Alla kategorier Mattor Västra Götaland Göteborg Royal Design Group AB

Kyrkogatan 20, 411 15 Göteborg — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Royal Design Group AB

• Anna D
    Anna D skrev om Royal Design Group AB
    När vi flyttade i somras köpte vi, med stor förväntan, mycket möbler och inredningsdetaljer hos RoyalDesign som vi uppfattat som ett seriöst företag. Vi köpte bland annat EOS Vita L lampa (fjäderlampan) till vårt sovrum och var eld och lågor när vi packade upp den. Det var bara det att lampan var gles och det var fläckvis helt tomt på fjädrar. Vi kontaktade RoyalDesign för att få lampan reklamerad och få en ny.

Vid första kontakten svarade kundtjänst snabbt att "oj då, så ska det ju inte vara". Därefter slutade de svara. VI har skickat flertalet mail som de svarar på med ett autogenrerat meddelande att de kommer svara på vårt ärende så snart de kan. Vi har väntat i två månader nu utan att höra ett skvatt från företaget trots att vi mailat ett tiotal gånger. Riktigt oseriöst och vi är väldigt ledsna att vi har en defekt lampa vi betalt flera tusen för. Riktigt bedrövligt att Royal Design åtminstone inte följer Allmänna Reklamationsnämndens regler.

När jag på deras Facebooksida frågade hur vi kompenseras för den defekta lampan blockerade de mig från att kunna kommentera samt tog bort mina kommentarer. Antar att det inte är så kul när någon säger sanningen om deras sätt att lura kunder på pengar och sedan försöka tiga ihjäl situationen. Och när inte det hjälper så blockar dom en. Verkligen seriöst..,

Kommer ALDRIG handla där igen och ska se till att sprida detta till alla och så långt jag kan.

Kyrkogatan 20, 411 15 Göteborg