Reko Bil

Reko Bil

Ligue 08-705 15 56 www.rekobil.se

About company

Hos oss på Reko Bil hittar du bilen du söker! Vi är en seriös bilhandlare där du får personlig service, ordentliga garantier och förmånlig finansiering. Eftersom vi är en oberoende bilfirma säljer vi bilar i alla modeller och prisklasser. Vi säljer, köper och byter svensksålda begagnade bilar. Kom gärna förbi och kika på...

209 omdömen om Reko Bil

Christian Y
Escreveu sobre Reko Bil

VARNING! Bedragare. Sålde bilen till dem i februari. Utebliven betalning och gått under jorden.

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Sofia T
Escreveu sobre Reko Bil

Smidiga, tydliga och hjälpsamma.

Soran A
Escreveu sobre Reko Bil

Trevlig personal och bra bemötande. Är mycket nöjd med bilen. Varmt rekommenderas.

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Joseph H
Escreveu sobre Reko Bil

Trevligt bemötande Bra råd med fint service Jag köpte bra och fint Bill Nissan qashqai 2018

Mattias A
Escreveu sobre Reko Bil

Ett trevligt bemötande av firman,snabbt och smidig affär. Gör gärna affärer med dom igen.

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1302 omdömen 4.6 av 1302 omdömen

Super trevlig & informativ. Inte alls pushig som många andra säljare, utan frågade oss vad vi ville ha i en bil & vad vi redan kollat på/pro

Magnus D
Escreveu sobre Reko Bil

Bra bemötande och smidig affär. Prisvärt

Linda A
Escreveu sobre Reko Bil

Jätte trevliga, lyhörda, proffesionellt bemötande och dem lyckades hitta en bil som hade allt vi önskade oss. Rekommenderar starkt.

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1025 omdömen 4.8 av 1025 omdömen

Gabra G

Jättetrevliga och super människor Tack REKO Försäljare

Maria H
Escreveu sobre Reko Bil

Hittills supernöjd med bilen och tillhörande vinterdäck!

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 750 omdömen 4.6 av 750 omdömen

Kent H
Escreveu sobre Reko Bil

Volvo xc70 Trevligt bemötande. Snabb och smidig åtgärd av en besiktningsanmärkning efter köp. Känner mig nöjd.

Hiwa A
Escreveu sobre Reko Bil

Jag köpte en volvo xc60 om jag är väldigt nöjd med.

Ali M
Escreveu sobre Reko Bil

Fick jättebra hjälp av gänget på Reko bil. Ärliga och hjälpsamma.

Kristina H
Escreveu sobre Reko Bil

TACK för en smidig bilaffär och TACK för ett väldigt trevligt bemötande 😃! Mvh Tina och Jens

Patrik A
Escreveu sobre Reko Bil

Skickade iväg ett intresse mail på en Cupra ateca, fick svar tillbaks som bekräftar alla mina frågor och kommer överens om att jag ska åka från Göteborg upp till Stockholm för att kika på den i verkligheten. Trevlig personal som både är hjälpsam och tillmötesgående. Slutar med att jag rullar hem i en ny bil. Snabbt smidigt enkelt. Proffsig personal!

Sten O
Escreveu sobre Reko Bil

Köpte en beg Ford Transit. Mycket bra bemötande och en service utöver det vanliga . Ett företag jag rekommenderar och troligen gör fler affärer med.

Daniel K
Escreveu sobre Reko Bil

Smidigaste bilaffären jag varit med om, seriösa säljare som ville mitt bästa som kund, rekommenderas starkt!

Aida E
Escreveu sobre Reko Bil

Jag som har noll koll på bilar kände mig så trygg och säker . Emanuel och Gabriel la verkligen ner tid och hade tålamod med mina ”dumma” frågor . Fick min drömbil och är så tacksam. Rekommenderar dom och Reko Bil starkt.

Roger T
Escreveu sobre Reko Bil

Kom dit för att titta på en bil och åkte hem med den i min ägo. Bra bemötande och snabb och smidig affär - rekommenderas.

Nicole B
Escreveu sobre Reko Bil

Emanuel är den bästa bilförsäljaren jag träffat, och då har jag köpt en del bilar. Lugn, artig, pålitlig och hjälpsam! Rekommenderar varmt om man vill känna sig trygg och bekväm.

Samir T

Bästa personal Rekommenderar starkt Samir

Soko V
Escreveu sobre Reko Bil

Snabbt och tryggt affär...bra service👍

Tomas F
Escreveu sobre Reko Bil

Köpte en audi a6, lite saker som inte jag hade blivit informerad om innan men det löste sig med pris när ja var där o diskutera om priset på bilen, även så höll dom öppet efter kl6 bara för att ja skulle komma o köpa bilen, trevlig o hjälpsam personal, enda som kommit nu i efterhand är att den läcker lite spolarvätska men säkert bara nån slang eller koppling att byta eller trycka dit igen, stort tack till er på reko bil Stockholm mvh!:)

Dragan A
Escreveu sobre Reko Bil

Aldrig varit med om en sån bra och smidig bil affär. Åkte dit för och sälja min bil, slutade upp med att jag lämnade min bil som inbyte och köpte en annan bil. Rekommenderar starkt!

