Salong Unik

Salong Unik

4.0

Duktiga och trevliga frisörer i centrala Göteborg.

6 omdömen om Salong Unik

Anna-Lena H

Funkade fint!

Andreas V
Skrev om Salong Unik

Min sambo besökte salongen i syfte att förbättra hennes frisyr men kom istället därifrån med en färgsättning som inte alls motsvarade vad hon och frisören kommit överens om innan behandlingen startade. Hon var tydlig med att hon ville ha en mörkare underton men fick istället en ton som gick skarpt åt rött. När hon sedan förklarade problemet för frisörskan blev svaret att hon inte alls ansåg att det gick år rött och att det fanns en risk att håret skulle bli grönt om man försökte ljusa upp den nu röda tonen. "Det första intrycket...

cecilia s
Skrev om Salong Unik

så bra salong, duktig frisör och hudterapeut, rekomenderas varmt

Monia N
Skrev om Salong Unik

Kan rekommendera denna salong som har mycket duktig och lyhörd personal. Jag klipper mig och färgar ögonfransarna hos Camilla.

peter l
Skrev om Salong Unik

trevligt bemötande av personalen, fick en ansiktsbehandling 60 min otroligt erfaren tjej som gav bra tips och råd om hur jag skulle ta hand om min hud ett plus var att hon var jätte trevligt och rolig :) tackar tackar går nu på en kur som hon rekomenderade till min hy

kajsa l
Skrev om Salong Unik

bra frisör trevliga tjejer alltid lika glada:) fick exakt den frisyren jag ville märks att både maria och camilla jobbat ett tag / kajsa l