Alla kategorier Frisör Västra Götaland Göteborg Salong Kicki - Kashma

Salong Kicki - Kashma

Ånäsvägen 8B, 416 67 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Salong Kicki, här erbjuds du professionell hårvård av våra mycket duktiga och välutbildade frisörer som finns här för att förverkliga just dina önskemål. Förutom modern hårvård är vi utbildade färgexperter som kan erbjuda dig allt från slingor i folie till helblekning och mycket annat. På Salong Kicki kan vi dessutom erbjuda IPL-behandlingar, en metod för permanent hårborttagning som bygger på ett intensivt pulserande ljus.

På Salong Kicki erbjuder vi dam- och herrklippning, IPL-behandingar, toning och färgning, fransar och bryn samt håruppsättningar. Dessutom erbjuder vi även slingor, keratinbehandlingar och vaxning. Salong Kicki präglas av en genuin servicekänsla dit du kan komma och bli ompysslad. Varmt välkommen in!

Läs vad 15 kunder tycker om Salong Kicki - Kashma

• Pärla H
    Pärla H skrev om Salong Kicki - Kashma
    Duktig och trevlig frisör! Bra priser och super bra Keratin behandling för håret ! Läs mer
  • Dua G skrev om Salong Kicki - Kashma
    Jag har återvänt gång på gång till salong Kicki allt eftersom deras noggrannhet och professionalitet! Deras bemötande får en att slappna av och verkligen känna att man är i goda händer och att det vet vad de gör! Läs mer
  • Gåna S skrev om Salong Kicki - Kashma
    Mk bra bemötande och bra jobbat Läs mer
  • Nicolina H skrev om Salong Kicki - Kashma
    Superbra! Älskar keratinbehandlingen! Jättebra personal och trevlig salong! Läs mer
  • Mona H skrev om Salong Kicki - Kashma
    Jag är mycket nöjd med Kashma. Läs mer
  • Maria A
    Maria A skrev om Salong Kicki - Kashma
    Grymt bra! Lyssnar på vad man vill ha och klipper därefter. Keratin behandlingen är också ett måste!! Kan inte leva utan det :) alltid lika trevligt att klippa sig på salong kicki. Kashma och Co är supertrevliga. Läs mer
  • Marcus A skrev om Salong Kicki - Kashma
    Har klippt mig två gånger nu hos Kisha och är jättenöjd. Trevlig salong med bra läge och väldigt goda parkeringsmöjligheter precis utanför. Har redan bokat min tredje klippning och det kommer definitivt bli fler. Läs mer
  • Veronica K skrev om Salong Kicki - Kashma
    Varit kund hos Kashma i flera år och är mer än nöjd varje gång. Kashma tar sig tid att lyssna och vet precis hur jag som kund vill ha det. Kan varmt rekommendera Salong Kicki. Läs mer
  • Ranya P skrev om Salong Kicki - Kashma
    Jag tycker att det är en av de bästa salongerna i Göteborg, kashma är bäst! Man känner sig välkommen och trygg! Väldigt trevliga! Läs mer
  • Jessica N skrev om Salong Kicki - Kashma
    Underbart bemötande, snabba och förstår sin kund och rekomenderar alltid vad som passar bäst. Gör allt för en nöjd kund och går aldrig därifån med en arg min. Bästa frisör-salongen ! Läs mer
  • Björn T skrev om Salong Kicki - Kashma
    Toppenfrisör med service o utförande som är klass 1.
    Det vi andra skulle glömma kommer dessa ihåg då deras kunder alltid ligger i fokus.
    Jag kommer inte att byta frisör oavsett vart jag bor i Göteborg!
    Tack.
    MVH Björn thisell Läs mer
  • Emily L skrev om Salong Kicki - Kashma
    Fantastisk personal som är väldigt tillmötesgående och vänliga. Topp betyg från mig! Läs mer
  • Jacob S skrev om Salong Kicki - Kashma
    Fantastisk salong med bra service och personal Läs mer
  • Suzi A skrev om Salong Kicki - Kashma
    Bästa frisören på alla sätt och vis!
    Alltid lika nöjd. Läs mer
  • Sara D skrev om Salong Kicki - Kashma
    Topp service ,mycket trevlig personal och jag är alltid super nöjd Läs mer

Bästa frisörerna i Göteborg:

Västra Hamngatan 13A, 41117, GÖTEBORG