Kenneth N
Escreveu sobre Reko Bil

Köpte min dröm bil från Reko bil och vill tacka personalen för ett fantastiskt fint arbete och för en smärtfri affär. Personalen var väldigt tillmötesgående på mina krav och de hanterade det på ett utomordentligt sätt. Stort tack Mvh Kenneth

Emil T
Escreveu sobre Reko Bil

Snabb och smidig affär. Trevlig försäljare

Marina S
Escreveu sobre Reko Bil

Köpte bil utav dom super bra bemötande snabbt och smidigt exakt så det ska vara.

EMELIE B
Escreveu sobre Reko Bil

Jag är mycket nöjd med försäljningen av min bil idag. Dom var väldigt snabba på mailkontakt och trevliga samt tillmötesgående. Dom värderade min bil högst av alla andra bilhandlare och affären gick snabbt, fick pengarna insatt direkt på kontot.

Arkadius S
Escreveu sobre Reko Bil

Perfekt bilar för bra pris. Trevlig personal

Parath B
Escreveu sobre Reko Bil

Riktigt grym service. Fick köpet skräddarsytt åt mig så jag gick därifrån som en jättenöjd kund! Rekommenderar starkt!

Andreas A
Escreveu sobre Reko Bil

Jättetrevlig och smidig personal att ha att göra med. Smidiga i uppgörelsen och inte omöjliga alls.

Missposters A
Escreveu sobre Reko Bil

Det var våran smidigaste bilaffär hittills. Så som man vill att en bilaffär ska vara utan problem. Grabbarna hjälpte oss med allt. Kommer att rekommendera REKO BIL till alla jag känner.

Johan V
Escreveu sobre Reko Bil

Åkte från Skåne, hade pratat på telefon kring bilen och allt stämde enligt bilder och vad som sagt kring skick. Nöjd med bilen!

Emanuel Gabriel Mikael C

Tack alla kunder för era omdömen, vi gör allt för att alltid bli bättre!

Pooria F
Escreveu sobre Reko Bil

Tack för ett smidigt inköp av min bil 😀

Cano R
Escreveu sobre Reko Bil

Supertrevliga grabbar, tack för en grym affär!

Fabian S
Escreveu sobre Reko Bil

Seriös bilfirma med professionella anställda ⭐⭐⭐⭐⭐

Therese J
Escreveu sobre Reko Bil

Köpte en bil till bra pris utan problem. Snabba och tillmötesgående svar vid mailkontakt.

Gabriel K
Escreveu sobre Reko Bil

Bra o seriös firma med sköna grabbar, Dom betalade bäst för min Volvo xc70 som jag skickade på värdering hos flera olika handlare.

ERIK S
Escreveu sobre Reko Bil

Köpte en 2011 Audi och vid affären var grabbarna trevliga och det skulle vara lång garantitid och allt var frid och fröjd (även om dom försökte med skambud på min inbytesbil). Efter 3 månader dyker det upp ett elfel i bilen när den har stått parkerad i ett par dagar och går inte att starta. När jag ringer och klagar och vill få bilen lagad så säger dom att det är "helt omöjligt att det kan ha blivit ett elfel" Trots att dom inte ens har tittat på bilen, och min lokala Audi-handlare har gjort en felsökning och till och med...

Svar från Reko Bil

Hej Erik, Vi har tagit ett beslut utifrån dem uppgifter vi fått av verkstaden som din bil står på samt vår egen mekaniker som menar på att det felet som har uppkommit på din bil inte kan ske med den beskrivningen du uppgett till oss och därför har vi valt att avvisa detta ärende. Det var även mitt förslag om du tycker att vi har tagit fel beslut så får du gärna gå vidare till ARN som gör en prövning i detta ärende, vi följer alltid deras beslut. Vi beklagar verkligen att du känner dig missnöjd som kund men vi måste...

Ali D

Jag har köpt volvo v40 d2 jag jättemycket nöjd tack reko bil

Kevin Å
Escreveu sobre Reko Bil

Bästa företaget. Bra service och personal. Allt är smidigt hos dem.

Muhamed H

Köpte en citroen c4 allt är perfekt... en affär man kan köpa bil

Belinda N
Escreveu sobre Reko Bil

Super bra!! Jag är jätte nöjd med bilen och all service jag fått tusen tack!!

FREDRIK F
Escreveu sobre Reko Bil

Köpet gick smidigt. Fick sedan tyvärr fel på bilen men då fick jag ersättning från dem efter att jag varit på annan verkstad närmare mitt hem. Så jag är nöjd med köpet av min SLK320. Rekommenderas!

Ahmad S
Escreveu sobre Reko Bil

Köpte en bmw 430i och var så nöjd med allt på affären; personal, bil och finansiering.

Carl-robert Å
Escreveu sobre Reko Bil

Kopte Fiat freemont 2.0. I utmarkt skick. Précis vad vi tankt, dar hade vi tur. Tackar for vanligt och proffsigt bemotande som gjorde att kopet genomfordes i trevlig anda med trevliga saljare. Ha det sa bra!

Elin L
Escreveu sobre Reko Bil

Mycket bra upplevelse! Trevligt, tillitsfullt, bra service och är supernöjd med bilen vi köpte!

Mikaela L
Escreveu sobre Reko Bil

Köpte bil, varan motsvarade inte riktigt de uppgifter som jag hade fått innan. Fick intrycket att företaget inte riktigt hade koll och bilen var dåligt städad. Är dock hittills nöjd med bilen och när jag i efterhand eftersökte utrustning som saknades så löste företaget det.

Jadwiga M

Treviligt bemötande. Bra service.🌟🌟🌟