Riddermark Bil Nacka

Omdömen totalt
Snittbetyg
4.1

Om företaget

Välkommen till Riddermark Bil Showroom! Hos oss på Riddermark Bil Showroom kan du köpa såväl som sälja din bil. Vi har sålt över 59.000 bilar och planerar inte att stanna här. Du hittar ett brett utbud av premiumbilar och oavsett vad du har för smak och tycke så har vi ett antal extraordinära bilar för dig. Är du nyfiken...

61 omdömen om Riddermark Bil Nacka

Visar 61 omdömen med 4.1 i snittbetyg
Konstantins P
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Köpte 01.03.2023 en volvo v60 cross country 2020 med en Solid large garanti. Bilen har pajat 3 gånger. 1) förarsäte defekt, Solid har nekat reparation men Riddermark har fixat. 2) stödbatteri död och jag har köpte ny 1500sek 3) baklucka el motor går sönder, Solid har nekat igen. Reparation kostnad 11 000. Fick serva bilen efter köp 10 000 sek.

Konstantins P gillar detta
Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 951 omdömen 4.8 av 951 omdömen
BadgeSevenYears

Fantastiskt service! Från första kontakt via mail till affär! Måste ge bilförsäljaren David extra beröm för sin professionella service

Ali A

Undvik säljaren Roberto! Han är okunnig

Pelle Mats Mikael P

Skambud och kaxiga inköpare/säljare

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 204 omdömen 4.8 av 204 omdömen
BadgeFiveYears

Väldigt proffesionellt samt kundorienterat företag/ personal! Tog hand om mig som kund från sekunden jag klev in och uppfyllde mina behov!

ULF L
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Köpte min nya BMW X5 M50d nyligen och bytte in min gamla BMW X5 (som jag också köpte på Riddermark Bil för 9 år sedan). En mycket bra kundupplevelse från första kontakt till (hem)leverans. En öppen och bra dialog. Pris inbyte och köppris helt enligt vad bägge parter förväntade sig.

HENRIK D
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Oslagbart. 10/10 Jag gör aldrig sådana här recensioner men jag kände att det var obligatoriskt att dela med mig av min upplevelse. När man gör bilaffärer så är man som köpare exalterad och speciellt när det handlar om häftigare bilar. Man får ofta vänta på offerter, svar från säljare och korta öppettider brukar göra affärerna långsamma. Här var det raka motsatsen, Jag satt i telefon med dom kl. 22:30 på en vardag och pratade om affärsförslagen. Fick svar direkt på sms oavsett tid. Servicen, förståelsen för mitt...

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 345 omdömen 4.7 av 345 omdömen
BadgeNineYears

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Läs mer omdömen
JOHAN G
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Otroligt dåliga på att återkoppla! Ända dom tänker på är att sälja sälja sälja... När man väll köpt då skiter dom fullständigt i att svara. Försökt komma i kontakt med både säljaren och butikschefen! Men inget svar! Nöjd med bilen, men sämsta servicen ja varit med om

Nesira J

Dåligt service... Dåligt serivce

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Nesira! Vad tråkigt att du inte upplevt god service hos oss. Vill du berätta vad vi hade kunnat göra annorlunda? Kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se. Väl mött!

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 741 omdömen 4.6 av 741 omdömen
BadgeNineYears

Köpte en bil (Givetvis en Volvo) 😍 Jätte trevligt bemötande! Rekommenderar till vänner. Kaffe och även annan dryck bjöds det på lugn jät

Muhammad N
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Bil ! Excellent product, good sales team and with nice communication skill.

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Muhammad. Tack för din recension. Vad kul att du är nöjd, det gläds vi åt. Varmt välkomna åter och ha en fin dag!

Niklas J
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Jag köpte en Focus RS och är väldigt nöjd med bemötandet. Bra och snabb affär!

