Alla kategorier Frisör Kalmar Kalmar Salong Kristina Karlsson

Linnégatan 14A, 392 34 Kalmar — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Salong Kristina Karlsson

• emma o
    emma o skrev om Salong Kristina Karlsson
    Väldigt trevlig salong med en fin lokal och inredning. Personalen är också väldigt trevlig och ser till kundens bästa. Jag rekommenderar starkt denna salong
  • Talla A
    Talla A skrev om Salong Kristina Karlsson
    En fin och fräsch salong som sätter fokus på sina kunder. Deras lokal är väldigt fin och har en trendig inredning. Deras personal är väldigt trevlig och väldigt kunniga. Har alltid varit nöjd när jag har klippt mitt hår där. Uppskattar verkligen deras rabatter som dom har när man klipper hos någon av deras praktikanter.
  • Hilde E
    Hilde E skrev om Salong Kristina Karlsson
    Hur bra som helst! Kia är väldigt bra på att klippa, färga och föna. Hon är kreativ och man kommer mycket bra överens med henne! Hon är mycket bra på att se vilken frisyr som passar till vem och vilka färger man passar bäst i. Jag skulle aldrig byta frisör! Kia kan man lita på!
  • Josefine J
    Josefine J skrev om Salong Kristina Karlsson
    Salongen som egentligen heter Gozzip kan jag verkligen rekommendera! Fint och modernt inrett och otroligt kunniga frisörer. Finns både frisörer med lång erfarenhet och duktiga elever som klipper till nedsatt pris. Här har jag gjort hårförlängning i flera år och jag är supernöjd varje gång!

Linnégatan 14A, 392 34 Kalmar