Alla kategorier Renovera badrum Stockholms län Haninge Rörbåten Björn Palmqvist VVS

Rörbåten Björn Palmqvist VVS

Lärjungevägen 4, 136 69 Vendelsö — Visa karta

Björn Palmqvist startade företaget redan 1991. De första 5 åren arbetade han ensam, men efterfrågan växte, så idag sysselsätter verksamheten fem duktiga montörer och en administratör.

År 2004 inköptes en stor robust arbetsbåt kallad Rörbåten för att kunna erbjuda de boende i Stockholms skärgård kvalificerad rörservice. Med Rörbåten har vi full sysselsättning i skärgården nästan året runt.

2009 var det dags för ett medlemskap i Comfort-kedjan. Detta har medfört en ytterligare positiv kvalitetsstämpel på företaget, samt ökade möjligheter till utbildning av montörer och arbetsledare.

Läs vad 5 kunder tycker om Rörbåten Björn Palmqvist VVS

• Carl M
    Carl M skrev om Rörbåten Björn Palmqvist VVS
    När man bor på landet med enskilt vatten och avlopp är det extra viktigt att alltid få hjälp vid problem. Vi har sedan början på 1990 – talet alltid anlitat BPVVS AB både till nya installationer och underhåll/reparation av befintliga.
    Vår erfarenhet är att det är ett företag där man alltid ställer upp. De kan vara fulltecknade men på något konstigt sätt får man alltid hjälp när det kniper.
    Vi upplever BPVVS AB som en mycket seriös aktör med ett glatt gäng som är en stor trygghet för oss.
    Carl & Denice Martinelle
    Solbacken Näset i Västerhaninge Läs mer
  • Clara N
    Clara N skrev om Rörbåten Björn Palmqvist VVS
    Orimliga priser i kombination med otrevligt bemötande gör Rörbåten till ett sjunkande skepp. Läs mer
  • Kerstin
    Kerstin skrev om Rörbåten Björn Palmqvist VVS
    Tack Martin!Som kom hem till oss och hjälpte oss installera 2 toaletter och ett handfat.Snabbt och mkt proffsigt! Snabb åtekoppling och mkt trevligt bemötande. Bra pris också. Kommer garanterat att rekomendera dem och anlita igen om behov uppstår. Tack Björn! Läs mer
  • Johan M
    Johan M skrev om Rörbåten Björn Palmqvist VVS
    10 minuter efter samtal är de här. Pedantisk och ordentlig. Lär garanterat anlita igen när jag behöver! Tack Martin. Läs mer
  • M D
    M D skrev om Rörbåten Björn Palmqvist VVS
    Behövde enkel hjälp med badrummet. Snabbt svar och pris. Men sen tystande allt. Gick inte att få tag i dem. Skönt att vi upptäckte oseriositeten innan de fick jobbet... Läs mer

Bästa badrumsrenoverarna i Haninge:

Per G Per G tycker:
“Mycket trevligt bemötande från...” Läs mer

Kocksgatan 38, 11629, stockholm