Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Täby Roslagsgruppen AB

Roslagsgruppen AB

Tumstocksvägen 10, 187 66 Täby — Visa karta

Letar du efter en hantverkare? Vi på Roslagsgruppen AB erbjuder allt du behöver inom renovering, ombyggnad och tillbyggnad. Allt från att renovera badrum eller kök till att bygga altaner eller pooler. Vi har 30 års erfarenhet och alla de yrkeskategorier som behövs för att ta hand om ditt byggprojekt.

Vi utför små som stora jobb och strävar alltid efter att våra kunder ska bli helt nöjda. Vi gör vårt yttersta för att förverkliga dina drömmar och tar alltid ett helhetsansvar.

Vad behöver du hjälp med där hemma? Kontakta oss så finner vi en lösning!

Läs vad 9 kunder tycker om Roslagsgruppen AB

• Helena S skrev om Roslagsgruppen AB
    Anlitade Roslagsgruppen först för att renovera våra badrum. Det blev två toppenfina badrum. Vi hade en och samma hantverkare som var ansvarig och håll i arbetet. Han var duktig, hade stor yrkesstolthet och var noggrann i allt han gjorde. Även de små detaljerna la han ner stor möda på. Vi kunde diskutera olika lösningar där vi berättade hur vi ville ha det och där han med sina kunskaper kunde ge förslag och synpunkter. Dessutom visade han stor hänsyn och var alltid så trevlig. det är också viktigt när man jobbar i någons hem! Därefter valde vi Roslagsgruppen för att renovera hallen. I ett moment, där en annan hantverkare kom in för att göra en del, blev vi inte nöjda. Men det påtalade vi och då kom en annan för att göra resten av jobbet och slutföra det så att det blev bra. Sammanfattningsvis: toppenhantverkare, lätt att prata med, generösa med sitt kunnande och dessutom trevliga. Läs mer
  • Lars H
    Lars H skrev om Roslagsgruppen AB
    Roslagsgruppen byggde ett stort dubbelgarage med en våning ovanpå. På övervåningen finns det ett duschrum.
    Jag blev mycket proffsigt bemött av företaget. De har följt mina ritningar bra och kommit med värdefulla tips och ändringar.
    Mina förväntningar var höga men de överträffades med råge.
    Allt har fungerat mycket bra. Extremt duktiga hantverkare som kan allt från grundarbete, murning, plattsättning, takläggning, snickeri till målning. Tidsplanen höll också bra.
    Om någon frågar mig om jag vet någon bra byggfirma så är Roslagsgruppen det självklara svaret.
    Jag är väldigt nöjd! Läs mer
  • Rolf J skrev om Roslagsgruppen AB
    Bra bemötande och fantastiskt duktig plattsättare. Alltid glad och trevlig. Resultatet perfekt. Över förväntan.🌞🌞🌞🌞🌞 Läs mer
  • Bengt L skrev om Roslagsgruppen AB
    Har fått god hjälp av Roslagsgruppen med flera projekt genom åren. De har alltid levererat vad de lovat och jag är nöjd med deras arbete.
    Utbyggnad av takkupa, omputsning av fasad med ädelputs, omläggning av tak med ny papp och läkt. Läs mer
  • Patrik H skrev om Roslagsgruppen AB
    Ett bra och stabilt företag som har duktiga byggarbetare samt bra ledning. De har byggt vårt hus och vi är jättenöjda med dem. Jag rekommenderar dem varmt till andra!

/ Patrik H Läs mer
  • Ebba D skrev om Roslagsgruppen AB
    Ombyggnad och nybyggnad. Vi är nöjda med bemötande och tillgänglighet. Inga problem det mesta gick att lösa. Läs mer
  • Håkan C
    Håkan C skrev om Roslagsgruppen AB
    Roslagsgruppen hjälpta oss att bygga till vårt hus, I markplan ett vardagsrum och ovanpå det ytterligare en våning med massa vinklar och vrår. Inne I huset riva innertak och anpassa väggar.

Från början till slut, lätta att prata med, tydliga med vad som skulle ingå, vilka steg som bygget skulle gå igenom. Är väldigt händig själv och kunde inte se ett enda fusk eller genväg, allt byggdes noga, snabbt och rätt.

Ger mina alla bästa rekommendationer till dig som vill ha ett tryggt och lyckat byggprojekt! Läs mer
  • Gabriel K skrev om Roslagsgruppen AB
    Roslagsgruppen är den mest solida entreprenören man kan ha. De är väldigt tydliga med både tidsplaner och ekonomi. Deras långa erfarenhet gör dem också till ett utmärkt bollplank för att kunna undvika problem. Hantverkarna är väldigt duktiga och ordentliga. Hög kvalitet på jobbet och snyggt och städat när de går hem på kvällarna. De har också en hög social kompetens vilket gör att det är trevligt att ha dem hemma.

Vi byggde om en hel villa under 18 månader och vi vill å det varmaste rekommendera Roslagsgruppen. De hade en stor del i att allt gick så bra som det gjorde. Inte bara i form av hållna tidsplaner och budgetar utan också genom kreativ problemlösning och bra idér. Läs mer
  • Göran L skrev om Roslagsgruppen AB
    Vi har anlitat företaget för badrumsrenovering, köksrenovering, el-arbeten, tapetsering, golvläggning mm under flera år. De är kompetenta, pålitliga och har anständiga priser, samt är mycket bra att samarbeta med.
    Göran och Tina Lindén Läs mer
    Emma K, Therese D gillar detta