www.salmabygg.se
  • Badge2021

Salma Bygg är ett mångsidigt byggbolag med bred kompetens och stor erfarenhet. Vi hjälper både privatkunder och företag. I alla arbeten vi gör finns det två gemensamma nämnare – vi strävar efter att leverera hög kvalitet och att du som kund ska känna trygghet under arbetets gång. Det spelar ingen roll om det är större eller...

68 omdömen om Salma Bygg

Kajsa E
Skrev om Salma Bygg

Tack Farshid och grabbarna för ett fantastiskt snyggt arbete med altan och trappa! Service och noggrannhet! Visade en bild på vad vi önskade och fick precis det. Grymt nöjda! /Kajsa o Attila

Therese L
Skrev om Salma Bygg

Salma Bygg byggde en stor altan åt oss i flera nivåer, med badtunna, utekök, pergola, fasta planteringslådor mm. Vi är verkligen supernöjda med resultatet, det blev bättre än vi kunnat föreställa oss. Kommunikationen med oss kring projektet sköttes på föredömligt sätt. Lyhörda proffsiga snickare. Alla mindre utmaningar/problem som uppstod löstes snabbt och enkelt. Slutnotan (fast pris i offert + allt löpande arbete, alla tilläggsarbeten, servicebilar och material) landade också därefter sen 🫣. Men vi njuter verkligen av vår nya uteplats nu när den är klar.

Mikael L
Skrev om Salma Bygg

Väldigt smidig och enkel kontakt via telefon och facebook-grupp. Noggrant och proffsigt utfört arbete!

Maja M
Skrev om Salma Bygg

Vi anlitade Salma för en köksrenovering samt ombyggnation av planlösningen. Vi blev mycket nöjda tillslut och leveransen skedde i huvudsak mycket smidigt. Salma var konstruktiva och följsamma i dialogen. Men vissa misskommunikationer och smärre missöden på vägen gör att jag ändå inte kan sätta fem.

Bygglovshjälpen A

Vi har ett tätt samarbete med många uppdrag varje månad. Det går snabbt och effektivt. Ett bra bollplank med mycket kunskap om både tekniska byggtermer och projekteringshjälp till olika entreprenader och kunder till oss.

Svar från Salma Bygg

Tack för fint omdöme. Vi uppskattar också vårt samarbete och ser fram emot fler uppdrag ihop med er.

Mattias S
Skrev om Salma Bygg

Det blev så fint, tack för bra jobb! Har helrenoverat huset och byggt nytt kök. Njuter av resultatet varje dag.

Svar från Salma Bygg

Tack för fin rekommendation. Kul att ni trivs i nya huset

Erika S
Skrev om Salma Bygg

Helt ok, fick ett bra första intryck

Nils E
Skrev om Salma Bygg

Kommunikativa och professionella genomgående. Vi är så nöjda!

Sebastian F
Skrev om Salma Bygg

Vi anlitade Salma bygg för vårt lilla köksrenovering. Egentligen hade dom inte tiden för ett så litet jobb just nu men såg ändå till att på något sätt att hitta en lucka för oss. Resultatet blev topp! Det jag vill lyfta fram mest är kommunikationen mellan arbetsledaren och oss, på en helt annan nivå än många andra företag. Vill även lyfta fram Farshid och Pär, toppen killar som löser allt.

Lennart W
Skrev om Salma Bygg

Proffsig och tydlig process med mkt bra slutresultat. Rekommenderas varmt.

Maria H
Skrev om Salma Bygg

Mycket skickligt utfört altanbygge till rimligt pris. Mycket kompetenta, lätta att ha att göra med och håller tidsplanen vilket gör att vi är mycket nöjda med Salma bygg. Ett plus är även bra kommunikation under byggtiden (trots mitt i semestertiden) vilket skapade en trygghet.

Marika Karin Solaima E

Duktiga och professionella med samtidigt rimliga priser.

