Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Stockholm Bromma Norra Ängby Roberts Hantverksservice

Roberts Hantverksservice

Adilsvägen 16, 168 53 Bromma — Visa karta

Roberts Hantverksservice i Sundbyberg har lång erfarenhet samt gedigen kompetens inom byggbranschen. Jag utför bland annat om- och tillbyggnationer samt renovering efter önskemål.

Byggföretaget drivs sedan 2000 av mig, Robert Sychowicz. Jag erbjuder hög kvalitet till förmånliga priser och arbetar efter överenskomna avtal. Dessutom erbjuder jag totalentreprenad med fast prissättning. Idag har jag även goda kontakter med behöriga rörmokare och elektriker.
Blecktornsgränd 13, 11824, STOCKHOLM
Dåderman Bygg och Badrum
Kristina F:
Vi anlitade Dåderman för att göra om en gästtoalett och klädkammare till ett badrum. Vi är supernöjda med hela resan till färdigt badrum. Vå...

Byggföretag nära Roberts Hantverksservice:

Funäsgatan 36, VÄLLINGBY
Fast Team erbjuder bygg- och städtjänster åt privatpersoner och företag men ocks... Läs mer ›
Midia O:
Anlitade Fast Team för renovering av badrum och wc. Bra pris, planering av arbetet blev som det var tänkt och ett mycket noggrant utfört arb...

Vällingbyvägen 154, VÄLLINGBY
Jag har en lång och gedigen erfarenhet, då jag varit verksam inom branschen i nä... Läs mer ›
Erna Z:
Målnings- och snickerijobb. Trevligt bemötande, jobbade flitigt och höll tider. Bra utfört jobb. Tydlig redovisning av nedlagt jobb.

Annedalsvägen 73, Bromma
Annedal Bygg och Badrum står till tjänst vid renovering och nybyggen samt el, rö... Läs mer ›
Helen Helliz N:
Mycket kompetent utfört arbete med super proffsig laganda. Så nöjd! 🌞🌞🌞🌞🌞

Ulvsundavägen 108, BROMMA
När du renoverar ditt hem är det inte bara en investering för att öka värdet på ... Läs mer ›
Baris Turkoglu T:
Tycker att Ash Bygg uppnådda mina förväntingar. De höll tiden och jag har ingenting att klaga på!

Läs vad 11 kunder tycker om Roberts Hantverksservice

• Stefan F
    Stefan F skrev om Roberts Hantverksservice
    De hade ett positivt bemötande initialt
    De levererade inte enligt förväntan
    Servicenivån var inte vad man hade hoppats på
    Vi fick betala mer än vad arbetet var värt utifrån den kvalitet som levererades
    Jag kommer inte återvända till denna leverantör
  • Magnus G
    Magnus G skrev om Roberts Hantverksservice
    Robert driver en liten personlig verksamhet med mycket engagemang och stor närvaro! Robert pratar jättebra svenska, hans underhuggare lite mindre... Vi upplever det som att prisnivån på Roberts tjänster har varit bra, absolut konkurrenskraftig. Robban känns också kvalificerad att bedöma och planera de flesta jobb man kan behöva göra i sin villa.

Det har aldrig varit något problem med att komma överens. Har det blivit något litet mindre missförstånd har vi alltid rett ut det på ett positivt sätt.

Vi kan starkt rekommendera Robban till andra :-)
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om Roberts Hantverksservice
    Hej! Jag är mycket nöjd. Blev imponerad av att det tunga arbetet med att byta en fasad gjordes på så kort tid! Mvh Birgitta Sandin Yxlan
  • Anita E
    Anita E skrev om Roberts Hantverksservice
    Vi fick mycket bra bemötande av företaget.
    Stämningen/miljön/service-nivån var mycket bra.
    Företaget har levt upp till vår förväntan och värdet det vi betalade för var till full belåtenhet.
  • Jesper H
    Jesper H skrev om Roberts Hantverksservice
    Bra att kommunicera med vilket är väldigt viktigt vid de flesta byggprojekt.
    Håller överevkommen budget utan diskussion.
    Smidig och trevlig och levererar bra resultat, kan varmt rekommenderas.
  • Carl Fredrik E
    Carl Fredrik E skrev om Roberts Hantverksservice
    Väldigt trevligt och bra bemötande. Levde verkligen upp till förväntan. Väldigt hög service nivå. Good Value.
    Sammanfattningsvis riktigt bra service och bra arbete. Tack
  • Malin Falk S
    Malin Falk S skrev om Roberts Hantverksservice
    Vi var väldigt nöjda med Robban och hans hantverkares arbete. Robban var alltid lätt att få kontakt med på telefon, kom snabbt över och kollade om det var nåt man behövde diskutera och alltid intresserad av att ordna en bra lösning. Han kom gärna med kreativa och kunniga förslag. Hantverkarna arbetade hårt och långa timmar för att färdigställa arbetet. De var alltid trevliga och försökte hålla ordning kring huset på byggmaterial, verktyg och spill. Vi var väldigt nöjda och kommer definitivt att anlita företaget igen vid nästa husprojekt.
  • Tom S
    Tom S skrev om Roberts Hantverksservice
    Proffsigt, snabbt och trevligt bemötande. Oerhört prisvärt och inget var ett problem.
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Roberts Hantverksservice
    Jag har bara positiva erfarenheter av Roberts Hantverks Service. Hög kvalitet på utförda jobb och levererar snabbt.

Med vänlig hälsning,
    Fredrik
  • Karin Oja J
    Karin Oja J skrev om Roberts Hantverksservice
    Bemötandet är vänligt och trevligt.

Gott betyg

Servicenivån är toppen. De levererar när de lovar och tryggheten finns.

Inom rimliga gränser

Jag har anlitat dem i 15 år till och från så det säger mycket
  • Sonja H
    Sonja H skrev om Roberts Hantverksservice
    Mycket bra bemötande och service känsla.

Adilsvägen 16, 168 53 Bromma