Roberts Hantverksservice

Roberts Hantverksservice

4.4

Roberts Hantverksservice i Sundbyberg har lång erfarenhet samt gedigen kompetens inom byggbranschen. Jag utför bland annat om- och tillbyggnationer samt renovering efter önskemål. Byggföretaget drivs sedan 2000 av mig, Robert Sychowicz. Jag erbjuder hög kvalitet till förmånliga priser och arbetar efter överenskomna avtal....

11 omdömen om Roberts Hantverksservice

Stefan F
Skrev om Roberts Hantverksservice

De hade ett positivt bemötande initialt De levererade inte enligt förväntan Servicenivån var inte vad man hade hoppats på Vi fick betala mer än vad arbetet var värt utifrån den kvalitet som levererades Jag kommer inte återvända till denna leverantör

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Magnus G
Skrev om Roberts Hantverksservice

Robert driver en liten personlig verksamhet med mycket engagemang och stor närvaro! Robert pratar jättebra svenska, hans underhuggare lite mindre... Vi upplever det som att prisnivån på Roberts tjänster har varit bra, absolut konkurrenskraftig. Robban känns också kvalificerad att bedöma och planera de flesta jobb man kan behöva göra i sin villa. Det har aldrig varit något problem med att komma överens. Har det blivit något litet mindre missförstånd har vi alltid rett ut det på ett positivt sätt. Vi kan starkt rekommendera Robban till andra :-)

Birgitta S
Skrev om Roberts Hantverksservice

Hej! Jag är mycket nöjd. Blev imponerad av att det tunga arbetet med att byta en fasad gjordes på så kort tid! Mvh Birgitta Sandin Yxlan

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
Anita E
Skrev om Roberts Hantverksservice

Vi fick mycket bra bemötande av företaget. Stämningen/miljön/service-nivån var mycket bra. Företaget har levt upp till vår förväntan och värdet det vi betalade för var till full belåtenhet.

Jesper H
Skrev om Roberts Hantverksservice

Bra att kommunicera med vilket är väldigt viktigt vid de flesta byggprojekt. Håller överevkommen budget utan diskussion. Smidig och trevlig och levererar bra resultat, kan varmt rekommenderas.

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Carl Fredrik E
Skrev om Roberts Hantverksservice

Väldigt trevligt och bra bemötande. Levde verkligen upp till förväntan. Väldigt hög service nivå. Good Value. Sammanfattningsvis riktigt bra service och bra arbete. Tack

Malin Falk S
Skrev om Roberts Hantverksservice

Vi var väldigt nöjda med Robban och hans hantverkares arbete. Robban var alltid lätt att få kontakt med på telefon, kom snabbt över och kollade om det var nåt man behövde diskutera och alltid intresserad av att ordna en bra lösning. Han kom gärna med kreativa och kunniga förslag. Hantverkarna arbetade hårt och långa timmar för att färdigställa arbetet. De var alltid trevliga och försökte hålla ordning kring huset på byggmaterial, verktyg och spill. Vi var väldigt nöjda och kommer definitivt att anlita företaget igen vid nästa husprojekt.

Albin Mur & Puts AB
4.8/5 i betyg av 66 omdömen 4.8 av 66 omdömen
BadgeFourYears

Noggranna och duktig. Trevlig chef som bjuder på fika 😎

Tobbias L Tobbias L
Tom S
Skrev om Roberts Hantverksservice

Proffsigt, snabbt och trevligt bemötande. Oerhört prisvärt och inget var ett problem.

Fredrik N
Skrev om Roberts Hantverksservice

Jag har bara positiva erfarenheter av Roberts Hantverks Service. Hög kvalitet på utförda jobb och levererar snabbt. Med vänlig hälsning, Fredrik

2 Snickare AB
4.6/5 i betyg av 92 omdömen 4.6 av 92 omdömen
BadgeFourYears

Anna-carin B Anna-carin B
Karin Oja J
Skrev om Roberts Hantverksservice

Bemötandet är vänligt och trevligt. Gott betyg Servicenivån är toppen. De levererar när de lovar och tryggheten finns. Inom rimliga gränser Jag har anlitat dem i 15 år till och från så det säger mycket

Sonja H
Skrev om Roberts Hantverksservice

Mycket bra bemötande och service känsla.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen