Alla kategorier Begagnade bilar Skåne Helsingborg Rim Autocity

Rim Autocity

Kvarnstensgatan 6, 252 27 Helsingborg — Visa karta

Ska du köpa eller kanske sälja en bil? Vi på Rim Autocity i Helsingborg vill vara det självklara valet när du står inför en bilaffär. Vår ambition är alltid att se så långsiktigt som möjligt på ditt bilköp och att du ska bli så nöjd som möjligt med vår service.

Inget projekt är för stort eller för litet för oss. Vi både säljer, köper byter och förmedlar begagnade bilar och hjälper dig att hitta rätt bland alla märken och modeller. Kom förbi vår bilhall på Kvarnstensgatan 6 i Helsingborg så berättar vi mer och visar dig de bilar vi har inne för tillfället. Varmt välkommen!
Lör: 11:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 2 kunder tycker om Rim Autocity

• Jan E
    Jan E skrev om Rim Autocity
    Köpt en Lexus RX 400H i dag. Mycket bra service och trevligt bemötande från första stund. Kan varmt rekommendera Rim Auticity i HBG.
    Hjälpsam och tillmötesgående på alla sätt. Inger starkt förtroende. Kommer att rekommender Rim Autocity till mina vänner och bekanta. Kommer inte att tveka att komma tillbaka för nya bilköp.
    Jan. Läs mer
  • Leif W
    Leif W skrev om Rim Autocity
    Rekommenderas varmt,jag kan bara inte begripa påståendet som Pieter L kommer med,ni påstår att han är så kallad "bilförmedlare" och jag själv ser inget fel med detta,sedan påstår mr. Pieter att han "bluffar" ,får man då fråga vad ni grundar detta på tack?? Tyvärr ser jag personligen inget att varna för, ert påhitt Pieter grundas av svaga ord och att ni nämner personens namn och var han bor har inte med din varning att göra.
    Jag får bara tacka detta företaget för välbemötande personal och jätte bra service, jag har köpt bil hos dem och även så min dotter och vi har varit jätte nöjda , var hittar man en bilfirma som ställer upp och väntade på oss efter stängningsdags, 10 rosor till ett bra bilköp av en bra firma.
    Mvh Leif.w Läs mer

Kvarnstensgatan 6, 252 27 Helsingborg