Rönninge Bilcenter

Grödingevägen 49A, 147 31 Tumba — Visa karta

Välkommen till Rönninge Bilcenter!

Vi köper, säljer, byter och förmedlar bilar. På ett enkelt och smidigt sätt hittar vi rätt - oavsett vad ditt ärende gäller. Genom samarbete med Wasa Kredit kan vi erbjuda dig förmånliga rabatter och även finansiell hjälp för ditt bilköp. Vill du sälja din bil så kan vi hjälpa dig att värdera din bil så att du får ut så mycket som möjligt vid en bilförsäljning. Vi kan även erbjuda dig förmånliga priser vad det gäller auktoriserad verkstad, rekond och tvätt. Hos oss på Rönninge Bilcenter får du bästa möjliga service då kunden alltid står i fokus för att hitta ett så bra samarbete som möjlig.

Besök oss gärna på Grödingevägen 49 A i Tumba. Varmt välkommen!
Lör: 11:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 3 kunder tycker om Rönninge Bilcenter

• Alf B

2019-06-30

Alf B skrev om Rönninge Bilcenter
    Har köpt flera bilar av dom( tot.4) och alltid blivit bra bemött
    Dom har alltid ställt upp ifall det varit något problem med bilarna jag köpt.Vill verkligen rekommendera denna Bilfirma.Jag har aldrig blivit bemött på ett bättre sätt. Det känns tryggt att
    det finns en firma man kan lita på.
    mvh. Deras bästa kund. Läs mer
    Rönninge Bilcenter gillar detta
  • 2019-06-01

Mmr Bygg M skrev om Rönninge Bilcenter
    Mycket bra bemötande, man får ärliga svar på alla frågor som man ställer angående bilen. Läs mer
  • 2019-05-31

Habib K skrev om Rönninge Bilcenter
    Supersnabb försäljning med mycket kunnig personal. Mycket nöjd av samarbete med Rönninge Bilcenter. Starka rekommendationer! Läs mer

Grödingevägen 49A, 147 31 Tumba