Alla kategorier Begagnade bilar Östergötland Norrköping Söderbergs Bil

Söderbergs Bil

Importgatan 8, 602 28 Norrköping — Visa karta

Söderbergs personbilar i Norrköping AB är ett lokalt bilhandelsföretag med verksamhet i Norrköping och Nyköping.Företaget är återförsäljare av Volkswagen och Audi personbilar samt Volkswagens lätta lastbilar och bussar.I koncernen ingår även

Läs vad 3 kunder tycker om Söderbergs Bil

• Joel
    Joel skrev om Söderbergs Bil
    Tvekade länge om jag skulle sätta en 2 eller 1:a men det får bli 2:a. Kände mig inte ett dugg frestad att köpa av dem men fick bli det ändå eftersom rätt bil till rätt pris fanns på plats hos dem. Men vilken attityd, den slibbiga säljaren i kostym "profilerade" nog inte mig som en potentiell kund (med mina tatueringar och långa hår) gick runt i affär i säkert 30min innan nån ens sa hej. Helnöjd med bilen, missnöjd med servicen, lätta upp slipsarna och skippa fördomarna.
  • Jesper L
    Jesper L skrev om Söderbergs Bil
    Var på biljakt men lämnade bilhallen efter ca 20 min då ingen varken hälsat på mig eller kommit fram och hjälpt mig.
  • A
    A skrev om Söderbergs Bil
    jag har enbart haft dålig erfarenhet av Söderbergs bils verkstad. Slarvigt och nonchalant bemötande. Lampor som lyser efter och saker som sitter löst eller fattas efter vanliga servicebesök. När detta påpekas blir jag otrevligt bemött.

Importgatan 8, 602 28 Norrköping