06-21
    Mkt trevligt bemötande! Känner att de vill att man ska vara 100% nöjd, försöker inte kränga nåt skit.
    Rekommenderas å det varmaste!
    2021-06-20
    Väldigt bra bemötande. Trevlig och lättsam vilket underlättade hela försäljningen.
  • Jonas V
    2021-06-16
    Tobias mötte oss med en sprudlande energi utan att ge intrycket av bilhandlaren ,"tjenare,tjenare".Tobias är mycket proffsig i sitt bemötande mot kunden och vår affär genomfördes snabbt och smidigt utan krångel.Jag har gjort många fordonsaffärer genom åren och denna var klart bäst.Tobias ska snart få sitt tredje barn tillsammans med sin kvinna.Grattis😃
    2021-06-07
    Mycket nöjd med köpet och den service jag fått av rekarne motor. Rekommenderar starkt.
    2021-06-03
    Haft en superbra upplevelse med Rekarne Motor, snabb försäljning och otroligt fint bemötande all lycka & framgång till er
    2021-06-01
    Sålde nyligen min bil genom rekarne motor och allt gick smidigt till! Jag uppskattade deras uppriktigheten och professionalitet. Ska jag sälja nästa bil så blir det utan tvekan dom igen. Tog ca 2 v denna gång men ska påpekas att det inte var den lättaste bilen att sälja. Hursomhelst är jag riktigt nöjd!
    2021-05-31
    Köpte en kanonfin outlander.
    Mycket nöjd med den service jag fått utav utav rekarne motor. Rekommenderar starkt.
    2021-05-19
    Grymt smidig affär och bemötande
    2021-05-15
    Köpte min första bil genom en bilfirma och det är förmodligen inte sista gången jag köper via Rekarne motor AB. Jag blev bemött på bästa sätt av personal.
    Köpet gick snabbt, smidigt och inget krångel!
    Kan absolut rekommendera fler att köpa bil hos dom
    2021-05-14
    Tobias är en toppen säljare. Köpte min x5 idag utav Tobias. Trevlig och mycket duktig. Lycka till i framtiden !
    2021-05-05
    Köpt två bilar av Tobias nu inom loppet av ett halvår och blivit så sjukt bra bemött båda gångerna 😀 ska ni köpa bil kan jag verkligen rekommendera han! 😀

Mvh David
    2021-05-05
    Otroligt proffsiga och bra bemötande
    2021-05-05
    Sjukt nöjd. Dom sålde min bil snabbt och smidigt!
    2021-05-05
    Dom köpte in min bil,inget krångel,ärliga och genomtrevliga!!. Rekommenderas mycket!.
    2021-04-24
    Jag köpte en Skoda Octavia RS utav Rekarne Motor.
    Deras bemötande samt service är den bästa jag har vart med om hos en bilhandlare.
    De tänker verkligen på deras kunder och vad det är för bilar de säljer.
    2021-04-24
    Otrolig service och ett grymt bemötande!
    Tack!
    2021-04-21
    Köpte mig en bmw 335

Sjukt fint bemötande samt kunnig personal inom området

Dom levde upp till mina förväntningar!

Kan helt klart rekommendera dom.
    2021-04-08
    Snabb och supersmidig affär. Utan krusiduller.
    2021-03-22
    Efter mycket letande så beslutade vi att köpa en husbil av Tobias. Vi upplevde att han var extremt påläst, och hade bättre koll än många andra rena husbil försäljare. Bästa bemötandet ska han ha en extra stjärna för rakt av!
    2021-03-14
    Otroligt bra bemötande och bra service! Rekommenderar starkt!
    2021-03-11
    Mycket trevligt och vänligt bemötande! Ärlig, noggrann och trygg försäljare.

Jag är mycket nöjd som kund att sälja min bil till Rekarne Motor AB!
  • Daniel L
    2021-03-08
    Köpte en bil av rekarne motor i Eskilstuna, väldigt duktiga och trevliga killar som sålde bilen och fixade ett fel som uppkom i efterhand! Kan varmt rekommendera denna affär!
    /Daniel
  • Rainer E
    2021-02-22
    Ett väldigt trevlig bemötande och en mkt seriös bilhandlare. Lämnar inget åt slumpen.Väldigt noggrann med dokumentation och att allt skall kännas rätt. Rekommenderas om ni är ute efter en bra bil och en seriös handlare.
    Mvh/ Mini Coutryman
    2021-02-20
    Köpte en passat. Mycket proffesionellt och seriöst företag. Personalen oerhört serviceinriktad och trevliga. Jag kommer göra fler affärer med Rekarne Motor. // Roger
    2021-02-17
    Fantastiskt kundbemötande och en rättvis försäljare!
    2021-02-16
    Ett riktigt bra bemötande och en god Servic!
    2021-02-13
    Hej!

Jag hade en bil jag försökte sälja för 180000kr. Annonsen hade varit ute i flera veckor utan napp. Då hörde Tobias från Rekarne Motor av sig och frågade om jag ville att de skulle sälja bilen åt mig. Jag var först lite skeptisk, men tänkte, varför inte. Jag kan ju låta dem pröva.

Sagt och gjort. Rekarne Motor hörde av sig på onsdagen. Jag lämnade in bilen på torsdagen. Deras annons var ute på fredagen. På lördagen var bilen såld. Det hela till ett bra pris också.

Jag blev under hela tiden bemött med respekt, tydlighet och framför allt 100% ärlighet. Tre värdeord som jag tycker beskriver företaget väl.