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Niklas! Vad roligt att höra att du är nöjd med bilen du köpt från oss, det gläds vi åt. Ha en fortsatt trevlig dag, varmt välkommen åter! :-)

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1198 omdömen 4.6 av 1198 omdömen
BadgeTenYears

Volvo V50 Förväntade mig Ärligare försäljare , och företaget i helhet 15 punkter med brister/fel inom 1 vecka efter köp Inom 1 månad eft

Catherine W Catherine W
Läs mer omdömen
Mustafa S
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Jättebra bil och jättesnällt säljer

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Mustafa! Vad roligt att du är nöjd med din bil och din säljare. Berätta gärna vad vi hade kunnat göra för att få fullpott :-) Varmt välkommen åter!

Mohammed H
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Köpte en Skoda rapid hos dem den va bra bil o dem va jättesnälla.

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Mohammed. Tack för din recension. Vad kul att du är nöjd och att du tyckte om vår service, det gläds vi åt! Varmt välkomna åter och ha en super fin dag :)

Nicholas H
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Jag köpte en begagnad företagsbil,jag är nöjd med allt

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Nicholas! Vad roligt att du är nöjd med din upplevelse hos oss, det gläds vi åt. Berätta gärna vad vi hade kunnat göra annorlunda för att förtjäna fullpott ;-) Ha en fin dag!

Mr M
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Bra bilhandlare som värnar om sina kunder 👍

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej! :-) Tack för din recension, vad roligt att du är nöjd. Ha en fortsatt fin dag, varmt välkommen åter! :-)

Mohammad R
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Dina personal i Arlanda butiken är juuuuu inte snälla med kunderna. Första gången besökade jag butiken de visar ju ointresserad på mig, ni får jättegärna utbilda dina personal att visar respektive till kunder som utländska. Tack

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Mohammad! Vad tråkigt att höra att du upplevt dålig service, vi ska absolut föra detta vidare. Väl mött!

Måleri
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Hej dem är bara lurendrejare och säljer sina bilar med olika defekter och att de inte tar sitt ansvar som säljare för såna fel för att köparen som är företagare inte kan kräva de på reparation eller att fixa felen, så köp aldrig era bilar där varken egen företagare eller som privat person, ni kommer ångra er

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej. Tack för din recension. Vad tråkigt att du känner så, tyvärr så kunde jag inte hitta er i vår databas. Kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se och berätta vad vi kunnat göra bättre. Varmt välkomna :)

Nezir S
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Pga pågående dispyt är det oklart om företaget kommer att leva upp till mina förväntningar och vad de själva lovar kunden.

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Nezir. Tack för din recension. Kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se och berätta mer om detta. Ha en trevlig helg! :)

National E

Köpte 2 st elbilar ´, allt gick smidigt och enkelt, bra kontakt

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej! Tack för din recension. Vad kul att ni är nöjda med vår service. Stort grattis till bilarna och varmt välkomna åter :)

Negin N
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Bra bemötande samt professionellt personal :)

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Negin. Vad roligt att du är nöjd med servicen du fick av oss i Showroom. Ha en fortsatt fin vecka. varmt välkommen åter!

Nezacet O
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Jag köpte en bil Jag fick en bemötande och sevice Mina förväntningar var det trygg och säker bil affär. Jag tycker att företaget levde upp dem.

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Nezacet. Tack för din recension, vad kul att ni är nöjd med vår service, det gläds vi åt! Varmt välkomna åter.

Mousa K
Skrev om Riddermark Bil Nacka

jag blev lurad när jag har köpt mitt ford mondeo från de.

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Mousa. Tack för din recension. Kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se och berätta mer om detta. Ha en fin dag!

Mohammad H
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Säljare var väldigt otrevlig och gömde fel på bilen och efter 2 dagar när vi upptäckte fel han var ohjälpsam .

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Mohammad. Tack för din recension. Kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se och berätta mer om detta. Varmt välkomna!

Mona I
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Köpte en Audi. Blev bemött på ett mycket trevligt och hjälpsamt sätt. Mina förväntningar var att bli bemött på ett trevligt, hjälpsamt och glatt sätt. Vilket jag också blev.

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Mona. Tack för din recension. Vad kul att du är nöjd, det gläds vi åt! Ha en fin dag!

My K
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Köpte en bil och fick väldigt bra bemötande av en trevlig tjej. Dessutom tog hon kontakt med mej efter några dagar för att säkerställa att jag var nöjd. Proffsigt!

