Salong Saho Ali Mirza

Salong Saho Ali Mirza

5 omdömen om Salong Saho Ali Mirza

Goran Z
Skrev om Salong Saho Ali Mirza

Bästa i hela Stockholm utan tveckan

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 586 omdömen 4.6 av 586 omdömen
BadgeTwoYears

Natalie W Natalie W
Sead R
Skrev om Salong Saho Ali Mirza

Grymt bra helt enkelt! Bra bemötande, noggranna när de klipper och bra pris!

Ravve
Skrev om Salong Saho Ali Mirza

Själv bor jag i Jakobsberg, norra Stockholm. Jag åker cirka 4mil endast för den här Salongen. Varför jag åker så långt? Jo, för att Saho salong lägger ner oerhört mycket tid på detaljer, vilket är jätteviktig för herrfrisör. Alla frisörer på Sahos salong har klippt mig, och jag har varit nöjd varje gång. Så rekommenderar den här salongen!

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

tiger t
Skrev om Salong Saho Ali Mirza

hej fantastik frisörar underbar service jag blev jätte fint efteråt. ska åka ditt ända från vendelsö och färga mitt hår. rekomenderar varmt.

marina m
Skrev om Salong Saho Ali Mirza

har varit i salong saho i haninge och gjorde slingor på mitt hår och blev jätte glad över den underbara resultat som jag fick. alltid ditt måste säga duktiga frisörer.

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 296 omdömen 4.7 av 296 omdömen
BadgeTwoYears

Alla borde klippa sig hos Dijana. Hon har bra känsla, är trevlig och kommer med goda råd om hår!