Salong Larsson & Lange AB

4.0

5 omdömen om Salong Larsson & Lange AB

Jonna
Skrev om Salong Larsson & Lange AB

Duktiga, trevliga, proffsiga! Förstår precis hur jag vill ha mitt hår varje gång jag är där.

Jane D
Skrev om Salong Larsson & Lange AB

Klippte mig hos en som heter Rebecka och hon ska tydligen vara topstylist??? På bakhuvudet finns det ett stort jack som är mycket kortare än det andra, handlar om 3-4 cm, allt hår är baktill är klippt snett! Vad ni än gör, klipp er ALDRIG hos henne! Hon tog även 640 kr för en dålig klippning, tycker att Rebecka borde skämmas och borde gå en frisörutb. innan hon sätter saxen i någon kunds hår. Jag har klippt mig hos Larsson&Lange i över 3 år, hos olika frisörer men kommer aldrig att gå dit igen och detta pga Rebecka....

Sascha A gillar detta
Marika M
Skrev om Salong Larsson & Lange AB

Har gått hos L&L i flera år nu..profesionell service, bra märkes produkter i både färger som i hårvård, allt man kan önska sig. Måste tilläga att jag har testat all frisörsalonger i stan innan jag hamnade hos L&L, vilket jag är otroligt glad över..så kräsen kund som jag är!;)

Hedvig E
Skrev om Salong Larsson & Lange AB

Innan jag flyttade från Malmö klippte jag mig alltid på L&L. Maria är grym. Har alltid blivit väl omhändertagen, personlig service och framför allt nöjd!

Olof R
Skrev om Salong Larsson & Lange AB

Bästa frisörsalongen genom tiderna! härlig service, vackra damer ja allt är bara tiptop helt enkelt!