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej My. Tack för din recension. Vad kul att du är nöjd, det gläds vi åt! Ha en fin dag!

Soner D
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Har köpt sen 2018-05 framtill nu runt 5 bilar och alla gånger fick man bra betalt för sin bil och smidiga affärer. rekommenderas start till alla.

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Soner. Tusen tack för din fina recension, vad roligt att du är nöjd. Ha en fin helg!

Göran S
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Bemötandet av säljare Sebastian var mycket bra. Vad jag blev missnöjd med var att behöva vänta på sommardäck i ca 4 veckor. Det kändes väldigt trist att behöva nöta dubbdäck i onödan under dessa veckor. Det var jag själv som kom på att däcken ev var rest.noterade hos leverantör, likaså att kolla upp de kommit till däckverkstaden.

Jari K
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Otrolig bra personligt service under mitt besök och min affär!

Christine V
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Köpte bil, fick bra service................

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Christine! Vad roligt att du är nöjd, berätta gärna vad vi kunnat göra för att förtjäna fullpott :-) Ha en fin dag!

Per M
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Mina förväntningar och önskemål uppfylldes!

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Per! Vad roligt att du är nöjd, berätta gärna vad vi kunnat göra för att förtjäna fullpott :-) Ha en fin dag!

Martin L
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Bra lösning på våra behov av att bli av med gamla fordon och hitta nya som passade oss bättre.

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Martin! Vad roligt att höra att ni är nöjda med oss, det gläds vi åt. Ha en trevlig dag!

Lars-gunnar J
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Porsche 911 992. 2020 Mycket trevlig säljare som jag hade kontakt med telefonledes.fick bilen levererad hem till mig i Anderstorp Bilen var nästan ny verkar helt enligt beskrivning även om jag inte mer än kört bilen några mil innan den är avställd. Utgår från att utrustningslistan är överensstämmande

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Lars-Gunnar! Hoppas du är nöjd med bilen du köpt utav oss, om du upplever några konstigheter så tveka inte på att höra av dig till kundservice@riddermarkbil.se så ska vi göra vårt bästa för att hjälpa dig. Ha en fin dag!

Jarl B
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Bil Allt jättebra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Jarl! Vad roligt att du är nöjd med oss. :-) Ha en fantastisk dag!

Cecilia P
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Superproffsigt bemötande hela vägen! Kan varmt rekommendera dem. All personal är vänlig och särskilt varmt kan jag tipsa om Sebastian Sahlin. När jag ledsnat på min racer så kommer jag att besöka dem igen för att hitta ny bil!

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Cecilia! Vad roligt att höra att du är nöjd med oss och att du fick ett fint bemötande från din säljare. Varmt välkommen åter, ha en toppen dag! :-)

Per H
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Köpte en BMW M6 med bra specifikation. Inbyte med andra bilar vi hade. Bra support och enkel affär med Erik och hans kollegor.

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Per! Vad roligt att höra att ni är nöjda med ert bilköp, det gläds vi åt. :-) Ha en fortsatt fin vecka!

Zakarias L
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Sålde en bil med massa fel. Säljaren som skötte detta betedde sig väldigt dåligt.

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Zakarias! Vad tråkigt att höra. Vill du kontakta oss på kundservice@riddermarkbil.se och förklara mer, så ska vi kika om det finns något vi kan hjälpa till med. Väl mött!

Lars N
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Snabb och smidig affär som uppfyllde alla mina förväntningar

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Lars! Vad roligt att du är nöjd, det gläds vi åt. Ha en toppen dag, varmt välkommen åter! :-)

Y B Group Ab
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Fina bilar och bra säljare. Tack för snabb och smidig affär!

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej! Vad roligt att du är nöjd, det gläds vi åt. Ha en toppen dag, varmt välkommen åter! :-)

Tomas W
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Köpte ny bil och bytte in 2st. Andreas, säljaren, har ett bra bemötande och är kunnig. Jag ville ha en snabb affär då det är mycket som tar upp min tid, arbete samt familj. Allt gick att ordna på en vecka, stort plus. Proffsigt, seriöst och med humor, glatt bemötande. Tack!

