Alla kategorier Hudvård Stockholms län Stockholm Norrmalm Salong Birger Jarl

Birger Jarlsgatan 44, 114 29 Stockholm — Visa karta

Drottninggatan 33, 11151, STOCKHOLM
Nordiska Kliniken
Malin B:
Jag kunde inte ha varit mer nöjd med Nordiska Kliniken! Ett stort tack till all personal för ett varmt och proffesionellt bemötande från för...

Hudvårdsalonger nära Salong Birger Jarl:

Birger Jarlsgatan 39, STOCKHOLM
Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ge... Läs mer ›
Vashti S:
Dem är väldigt duktiga fin/ren lokal väldigt professional och dem är bra och lyssna också.

Regeringsgatan 80, STOCKHOLM
Hudvård och skönhetsbehandlingar på Regeringsgatan i Stockholm. Alla produkter v... Läs mer ›
Helén L:
Proffsigt o fräscht, bra bemötande. Negativt att inte ha specialerbjudanden o extrapriser på behandlingar mm

David Bagares Gata 20 BV, Stockholm
Naturlig, allergitestad och effektiv hud- och kroppsvård från Renlive. Kontakta ... Läs mer ›
Synve S:
Fantastiska produkter, min hy har aldrig mått så bra!!

David Bagares Gata 20, STOCKHOLM
Välkomna till min salong! Läs mer ›
Martina R:
Jättebra ställe och trevlig hudterapeut.

Läs vad 16 kunder tycker om Salong Birger Jarl

• Golnaz H
    Golnaz H skrev om Salong Birger Jarl
    Jag har gått till Sima i över fem år och skulle aldrig gå till någon annan. Hon är otroligt duktig och engagerad och jag rekommenderar salongen varmt!
  • mikaela E
    mikaela E skrev om Salong Birger Jarl
    Sima är fantastisk på trådning!
    Jag har äntligen fått hjälp med generande hårväxt. För varje gång blir det mindre och mindre. Huden blir len som sammet. Sima arbetar snabbt och professionellt och jag är så glad över att jag funnit denna salong. Trådning är en gammal tradition som visar sig vara det mest effektiva och mest prisvärda. TACK Sima!
  • Johan A B
    Johan A B skrev om Salong Birger Jarl
    Jag har gått här många år, pga vänskap. Sima sköter mitt hår, jag har inte många synpunker men jag får alltid mycket beröm av min omgivning över min frisyr! Jag gillar Sima!

Johan
  • Elsa P
    Elsa P skrev om Salong Birger Jarl
    Jag hittade hit för kanske sex månader sen när jag bara skulle klippa till min lugg lite. Går hit kanske en gång i månaden för att fixa luggen och blir alltid sjukt bra bemött. Sima är alltid glad och vänlig, man känner sig välkommen och hon kände igen mig efter bara en gång. Helt klart prisvärt, väldigt proffsigt, kommer troligtvis aldrig gå någon annanstans i framtiden.
  • Dennis G
    Dennis G skrev om Salong Birger Jarl
    I've been a regular customer for about a year now, and the haircuts are some of the best I've ever had. The owner of the Salong, who is also the chief hairdresser, is very friendly and professional. Highly recommended.
  • Andreas Ö
    Andreas Ö skrev om Salong Birger Jarl
    Jag hittade till Sima av en slump när jag promenerade i området. Sen dess har jag klippt mig där i många år trots att jag inte ens bor i närheten av salongen! Här blir jag alltid bemött på ett proffsigt, kunnigt och vänligt sätt, hon visar ett genuint engagemang för att jag som kund skall bli nöjd och jag lämnar alltid salongen med ett leende på läpparna.
  • Tomas N
    Tomas N skrev om Salong Birger Jarl
    Jag har gått hos Sima i nu 17 år och är mycket nöjd. Hon är varm, engagerad och professionell.
  • Christer L
    Christer L skrev om Salong Birger Jarl
    Har varit stamkund länge.
    För fjorton år sedan gick jag och letade efter en ny frisör att bli klippt
    hos.
    Jag har sedan dess alltid klippt mig hos Sima.
    Hon är mycket duktig!
  • Åsa R
    Åsa R skrev om Salong Birger Jarl
    Jag hamnade hos Sima av en slump. Klippning, slingor och ögonbryn. Blev mycket nöjd. Kommer snart boka ny tid!
  • Lars
    Lars skrev om Salong Birger Jarl
    Jag började klippa mig hos Sima för tre år sedan och jag är jättenöjd. Tidigare klippte jag mig hos en frisör på Runebergsgatan och betalade nästan dubbelt så mycket. Jag tycker att Sima klipper mig bättre.
  • Kris T
    Kris T skrev om Salong Birger Jarl
    Superb klippning och hårvård med en trevlig och proffsig service.

Man måste bara komma tillbaka...
  • ch l
    ch l skrev om Salong Birger Jarl
    Sima är mycket bra på att plocka ögonbryn och avlägsnar allt annat hår i ansiktet.
    Man blir jättefin!
    Christer L gillar detta
  • aicha c
    aicha c skrev om Salong Birger Jarl
    Den bästa salongen i stan garanterat! Har gått hos Sima i över 10 år. Sima plockar min ögonbryn och med hjälp av "threading" avlägsnar hon allt annat hår i ansiktet typ "mustachen" osv....
    Det finns ingen bättre på "threading" än Sima.
    Hälsn en alltid trogen kund - aicha -
  • Sonia H
    Sonia H skrev om Salong Birger Jarl
    Jag rekommenderar varmt denna salong. Samtidigt som den är välbesökt finns det alltid tid för en till kund. Superbra känsla för hår, ögonbryn, makeup och helhet. Sonia
  • Richard R
    Richard R skrev om Salong Birger Jarl
    I have been a regular customer of Sima in Salong Birger Jarl for 12 years and I always come back because of the professional hair styling and her other treatments. It is also good with her that you can speak both English and Swedish. I highly recommend Salong Birger Jarl. Try also her face treatment - You will love it. Richard
    Kris T gillar detta
  • Johan
    Johan skrev om Salong Birger Jarl
    Salong birger jarl är en fantastisk oas mitt i city, här blir man ompysslad och Sima tar sig verkligen tid för att se till att du som kund får precis som du vill. Aldrig tidigare har en frisör styleat mig på ett så bra sätt! Sima är verkligen mån om mitt bästa! Inte undra på att hon har många stamgäster, dit jag själv räknar mig efter 4år av trogna besök.
    /Johan

Birger Jarlsgatan 44, 114 29 Stockholm