Jens H
Skrev om Salma Bygg

Som alltid är Salma bygg snabba och noggranna i sitt arbete, både tider och priser hålls, dessutom sker det avstämning så man är delaktig i planeringen.

Stefan E
Skrev om Salma Bygg

Bra service. Bra jobb. Bra kommunikation. Bra fakturaspecifikation.

Catarina G
Skrev om Salma Bygg

Salma bygg har hjälpt oss med platsbyggda garderober och ett skafferi. Arbetet har gått fort och resultatet är vi väldigt nöjda med.

Natacha S
Skrev om Salma Bygg

Altan bygget gick snabbt och blev snyggt. Tjänsten utfördes helt i enlighet med erhållen offert. Plus för extremt trevlig personal.

Cecilia A
Skrev om Salma Bygg

Genomförde badrumsrenovering. Kunniga, pålitliga och flexibla. Allt görs enligt planer och byggregler.

Pernilla L
Skrev om Salma Bygg

Lyhörda, snabba, flexibla och trevliga att ha att göra med! Rekommenderas! Vi anlitade Salma för att byta elsystem i huset. Säkringen går tyvärr när vi kör både tvätt och tumlare samtidigt, vilket gick bra tidigare, men elektrikern från har lovat komma och dela upp på två grupper, så det ska nog bli bra snart.

Bygglovshjälpen A

Vi jobbar ofta ihop kring bygglov, konstruktion och beräkningar. Det funkar bra, snabbt och proffsigt.

Skrev om Salma Bygg

Vi jobbar som konsulter ihop på ABT09 och det fungerar bra, tydligt enkelt och inget strul med betalningar eller annat.

Johan G
Skrev om Salma Bygg

Salma Bygg hjälpte oss att planera och platsbygga garderober till en klädkammare samt förvaring till en hall. De var genomgående väldigt tillmötesgående, lättillgängliga och lösningsorienterade. Hela jobbet levererades helt i enlighet med första offert både vad gäller tid och pris, inga dolda kostnader eller förseningar. De platsbyggda garderoberna håller en mycket hög kvalité och övriga förvaringslösningar som vi de byggde är även de snygga och gedigna. Vi är väldigt nöjda med hela processen och kan rekommendera Salma Bygg.

Svar från Salma Bygg

Tack för fin rekommendation. Kul att ni är nöjda.

Carlos D
Skrev om Salma Bygg

Proffsigt och mycket väl utfört arbete. Beställde platsbyggda garderober till min vindslägenhet för att nyttja snedtak och utrymmet till 100%. Beställde samtidigt platsbyggda elementskydd efter egen ritning. Andreas mätte och installation skedde 6v senare, enligt tidtabell och till offererat pris. Kan varmt rekommendera Salma Bygg och Andreas

Kenneth J
Skrev om Salma Bygg

Fantastisk service med ordning och reda vid bygget av min nya altan.

Svar från Salma Bygg

Tack för fin rekommendation och gott samarbete

MIRELLA RONI E
Skrev om Salma Bygg

Jag verkligen rekommenderar Salma Bygg, Ström & Måleri AB. Jag arbetar med dem som inredningsarkitekt och jag är mycket nöjd med deras superbra service, snabb leverans och mycket högkvalitativt arbete.

MIRELLA RONI E gillar detta
Svar från Salma Bygg

Tack för din rekommendation. Vi uppskattar också att arbete med dig. Ser fram emot nästa projekt.

Inrum & Co Ab I

Som Inredningsarkitekt blir alltid nöjd att anlita Salma Bygg. Vi har samarbetat i olika bygg projekt då har varit inblandad alla kompetens som vi har behövt. Från start till leverans är vi nöjda! Mvh/ Inrum & Co AB

MIRELLA RONI E gillar detta
Svar från Salma Bygg

Tack för fint omdöme och gott samarbete.

Emil A
Skrev om Salma Bygg

Vi anlitade Salma bygg till att totalrenovera två badrum. Salma bygg är mycket proffsiga och gjorde ett utmärkt jobb. De lyssnade på våra önskemål, hanterade problem på ett bra sätt och höll en bra ordning kring sig. Vi är jättenöjda!