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Tomas! Vad roligt att du är nöjd, det gläds vi åt. Ha en toppen dag, varmt välkommen åter! :-)

Linus A
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Kan bilar och kunder som inga andra!

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Linus! Vad roligt att du är nöjd, det gläds vi åt. Ha en toppen dag, varmt välkommen åter! :-)

Lars Göran S
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Seriöst företag som hanterar eventuella frågetecken och dylikt på ett bra sätt.

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Lars Göran! Vad roligt att du är nöjd, det gläds vi åt. Ha en toppen dag, varmt välkommen åter! :-)

Fredrik N
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Tydliga svar och extremt bra service! Kommer nog genomföra mitt nästa byte hos dem 🙌🏻

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Fredrik! Vad roligt att du är nöjd, det gläds vi åt. Ha en toppen dag, varmt välkommen åter! :-)

Per B
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Köpte en bil (mercedes ) Det hela var lite oplanerat, men säljaren lyckades lösa allt med bilbyte, rekonditionering av ny bil ,pappersexersis under en helg ! Och vi kunde åka hem nöjda med den nya bilen och alla papper i ordning. Top job 😎

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Per! Vad roligt att du är nöjd, det gläds vi åt. Ha en toppen dag, varmt välkommen åter! :-)

Mikael O
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Bra lösningsorienterade säljare som lade manken till för att hjälpa mig. Absolut återkommande kund. Tack Mikael

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Mikael! Vad roligt att du är nöjd, det gläds vi åt. Ha en toppen dag, varmt välkommen åter! :-)

Dennis J
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Två bilar. Mycket bra mycket bra Allt har varit bra från start till mål mycket nöjd kund

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Dennis! Vad roligt att du är nöjd, det gläds vi åt. Ha en toppen dag, varmt välkommen åter! :-)

José F
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Vänligt bemötande via telefonen. Mina förväntningar var bra

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej José! Vad roligt att du är nöjd med oss :-) Ha en fortsatt bra vecka!

Patrick W
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Grymt bra service🌟🌟🌟 Vi är väldigt nöjda med våra bilar

Vertical Solutions
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Fantastiskt bilhandlare! Man tas på allvar och får en utmärkt upplevelse från dröm till verklighet. // C.H.

Ronnie G
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Bra service, stort flexibelt utbud. Unga killar men hungriga serviceminded och det finns ett stort kunnande kring bilarna. Roligt att träffa ngn som faktiskt kan mer än en själv om bilen utan att bara snacka. Pålitliga och enkla att göra affärer med, känt till dom via vänner ett tag och precis gjort min första men inte sista affär där. /R

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Ronnie! Vad roligt att du är nöjd, det gläds vi åt. Ha en toppen dag, varmt välkommen åter! :-)

Dragan R
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Härligt bemötande och superbra feedback oavsett vad det gäller. Köpte en Golf R och jäkligt nöjd med bilköpet. Garanti ärende hanteras klockrent. Nöjd! //Malmö

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Dragan! Vad roligt att du är nöjd, det gläds vi åt. Ha en toppen dag, varmt välkommen åter! :-)

Michael G
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Lyhörd, kunnig och service i toppklass

Andreas F
Skrev om Riddermark Bil Nacka

Jag köpte en begagnad VW Golf av Showroom där bemötandet var riktigt bra redan från start. Köpet gick klockrent från början till leverans av bilen. Dessvärre råkade bilen ut för både problem med både infotainmentsystemet och en läckande AC inom två veckor, vilket säljaren upprättades om och garantiavdelningen tog på sig dessa fel och stod för reparation, helt utan drama. Sammantaget, rekommenderas! Känns som att jag haft att göra med ett seriöst företag som är bryr sig om sina kunder.

Svar från Riddermark Bil Nacka

Hej Andreas! Vad roligt att du är nöjd, det gläds vi åt. Skönt att höra att problemen som uppstod löste sig på ett bra sätt. Ha en toppen dag, varmt välkommen åter! :-)

Filtrera omdömen