Salong Montel

Salong Montel

Välkommen till Montel Du hittar salongen i centrala Eskilstuna på Strandgatan 5, bredvid vår fina park Stadsparken som ligger intill Eskilstunaån. Jag heter Nathalie Montel och grundade salongen 2021. Jag har arbetat som aktiv frisör sedan 2003 då jag tog mitt gesäll. Jag har en bred kompetens av olika utbildningar med färg,...

65 omdömen om Salong Montel

Erika N
Skrev om Salong Montel

trevligt bemötande lugn och avslappnande atmosfär professionalism klippning än så länge rådgör om blekning och färgning

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 584 omdömen 4.6 av 584 omdömen

Natalie W Natalie W
Åse J
Skrev om Salong Montel

Bästa bemötandet och proffsiga frisörer blir alltid nöjd och går ut ifrån salongen med ett leende på läpparna trivsam salong lugnt och skönt avkopplande precis som det ska vara Åse

Owe A
Skrev om Salong Montel

Jag klippte mig för andra gången där och är väldigt nöjd med både välkomnandet och klippningen. Väldigt glad och trevlig personal. Gammal lokal som är riktig fräsch och trevlig. Jag tri s verkligen där.

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 281 omdömen 4.6 av 281 omdömen
BadgeTwoYears

Nathalie är otroligt duktig, trevlig och profetionell. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Claudia Z Claudia Z
Sofia H
Skrev om Salong Montel

Jag fick ett jättefint mottagande och kände mig välkommen. Jag hade bokat en klippning och behövde lite råd då jag ville byta frisyr. Jag fick jättebra tips och en klippning som passade just min hårtyp. Väldigt proffsigt och jag kommer definitivt tillbaka. Jag rekommenderar varmt denna salong.

Maria E
Skrev om Salong Montel

Bästa salongen med mycket kunskap. Blir alltid så väl omhändertagen och känner mig alltid lika fin när jag går därifrån. Ser alltid fram emot mina besök där då det också är en så avkopplande och trivsam miljö på denna fina salong 😊

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 261 omdömen 4.8 av 261 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Elina G
Skrev om Salong Montel

Otroligt mysig salong och personal med fantastisk servicekänsla och kompetens :). Rekommenderar Montel till alla jag känner!

Christine A
Skrev om Salong Montel

Jag har flera vänner som har rekommenderat Salong Montel. Sagt och gjort, min nyfikenhet förde mig dit. Salongen är inredd i ett gammalt hus. Jag kliver in i en mysig lokal och blir varmt och vänligt bemött. Det som tilltalade mig väldigt mycket var att jag även fick ett hjärtligt bemötande av frisör Nathalies söta, rara vovve. Räknade med att få råd om både klippning och skötsel av håret och visst fick jag det. Tack för det! Jag njöt av den härliga massagen som omfattade både kropp ( massagestol) och huvud. Lyxigt!...

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2017 omdömen 4.9 av 2017 omdömen

Annette W Annette W
Elin F
Skrev om Salong Montel

Jätte trevliga tjejer båda två och otrolig service. 💞

Ulf N
Skrev om Salong Montel

Smidigt att boka, påminnelse via sms. Lätt att parkera, precis utanför. Trevligt bemötande och professionellt utförande. Kaffe och chokladbit serveras. /Ulf

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 295 omdömen 4.6 av 295 omdömen
BadgeTwoYears

Lyhörd, trevlig! Fick mycket bra konsultation för lämpliga produkter och vid klippning 🌟🌟🌟🌟

Ewa A
Skrev om Salong Montel

Blir alltid vänligt bemött. Frisörerna är proffsiga och jag är alltid nöjd med klippning och färgning.

Yvonne E
Skrev om Salong Montel

Som alltid ett trevligt besök med ett jättebra resultat. Jag älskar massagestolen när man sitter i tvätten och samtidigt får skalpmassage. Åker gärna de 6 milen som det blir!!

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 295 omdömen 4.7 av 295 omdömen
BadgeTwoYears

Jättenöjd, resultatet är exakt som förväntat, ska återkomma

Lisbet H
Skrev om Salong Montel

Trevliga tjejer, alltid glada o pigga. Mysig lokal

Isabella L
Skrev om Salong Montel

I så fin miljö på salongen blir jag alltid nöjd, får ett varmt bemötande, och en aldrig sinande dialog om hur just jag vill bli klippt. Det är också med jätteprofessionella händer arbetet utförs, Nathalie är en skicklig och lyhörd frisör. Känner mig alltid fin när jag lämnar salongen efter besöket!

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 311 omdömen 4.7 av 311 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Anette W
Skrev om Salong Montel

Liisa har klippt mig i många år. Alltid varit mycket nöjd!!!