Salma Bygg gillar detta
Svar från Salma Bygg

Tack för fin rekommendation och gott samarbete.

Birgitta P
Skrev om Salma Bygg

Jag tycker att allt har varit bra. Jag har gjort om hela mitt vardagsrum samt lagt in nya tak i min nedervåning på radhuset. Väntar på att coronan ska klinga av för att kunna renovera hela köket. ser fram mot det

Svar från Salma Bygg

Tack:) Hoppas det lugnar ner sig snart, så kommer vi och hjälper dig med köket också.

Ebba T
Skrev om Salma Bygg

Proffsigt med ordning och reda Vi är jättenöjda med allt inkl korrekta fakturor, städning och såklart arbetet

Svar från Salma Bygg

Tack för ditt fina omdöme. Kul att du är nöjd:)

Adam H
Skrev om Salma Bygg

Tjafs om kostnaden och skåpen blev inte 100%.

Svar från Salma Bygg

Tråkigt att du känner så. Är det något vi kan göra så här i efterhand?

Elizaveta P
Skrev om Salma Bygg

Badrumsrenovering. Snabba och professionella! Tyckte om de! Mitt badrum är precis som jag villat ha det.

Svar från Salma Bygg

Tack för din rekommendation och kul att du är en nöjd kund.

Francklyne O
Skrev om Salma Bygg

Köpte målning och blev proffsigt bemött av deras kunniga personal. Och dem förväntningarna jag hade, det överträffade med råge. Jag rekommendera Salmabygg till er som kräver den lilla.

Francklyne O gillar detta
Svar från Salma Bygg

Tack för feedback och för gott samarbete !!!

Armen A
Skrev om Salma Bygg

Dem vet vad dem sysslar med :)

Svar från Salma Bygg

Det tackar vi för, tackar även för gott samarbete.

Andreas A
Skrev om Salma Bygg

Pålitliga och med bra kvalitet som resultat, varmt rekommenderas.

Svar från Salma Bygg

Tack för fint omdöme. På återseende hoppas jag

Mikael L
Skrev om Salma Bygg

Jag skulle bygga en altan. Salma Bygg tog på sig att göra grunden och bygga regelverket som hela altanen vilar på. Top notch jobb!!! Bra kommunikation innan, mycket bra service och 100% tydlighet kring min kostnad.

Svar från Salma Bygg

Tack för gott samarbete. Du gjorde ett kanonjobb själv med att färdigställa.

Jens H
Skrev om Salma Bygg

Vi renoverade vårt badrum och anlitade Salma Bygg. De bemötte oss redan från början på ett väldigt bra sätt. De skötte allt från rivning av det gamla badrummet till den sista monteringen av krokar. De kom med tips på ändringar från vad vi tänkt oss till något som var bättre. De höll snyggt under ombyggnad, de höll tidsram och budget, vad mer kan man begära?

Svar från Salma Bygg

Jättekul med nöjda kunder. Det är det vi jobbar för. På återseende.

Menno P
Skrev om Salma Bygg

Vi har genomfört en omfattande renovering av befintlig yta där allt ingick: rivning av väggar, byte av fönster, flytt av bärande vägg, bygga upp väggar och planering av nya dörrar. Nytt golv (skurgolv furu), renovering av tak, el, tapetsering, mm. Vi är väldigt nöjda med upplägget, bemötande, genomförandet och resultatet!

Svar från Salma Bygg

Tack för det. Vi trivs väldigt bra med er som kunder också

Kristina S
Skrev om Salma Bygg

Vi gjorde om köket och allt fungerade perfekt! Duktiga och trevliga hantverkare som som verkligen höll vad de lovade och alla kom i tid! Vi är mycket nöjda och kommer säkert anlita dem för nästa projekt.

