Rim Autocity

Rim Autocity

Ring 070-442 92 79 www.blocket.se
3.4

Ska du köpa eller kanske sälja en bil? Vi på Rim Autocity i Helsingborg vill vara det självklara valet när du står inför en bilaffär. Vår ambition är alltid att se så långsiktigt som möjligt på ditt bilköp och att du ska bli så nöjd som möjligt med vår service. Inget projekt är för stort eller för litet för oss. Vi både säljer,...

5 omdömen om Rim Autocity

John Bernt L
Skrev om Rim Autocity

Riktigt dåligt bemötande av säljaren. Lovade att skicka bilder på bilen vid ett par tillfällen men inget hände

Bilförmedlingen Helsingborg
4.7/5 i betyg av 412 omdömen 4.7 av 412 omdömen

Har sålt 2 bilar på kort tid. Det tog ca 2-5 dagar för var bil till att bli såld till fullt begärt pris. Måste berömma Erik Odbjer som är

Anne-marie A Anne-marie A
Mahmoud H

Golf 2012 och det är bra bil och detta företag är bäst

Monte N
Skrev om Rim Autocity

Hemsk upplevelse och fruktansvärd attityd. Skulle köpa en Citroen Nemo, en yrkesbil. Vi bestämde pris och tid. När jag kom upp då hade dom precis sålt bilen. Jag kom upp till Helsingborg innan avtalad tid. Bilen såldes trots reservation. Nu står jag en måndag på jobbet utan bil. Som elektriker så behöver man en massa verktyg. Snälla gynna inte dessa skojare!

Svar från Rim Autocity

Hej Monte, Jättetråkigt att du fått en så dålig upplevelse. Bilen blev såld till en annan kund då vi dessvärre inte kan hålla bilar till alla intresserade om inte någon handpenning erlagts. Detta då det är många som ringer och säger sig vara intresserade men sedan aldrig dyker upp. Därför säljs alltid en bil till första köparen, ber om ursäkt om detta inte framgått tydligt. Hoppas att du förstår!

Jan E
Skrev om Rim Autocity

Köpt en Lexus RX 400H i dag. Mycket bra service och trevligt bemötande från första stund. Kan varmt rekommendera Rim Auticity i HBG. Hjälpsam och tillmötesgående på alla sätt. Inger starkt förtroende. Kommer att rekommender Rim Autocity till mina vänner och bekanta. Kommer inte att tveka att komma tillbaka för nya bilköp. Jan.

Leif W
Skrev om Rim Autocity

Rekommenderas varmt,jag kan bara inte begripa påståendet som Pieter L kommer med,ni påstår att han är så kallad "bilförmedlare" och jag själv ser inget fel med detta,sedan påstår mr. Pieter att han "bluffar" ,får man då fråga vad ni grundar detta på tack?? Tyvärr ser jag personligen inget att varna för, ert påhitt Pieter grundas av svaga ord och att ni nämner personens namn och var han bor har inte med din varning att göra. Jag får bara tacka detta företaget för välbemötande personal och jätte bra service, jag har köpt...