Jannicke S
Skrev om Salong Montel

Man känner sig så välkommen direkt när man kliver innanför dörren. Pulsen går ner, och man vet till 100% att nu blir det en skön stund. Hade ganska höga förväntningar efter samtal med kompisar som hade varit här, men upplevelsen blev ännu bättre. Kunskap möter värdskap på bästa sätt! Jag har fått håret behandlat med hårkur, gjord nyansering, slingat håret och såklart fått en underbar klippning

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 268 omdömen 4.8 av 268 omdömen

Brittmarie W
Skrev om Salong Montel

Blir alltid bemött på bästa sätt känner mig hemma där. Känner stor energi när jag kommer dit o blir även bemött med energi så idéerna flödar så resultatet blir så bra. Snygg frisyr genom detta o att de är så skickliga blir snyggt klippt o fint stylade. Känner mig alltid glad efter besöket där. Köper dessa produkter system professional balansen schampo, wella professional coler fresh mask, Lanza hearing spray beachvolleyboll spray, Lanza hearing spray AirPaste.

Elin S
Skrev om Salong Montel

Alltid lika härligt att komma till salong Montel. Otroligt proffsigt bemötande, kompetenta frisörer och fin och lugn salong. Alltid nöjd. Rekommenderas!

WAU Fagersta
4.9/5 i betyg av 595 omdömen 4.9 av 595 omdömen

Tova är bäst, alltid så trevlig och förstår vad jag vill ❤️

Julia L
Skrev om Salong Montel

Har haft Liisa som frisör i många år och blir alltid lika nöjd. Så otroligt duktig! Montel är en väldigt mysig salong och man blir väl omhändertagen när man är där!

Monica A
Skrev om Salong Montel

Blir verkligen glad för det glada bemötande av dessa toppen fina tjejer ,samt alltid nöjd med frisyren Liisa fixar!

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Cissi L
Skrev om Salong Montel

Blir alltid professionellt bemött, hade höga förväntningar som de som vanligt levde upp till.

Ann-Britt B
Skrev om Salong Montel

Blir alltid bemött på bästa sett 👍Besöker dem varannan månad klipp färg och slingor och även kur behandling av hår har även köpt produkter

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Mari K
Skrev om Salong Montel

Blir alltid välkomnad med ett leende och väldigt väl omhändertagen och jag går alltid hem supernöjd.

Emilia J
Skrev om Salong Montel

Otroligt fint bemötande, det är ett professionellt och snällt bemötande, man känner sig trygg och hörd under sin klipptid! Att klippa sig hos montel är väldigt mysigt, trevligt och lyxigt! Blir alltid väldigt nöjd och går därifrån med en fin känsla efter upplevelsen, konversationerna och mitt "nya" hår. Jag köper ibland med mig produkter hem, som heat protection, hair trauma care osv! Väldigt bra produkter enligt mig som har ett bra pris och räcker otroligt länge! Jag uppskattar även personligen att det inte är ett jättestort...

WAU Avesta
4.8/5 i betyg av 529 omdömen 4.8 av 529 omdömen
BadgeThreeYears

Bästa Linda, man går alltid därifrån med en fin frissa och ett glatt humör.

Andreas N Andreas N
Nina W
Skrev om Salong Montel

Mycket nöjd! Frisören både lyssnar in vad jag önskar för typ av frisyr och färg men ger också egna förslag, vilket jag uppskattar. Toppenbra service, mysig lokal och trevlig atmosfär.

Iren Ö
Skrev om Salong Montel

Känner mig väldigt omhändertagen vid mina besök på salongen. Jag har klippt mig där, och jag har alltid blivit nöjd. Finns ingenting att klaga på.

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Anette J
Skrev om Salong Montel

Bästa frisören jag har haft , Liisa , man bemöts alltid med ett leende när man kliver in i salongen . Mysig miljö , lugnt o skönt . Tryggt att också veta att när man sätter sig i frisörstolen så vet Liisa alltid hur man vill ha det. Rekommenderar strakt Salong Montel

Alla J
Skrev om Salong Montel

Älskar det trevliga och personliga bemötande man får ❤️ Och håret blir så klart precis som jag vill! Alltid 🥰

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 387 omdömen 4.8 av 387 omdömen

Förstod hur jag ville ha Lyssnade in No

Birgitta S Birgitta S
Andreas S
Skrev om Salong Montel

Salongen har en lyxig och varm framtoning där man alltid möts av positiva personer. Ibland även en hund eller två, små och snälla, som ägaren ibland har med sig. Jag klipper mig hos Nathalie sedan många år tillbaka och kommer fortsätta gå till henne, priset är lite åt det högre, men service, kunskapen och utförande är toppklass. En god kopp kaffe eller espresso, eller varför inte bubbel en fredag... Alltid lika nöjd.

Erik S
Skrev om Salong Montel

Gått till Liisa i flera år och blir alltid bra bemött med grymt resultat varje gång.

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Thilde H
Skrev om Salong Montel

Alltid ett personligt och supertrevligt bemötande! Jag uppskattar mina besök så himla mycket och är alltid nöjd när jag går därifrån!