Svar från Salma Bygg

Tack för det goda betyget ? och på återseende

Andreas S
Skrev om Salma Bygg

Vi renoverade ett badrum vilket blev över förväntan. Vi körde löpande fakturering vilket blev ett mycket lägre pris än de offerter vi inledningsvis jämförde med. Vi sökte något med det lilla extra och har nu ett badrum som sticker ut. Vi kan varmt rekommendera de här killarna.

Eric N
Skrev om Salma Bygg

Utbyggnad på 45 kvm, blev över förväntan bra. Väldigt nogranna och duktiga byggare.

Svar från Salma Bygg

Jättekul att ni blev nöjda. Det var kul att jobba hos er och vi är själva också väldigt nöjda med resultatet.

Niklas E
Skrev om Salma Bygg

Mycket nöjd med Salma, de skötte både planering, utförande och uppföljning korrekt och till rätt kostnad. Rekommenderas varmt!

Svar från Salma Bygg

Tack för de värmande och uppmuntrande orden. Kul att ni trivs med ert nya kök mm

Ella W
Skrev om Salma Bygg

Vi gjorde om i vårt badrum. Hantverkaren som kom var mycket trevlig, lugn och kunnig. Salma Bygg har varit lätta att nå och de följt upp sitt arbete på ett tillfredställande sätt.

Svar från Salma Bygg

Tack för det, kul att ni blev nöjda

Johan L
Skrev om Salma Bygg

Definitivt ett företag ett lita på; kommer använda dem igen Fördelar Bra tillmötesgående ochrespons Grundlig planering Brett tjänsteutbud och kunnig personal Lösningsorienterade Nackdelar Ibland svåra att nå Ibland otydlig prisättning

Svar från Salma Bygg

Tack för feedback och kritik. Vi jobbar med händerna åtta timmar per dag, utöver det driver vi företaget. Kommunikation är något vi ständigt jobbar för att hålla bästa service av. Vi fortsätter titta på förbättringar.

Eric B
Skrev om Salma Bygg

Känns pålitliga och uppdaterar kunden regelbundet men status vilket uppskattas.

Svar från Salma Bygg

Tack för det. På återseende hoppas vi.

Viktor T
Skrev om Salma Bygg

Klockrena från första kontakt till sista. Riktigt bra!

Svar från Salma Bygg

Tack själv. Enkla bra kunder är lätt att göra nöjda.

Marie S
Skrev om Salma Bygg

Allt funkade perfekt. Från första kontakten till själva utförandet. Kom i tid och utförde allt till belåtenhet.

Svar från Salma Bygg

Tack för ett fint omdöme, det värmer.

Birgitta P
Skrev om Salma Bygg

Renovering av vardagsrum: två nya fönster, en ne terrassdörr, nytt tak, slipning och omlackering av parkettgolv, målning av väggar. Trevlig personal.

Svar från Salma Bygg

Kul att du blev nöjd. Tack för gott samarbete.

Jan K
Skrev om Salma Bygg

Salma byggde altaner samt staket och målade upp dem. Trevlig och kunnig personal. Jag rekommenderar gärna dem.

Svar från Salma Bygg

Tackar ödmjukast för de lovorden

Thomas R
Skrev om Salma Bygg

Vi har fått hjälp med att byta fönster både på landet och i vår bostad i Stockholm. Vi tycker att SalmaBygg hat gjort bra arbeten. På landet hade ett annat företag mätt fönstren och gjort det felaktigt, men det ordnade sig tack vart skickliga snickare så vi är mycket nöjda. I vårt radhus i Stockholm är det putsad fasad, vid fönsterbytet gjordes ett mycket bra arbete där fasaden inte förstördes på något sätt.

Svar från Salma Bygg

Tack för den fina rekommendationen och ett gott samarbete.

Peo Bengtsson B

Riktigt bra. Precis som utlovat.

Svar från Salma Bygg

Tack för den fina rekommendationen

Zhor B
Skrev om Salma Bygg

Mycket bra bemötande under hela tiden.Snabbt och effektivt arbete vid byte av fönster.Vi kan rekommendera företaget till andra.