Alla kategorier Frisör Skåne Malmö Salong Larsson & Lange AB

Östra Tullgatan 3, 211 28 Malmö — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Salong Larsson & Lange AB

• Jonna
    Jonna skrev om Salong Larsson & Lange AB
    Duktiga, trevliga, proffsiga! Förstår precis hur jag vill ha mitt hår varje gång jag är där.
  • Jane D
    Jane D skrev om Salong Larsson & Lange AB
    Klippte mig hos en som heter Rebecka och hon ska tydligen vara topstylist???
    På bakhuvudet finns det ett stort jack som är mycket kortare än det andra, handlar om 3-4 cm, allt hår är baktill är klippt snett!
    Vad ni än gör, klipp er ALDRIG hos henne! Hon tog även 640 kr för en dålig klippning, tycker att Rebecka borde skämmas och borde gå en frisörutb. innan hon sätter saxen i någon kunds hår.

Jag har klippt mig hos Larsson&Lange i över 3 år, hos olika frisörer men kommer aldrig att gå dit igen och detta pga Rebecka. Kan inte rekommendera Larsson&Lange till någon. När det blir felklippt så låtsas de som ingenting och försöker istället idiotförklara kunden som får slänga ut en massa pengar. Så hanterar inte duktiga och seriösa frisörer sina kunder.
    Fy Fan!!!
  • Marika M
    Marika M skrev om Salong Larsson & Lange AB
    Har gått hos L&L i flera år nu..profesionell service, bra märkes produkter i både färger som i hårvård, allt man kan önska sig. Måste tilläga att jag har testat all frisörsalonger i stan innan jag hamnade hos L&L, vilket jag är otroligt glad över..så kräsen kund som jag är!;)
  • Hedvig E
    Hedvig E skrev om Salong Larsson & Lange AB
    Innan jag flyttade från Malmö klippte jag mig alltid på L&L. Maria är grym. Har alltid blivit väl omhändertagen, personlig service och framför allt nöjd!
  • Olof R
    Olof R skrev om Salong Larsson & Lange AB
    Bästa frisörsalongen genom tiderna! härlig service, vackra damer ja allt är bara tiptop helt enkelt!

Östra Tullgatan 3, 211 28 Malmö