Tack Rekarne Motor
    2021-02-12
    Köpt en Caddy Maxi Life. Kunde inte önskat mig ett bättre bemötande eller snabbare och smidigare affär!

Bara en massa plus!!!+++
  • Nasim A
    2021-02-12
    Köp aldrig bil av denna firma.
    Riktiga skojare inga seriösa bilförsäljare. Tänker bara på sin vinst.😡😡😡
    Hej Nasim! Jag tycker det är tråkigt att du ger oss en dålig recension. Du är arg för att efter ditt köp kom på att det fattades ett insynsskydd (som för övrigt man kunde skåda tydligt i en utav annonsbilderna på hela bagageutrymmet vi tog). Du frågade oss vart man kunde köpa ett sådan för ett rimligt pris och jag skickade en länk på sms till dig. Alltså har vi dessutom hjälp dig med vart man kan få tag på en. Du fann ett märke i tyget på baksidan av baksätet in mot bagagerummet som du hörde av dig i efterhand med. Trots att bild fanns på denna i annons, och du dessutom inspekterat bilen på plats. Bilen du köpt är en årsmodell 2013 och miltal på 12.500mil. Så sådant kan givetvis förekomma. Jag tycker personligen inte att denna recension var rättvis. Vi har gjort det vi kunnat, svarat dig på alla samtal/sms för att hjälpa dig så långt vi kan. Det du krävde av oss var ett återköp av bilen flera dagar efter ditt köp, vilket är högst orimligt för den typen av "skada". Det skulle nog inte någon annan firma göra heller med tanke på att bild fanns i annons och du dessutom inspekterat bilen på plats. Det sista jag måste tillägga är att det är verkligen inte så vi arbetar här. Här har vi ALLTID kunden i fokus. Eftersom vi bedriver en verksamhet med försäljning så är det dock givetvis vinst vi behöver göra på våra bilar. Som jag skrev till dig så är du välkommen att höra av dig till mig om det är något annat du funderar på. Tack! | Tobias Palesjö Rekarne Motor AB Rekarne Motor AB
    2021-02-12
    Helt underbart proffessionellt bemötande. Mycket trevligt!
    Stor kompetens och kunnighet.
    Jag kände mig värdefull som kund och fick exakt det jag behövde.
    Över förväntan i allt helt enkelt.
    Rekommenderar verkligen varmt detta företag.
    Så nöjd med min fina bil.

Sirpa Niva
    2021-02-02
    Blev bra bemött och mycket bra service.
    2021-01-30
    Trevligt bemötande & kunnig personal! Rekommenderar detta företag starkt!
    2021-01-26
    Hur nöjd som helst. Fantastisk service från början till slut. Alltid tillgänglig och när det uppstod ett litet problem löstes det direkt. Kommer garanterat komma tillbaka :) Supernöjd!
    2021-01-22
    Bra bemötande och trevlig och kunnig.
    Kan varmt rekommendera
  • Tony H
    2021-01-15
    Jag sålde en Kia, Otroligt trevlig och proffsig upplevelse vilket är unikt när man vill sälja en bil. Tobias är the goto man när det gäller sin bil affär!
    2021-01-07
    Bra service! Jättebra bemötande. Snabb och smidig affär.
    2021-01-07
    Jag köpte en bil Kia Ceed som jag är jätte glad att äga den. Säljaren är underbar och härlig det gjorde att vi var tvungna att göra bästa business med Rekarna moto AB
    2021-01-02
    Tobias på Rekarne Motor hjälpte oss att sälja vår bil. Han lyckades sälja bilen snabbt och vi fick riktigt bra betalt!
    Korrekt och genuint bemötande, det märks att dom gör vad som krävs för en nöjd kund. Vi kommer utan tvekan tillbaka när det blir dags för nästa bilaffär.
    2021-01-01
    Helt fantastiskt bemötande, en säljare som verkligen lyssnar och gör det bästa för kunden! 10/10
    2020-12-30
    Ett fantastiskt bemötande av en trevlig o kunnig kille. Rekommenderar Rekarne Motor alla dagar i veckan. Ska jag någon gång byta bil igen så kommer jag kolla där först.
    2020-12-21
    Över förväntan i både bemötande & servicegrad.
    Det finns hopp för bilbranschen trots allt
    2020-12-17
    Lämnade min bil för förmedling. Gick snabbt och smidigt! Skulle ge 10 av 10 om det gick!
  • Rebecka R
    2020-12-13
    Kan varmt rekommendera Tobias till alla som vill köpa eller sälja bil. Köpte bil av honom och lämnade även in min gamla bil i inbyte. Han är ärlig, flexibel och gör sitt yttersta för att du som köpare skall känna dig trygg och nöjd. Kommer garanterat vända mig till Tobias igen vid framtida bilaffärer.
    2020-12-12
    Väldigt bra service och bemötande är nöjd till 100%
    2020-12-12
    En BMW 330i
    Blev super bra bemött! Väldigt duktig drivande egenföretagare! Koll på läget och lätt att prata med!
    Hade 0 förväntningar. Dom var över förväntan
    2020-12-10
    Bytte in min bil och blev professionellt och vänligt bemött. Jag förväntade mig en smidig affär och företaget levde upp till mina förväntningar
  • Patrik H
    2020-12-04
    Tobias gav ett professionellt och trevligt bemötande. Tack!
    2020-12-03
    Ett otroligt engagemang och smidigt bemötande. Proffsigt rakt igenom hela affären!
    2020-11-25
    Sålde min bil via Rekarne motor, gick snabbt och smidigt.

Trevligt bemötande