Risängen

Importgatan 8, 602 28 Norrköping — Visa karta

1.3 i betyg av av 4 omdömen

Söderbergs personbilar i Norrköping AB är ett lokalt bilhandelsföretag med verksamhet i Norrköping och Nyköping.Företaget är återförsäljare av Volkswagen och Audi personbilar samt Volkswagens lätta lastbilar och bussar.I koncernen ingår även

Läs vad 4 kunder tycker om Risängen

• Jonas H

2017-04-22

Jonas H skrev om Risängen
    Otrevliga och skyller allt på kunden om fel uppstår. De är snabba och påpeka att kunden är otrevlig vid en reklamation när man blir illa bemött. Slutsatsen är att missnöjda kunder är inte trevliga. Förlorat mycket tid och pengar pga Söderbergs. Så kommer här med bojkotta både Söderbergs och dess bilmärken dem står för. Läs mer
  • Joel

2012-01-24

Joel skrev om Risängen
    Tvekade länge om jag skulle sätta en 2 eller 1:a men det får bli 2:a. Kände mig inte ett dugg frestad att köpa av dem men fick bli det ändå eftersom rätt bil till rätt pris fanns på plats hos dem. Men vilken attityd, den slibbiga säljaren i kostym "profilerade" nog inte mig som en potentiell kund (med mina tatueringar och långa hår) gick runt i affär i säkert 30min innan nån ens sa hej. Helnöjd med bilen, missnöjd med servicen, lätta upp slipsarna och skippa fördomarna. Läs mer
  • 2011-02-02

Jesper L skrev om Risängen
    Var på biljakt men lämnade bilhallen efter ca 20 min då ingen varken hälsat på mig eller kommit fram och hjälpt mig. Läs mer
  • 2009-10-19

A skrev om Risängen
    jag har enbart haft dålig erfarenhet av Söderbergs bils verkstad. Slarvigt och nonchalant bemötande. Lampor som lyser efter och saker som sitter löst eller fattas efter vanliga servicebesök. När detta påpekas blir jag otrevligt bemött. Läs mer
Gillbergagatan 25, 58273, LINKÖPING