Alla kategorier Hudvård Stockholms län Stockholm Norrmalm Salong Birger Jarl

4.8 i betyg av av 18 omdömen

Läs vad 18 kunder tycker om Salong Birger Jarl

• 2019-04-04

VALENTINA M skrev om Salong Birger Jarl
    Efter att ha sett att salongen bara har bra recensioner, så bestämde jag mig för att göra gå dit och göra en behandling.
    Jag måste vara den enda som nånsin blivit missnöjd verkar det som.
    Hon inledde med att granska mitt ansikte (jag skulle tråda hela ansiktet) och påpeka om hur ojämna mina ögonbryn var (något jag var fullt medveten om, varför skulle jag annars gå till en salong?). Oavsett, så berättade jag att det var pga att jag ville låta dom växa ut för att forma om, men hon brydde sig inte ett dugg, utan upprepade flera gånger hur "fel" jag hade gjort mina ögonbryn.
    Hon gick sedan vidare till mina polisonger och frågade vad jag gjort med dom, då berättade jag att salongen jag brukade gå till hade vaxat bort dom. Det var som att hon inte alls lyssnat, och då hävde ur sig "ni ungdomar vet inte vad ni håller på med!"... Men hade hon haft någon som helst insikt, så hade hon vetat att jag inte är en ungdom, utan en fullvuxen kvinna som haft otur med vilka salonger hon gått till. Dessa var få av de många sakerna hon hävde ur sig under min vistelse. Och slutligen gick jag därifrån utskälld och med ännu ojämnare ögonbryn. Läs mer
  • 2018-12-06

oscar d skrev om Salong Birger Jarl
    Bästa stället i stan, har gått här många år och är alltid supernöjd. Läs mer
  • 2015-11-13

Golnaz H skrev om Salong Birger Jarl
    Jag har gått till Sima i över fem år och skulle aldrig gå till någon annan. Hon är otroligt duktig och engagerad och jag rekommenderar salongen varmt! Läs mer
  • 2014-09-22

mikaela E skrev om Salong Birger Jarl
    Sima är fantastisk på trådning!
    Jag har äntligen fått hjälp med generande hårväxt. För varje gång blir det mindre och mindre. Huden blir len som sammet. Sima arbetar snabbt och professionellt och jag är så glad över att jag funnit denna salong. Trådning är en gammal tradition som visar sig vara det mest effektiva och mest prisvärda. TACK Sima! Läs mer
  • Johan A B

2014-01-30

Johan A B skrev om Salong Birger Jarl
    Jag har gått här många år, pga vänskap. Sima sköter mitt hår, jag har inte många synpunker men jag får alltid mycket beröm av min omgivning över min frisyr! Jag gillar Sima!

Johan Läs mer
  • 2014-01-24

Elsa P skrev om Salong Birger Jarl
    Jag hittade hit för kanske sex månader sen när jag bara skulle klippa till min lugg lite. Går hit kanske en gång i månaden för att fixa luggen och blir alltid sjukt bra bemött. Sima är alltid glad och vänlig, man känner sig välkommen och hon kände igen mig efter bara en gång. Helt klart prisvärt, väldigt proffsigt, kommer troligtvis aldrig gå någon annanstans i framtiden. Läs mer
  • 2013-03-02

Dennis G skrev om Salong Birger Jarl
    I've been a regular customer for about a year now, and the haircuts are some of the best I've ever had. The owner of the Salong, who is also the chief hairdresser, is very friendly and professional. Highly recommended. Läs mer
  • 2013-02-12

Andreas Ö skrev om Salong Birger Jarl
    Jag hittade till Sima av en slump när jag promenerade i området. Sen dess har jag klippt mig där i många år trots att jag inte ens bor i närheten av salongen! Här blir jag alltid bemött på ett proffsigt, kunnigt och vänligt sätt, hon visar ett genuint engagemang för att jag som kund skall bli nöjd och jag lämnar alltid salongen med ett leende på läpparna. Läs mer
  • 2013-02-11

Tomas N skrev om Salong Birger Jarl
    Jag har gått hos Sima i nu 17 år och är mycket nöjd. Hon är varm, engagerad och professionell. Läs mer
  • 2011-12-03

Verifierad kundrelation
    Christer L skrev om Salong Birger Jarl
    Har varit stamkund länge.
    För fjorton år sedan gick jag och letade efter en ny frisör att bli klippt
    hos.
    Jag har sedan dess alltid klippt mig hos Sima.
    Hon är mycket duktig! Läs mer
  • 2010-08-05

Åsa R skrev om Salong Birger Jarl
    Jag hamnade hos Sima av en slump. Klippning, slingor och ögonbryn. Blev mycket nöjd. Kommer snart boka ny tid! Läs mer
  • 2010-01-21

Lars skrev om Salong Birger Jarl
    Jag började klippa mig hos Sima för tre år sedan och jag är jättenöjd. Tidigare klippte jag mig hos en frisör på Runebergsgatan och betalade nästan dubbelt så mycket. Jag tycker att Sima klipper mig bättre. Läs mer
  • 2009-12-31

Kris T skrev om Salong Birger Jarl
    Superb klippning och hårvård med en trevlig och proffsig service.

Man måste bara komma tillbaka... Läs mer
  • 2009-12-09

Verifierad kundrelation
    ch l skrev om Salong Birger Jarl
    Sima är mycket bra på att plocka ögonbryn och avlägsnar allt annat hår i ansiktet.
    Man blir jättefin! Läs mer
    Christer L gillar detta
  • 2009-12-04

aicha c skrev om Salong Birger Jarl
    Den bästa salongen i stan garanterat! Har gått hos Sima i över 10 år. Sima plockar min ögonbryn och med hjälp av "threading" avlägsnar hon allt annat hår i ansiktet typ "mustachen" osv....
    Det finns ingen bättre på "threading" än Sima.
    Hälsn en alltid trogen kund - aicha - Läs mer
  • Sonia H

2009-10-28

Sonia H skrev om Salong Birger Jarl
    Jag rekommenderar varmt denna salong. Samtidigt som den är välbesökt finns det alltid tid för en till kund. Superbra känsla för hår, ögonbryn, makeup och helhet. Sonia Läs mer
  • 2009-10-26

Richard R skrev om Salong Birger Jarl
    I have been a regular customer of Sima in Salong Birger Jarl for 12 years and I always come back because of the professional hair styling and her other treatments. It is also good with her that you can speak both English and Swedish. I highly recommend Salong Birger Jarl. Try also her face treatment - You will love it. Richard Läs mer
    Kris T gillar detta
  • 2009-10-26

Johan skrev om Salong Birger Jarl
    Salong birger jarl är en fantastisk oas mitt i city, här blir man ompysslad och Sima tar sig verkligen tid för att se till att du som kund får precis som du vill. Aldrig tidigare har en frisör styleat mig på ett så bra sätt! Sima är verkligen mån om mitt bästa! Inte undra på att hon har många stamgäster, dit jag själv räknar mig efter 4år av trogna besök.
    /Johan Läs mer

Bästa hudvårdsalongerna i Stockholm: