Alla kategorier Begagnade bilar Skåne Helsingborg Rim Autocity

Rim Autocity

Kvarnstensgatan 6, 252 27 Helsingborg — Visa karta

Ska du köpa eller kanske sälja en bil? Vi på Rim Autocity i Helsingborg vill vara det självklara valet när du står inför en bilaffär. Vår ambition är alltid att se så långsiktigt som möjligt på ditt bilköp och att du ska bli så nöjd som möjligt med vår service.

Inget projekt är för stort eller för litet för oss. Vi både säljer, köper byter och förmedlar begagnade bilar och hjälper dig att hitta rätt bland alla märken och modeller. Kom förbi vår bilhall på Kvarnstensgatan 6 i Helsingborg så berättar vi mer och visar dig de bilar vi har inne för tillfället. Varmt välkommen!
Lör: 11:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 4 kunder tycker om Rim Autocity

• Mahmoud H skrev om Rim Autocity
    Golf 2012 och det är bra bil och detta företag är bäst Läs mer
  • Monte N skrev om Rim Autocity
    Hemsk upplevelse och fruktansvärd attityd. Skulle köpa en Citroen Nemo, en yrkesbil. Vi bestämde pris och tid. När jag kom upp då hade dom precis sålt bilen. Jag kom upp till Helsingborg innan avtalad tid. Bilen såldes trots reservation. Nu står jag en måndag på jobbet utan bil. Som elektriker så behöver man en massa verktyg. Snälla gynna inte dessa skojare! Läs mer
    2018-04-25 Issam S svarar Monte N
    Hej Monte,
    Jättetråkigt att du fått en så dålig upplevelse. Bilen blev såld till en annan kund då vi dessvärre inte kan hålla bilar till alla intresserade om inte någon handpenning erlagts. Detta då det är många som ringer och säger sig vara intresserade men sedan aldrig dyker upp. Därför säljs alltid en bil till första köparen, ber om ursäkt om detta inte framgått tydligt.
    Hoppas att du förstår!
    2018-04-25 Monte N svarar Issam S
    Framgått? Vi hade en deal och jag var på väg. Ni lovade att bilen reserverades till mig. Ni bad aldrig om handpenning. Men som andra har erfarat er så talar det tydliga tecken för er oseriöshet. Så ödmjuka lät ni inte i telefon heller. Om ni menar er ursäkt så kan ni stå för min inkomstbortfall och biljett ner till Helsingborg???!!!
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Jan E skrev om Rim Autocity
    Köpt en Lexus RX 400H i dag. Mycket bra service och trevligt bemötande från första stund. Kan varmt rekommendera Rim Auticity i HBG.
    Hjälpsam och tillmötesgående på alla sätt. Inger starkt förtroende. Kommer att rekommender Rim Autocity till mina vänner och bekanta. Kommer inte att tveka att komma tillbaka för nya bilköp.
    Jan. Läs mer
  • Leif W skrev om Rim Autocity
    Rekommenderas varmt,jag kan bara inte begripa påståendet som Pieter L kommer med,ni påstår att han är så kallad "bilförmedlare" och jag själv ser inget fel med detta,sedan påstår mr. Pieter att han "bluffar" ,får man då fråga vad ni grundar detta på tack?? Tyvärr ser jag personligen inget att varna för, ert påhitt Pieter grundas av svaga ord och att ni nämner personens namn och var han bor har inte med din varning att göra.
    Jag får bara tacka detta företaget för välbemötande personal och jätte bra service, jag har köpt bil hos dem och även så min dotter och vi har varit jätte nöjda , var hittar man en bilfirma som ställer upp och väntade på oss efter stängningsdags, 10 rosor till ett bra bilköp av en bra firma.
    Mvh Leif.w Läs mer

Bästa försäljarna av begagnade bilar i Helsingborg:

Florettgatan 15A, 25467, HELSINGBORG