Eva O
Skrev om Salong Montel

Jag har klippt mig hos Natalie under ett par år. Alltid glad och trevligt bemötande i supermysig salong. Natalie har alltid varit lyhörd till mina önskemål som kanske inte är samma från gång till gång. Enbart klippning numera då jag slutat med att färga bort det gråa.

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 232 omdömen 4.6 av 232 omdömen
BadgeTwoYears

Blev så bra bemött av Hedda!! Både såå trevlig och otroligt duktig, blev mer än nöjd med resultatet!

Josefin L Josefin L
Helena M
Skrev om Salong Montel

Mycket trevligt och professionellt bemötande. Lyhörd gällande önskemål från mig som kund. Kände mig mycket nöjd då jag gick därifrån med mitt nyfärgade och nyklippta hår.

Linnéa Å
Skrev om Salong Montel

Bästa salongen i Eskilstuna. Otroligt proffsiga med känsla för service ut i fingertopparna. Alltid glada och trevliga och uppdaterade med vad som är det senaste. Underbara massagestolar när man blir tvättad i håret och väldigt mysig miljö. Supersmidigt att boka tid. Väldigt härliga tjejer som skapar en härlig atmosfär. Alltid värt varenda krona 🤩

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 469 omdömen 4.9 av 469 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Mariam B
Skrev om Salong Montel

Allt var bra. Blev jätte nöjd med resultatet!

Gunilla B
Skrev om Salong Montel

Min frisör är i ständig utveckling! Hon har en känsla för färg och form. Sist jag var köpte jag även stylingprodukt och örhängen//

Holland Hair Södermalm
4.6/5 i betyg av 123 omdömen 4.6 av 123 omdömen

Yiassou B Yiassou B
Monika P
Skrev om Salong Montel

Samtliga punkter är uppfyllda till stor belåtenhet! Ses på nyåret och önskar er i salongen ett riktigt Gott Nytt År!

Marjut H
Skrev om Salong Montel

Välkomnande och omhändertagande salong. Man får alltid det där lilla extra, vad sägs om massagestolar och huvudmassage innan klipp och frisering, guld❤️

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 480 omdömen 4.8 av 480 omdömen
BadgeTwoYears

Elin är lyhörd och utför sitt jobb med största noggrannhet. Ödmjuk och supertrevlig.

Camilla S Camilla S
Pontus J
Skrev om Salong Montel

Jättetrevligt bemött och underbar huvudmassage efter varje klippning!

Mats A
Skrev om Salong Montel

Mycket trevligt bemötande och kunnig personal. Alltid lika kul att åka dit o klippa sig, roligt att få träffa deras hundar också.

Irene S
Skrev om Salong Montel

Alltid trevligt bemött och nöjd med min klippning❤️

Mia N
Skrev om Salong Montel

Alltid ett varmt välkomnande och trevligt bemötande! Lyhörd om önskemål och det blir alltid bättre än förväntat. Jag är blond och klipper och slingar/färgar/nyanserar mitt hår och är mån om att den blonda nyansen blir perfekt vilket det alltid blir. Dvs åt det kallare hållet utan att bli grå. Jättenöjd!

Therese P
Skrev om Salong Montel

Både jag och mina barn får alltid så fint bemötande. Alltid varit noga med vem som får klippa mitt hår och har verkligen hittat ett guldkorn i Liisa 💕

Tommie A
Skrev om Salong Montel

mycket bra bemötande av hundar o personal

Gunilla P
Skrev om Salong Montel

Här känner jag mig alltid så väl omhändertagen. Nathalie och Lisa har skapat en varm atmosfär och dessutom är de alltid uppdaterade och kan ge en professionell behandling efter önskemål. Jag går kontinuerligt och klipper/ färgar mitt hår. Brukar även lägga till olaplex och brynfärgning. En skön avkopplande stund som jag uppskattar i vardagen!

Rachel S
Skrev om Salong Montel

Känner mig sedd och välkomnad. Att komma till en ny frisör efter 20 års stamställe är lite nervöst. Nu känner jag mig trygg.

Susanne R
Skrev om Salong Montel

Alltid ett gott och professionellt bemötande från Salong Montel. Detta återspeglas i resultaten, vilket gör att jag som kund återkommer och rekommenderar varmt till andra.

Anna L
Skrev om Salong Montel

Absolut den bästa frisörsalongen i Eskilstuna, alltid super nöjd efter besöket hos bästa Nathalie Montel

Marie A
Skrev om Salong Montel

Ett bra bemötande och alltid välkomnande

Rada A
Skrev om Salong Montel

Mycket vänligt bemötande och visar stort intresse inför hur jag har tänkt mig! Jag känner att det finns stor kunskap och förnyelse för nyheter! Jag är så nöjd med klippningen och folieslingor🙏

Eva L
Skrev om Salong Montel

Alltid med ett Gott humör, frågar och bryr sig om dig. Man är som en ny människa när man går därifrån. Lisa är bäst!