Salong Kicki - Kashma

Salong Kicki - Kashma

Ring 031-21 44 11 salongkicki.wix.com

Välkommen till Salong Kicki, här erbjuds du professionell hårvård av våra mycket duktiga och välutbildade frisörer som finns här för att förverkliga just dina önskemål. Förutom modern hårvård är vi utbildade färgexperter som kan erbjuda dig allt från slingor i folie till helblekning och mycket annat. På Salong Kicki kan vi dessutom...

15 omdömen om Salong Kicki - Kashma

Pärla H
Skrev om Salong Kicki - Kashma

Duktig och trevlig frisör! Bra priser och super bra Keratin behandling för håret !

Dua G
Skrev om Salong Kicki - Kashma

Jag har återvänt gång på gång till salong Kicki allt eftersom deras noggrannhet och professionalitet! Deras bemötande får en att slappna av och verkligen känna att man är i goda händer och att det vet vad de gör!

Gåna S
Skrev om Salong Kicki - Kashma

Mk bra bemötande och bra jobbat

Nicolina H
Skrev om Salong Kicki - Kashma

Superbra! Älskar keratinbehandlingen! Jättebra personal och trevlig salong!

Mona H
Skrev om Salong Kicki - Kashma

Jag är mycket nöjd med Kashma.

Maria A
Skrev om Salong Kicki - Kashma

Grymt bra! Lyssnar på vad man vill ha och klipper därefter. Keratin behandlingen är också ett måste!! Kan inte leva utan det :) alltid lika trevligt att klippa sig på salong kicki. Kashma och Co är supertrevliga.

Marcus  A
Skrev om Salong Kicki - Kashma

Har klippt mig två gånger nu hos Kisha och är jättenöjd. Trevlig salong med bra läge och väldigt goda parkeringsmöjligheter precis utanför. Har redan bokat min tredje klippning och det kommer definitivt bli fler.

Veronica K
Skrev om Salong Kicki - Kashma

Varit kund hos Kashma i flera år och är mer än nöjd varje gång. Kashma tar sig tid att lyssna och vet precis hur jag som kund vill ha det. Kan varmt rekommendera Salong Kicki.

Ranya P
Skrev om Salong Kicki - Kashma

Jag tycker att det är en av de bästa salongerna i Göteborg, kashma är bäst! Man känner sig välkommen och trygg! Väldigt trevliga!

Jessica N
Skrev om Salong Kicki - Kashma

Underbart bemötande, snabba och förstår sin kund och rekomenderar alltid vad som passar bäst. Gör allt för en nöjd kund och går aldrig därifån med en arg min. Bästa frisör-salongen !

Björn T
Skrev om Salong Kicki - Kashma

Toppenfrisör med service o utförande som är klass 1. Det vi andra skulle glömma kommer dessa ihåg då deras kunder alltid ligger i fokus. Jag kommer inte att byta frisör oavsett vart jag bor i Göteborg! Tack. MVH Björn thisell

Emily L
Skrev om Salong Kicki - Kashma

Fantastisk personal som är väldigt tillmötesgående och vänliga. Topp betyg från mig!

Jacob S
Skrev om Salong Kicki - Kashma

Fantastisk salong med bra service och personal

Suzi A
Skrev om Salong Kicki - Kashma

Bästa frisören på alla sätt och vis! Alltid lika nöjd.

Sara D
Skrev om Salong Kicki - Kashma

Topp service ,mycket trevlig personal och jag är alltid super nöjd