Alla kategorier Frisör Västra Götaland Göteborg Salong whyNot

Salong whyNot

Tredje Långgatan 5, 413 05 Göteborg — Visa karta

Här på Salong WhyNot hittar du en frisörsalong med lång historia och bred kompetens som finns i centrala Linné i Göteborg. Vi frisörer här på salongen brinner verkligen för vårt yrke och håller oss ständigt uppdaterade på allt som innefattar hår, färg och form.

Är du intresserad av att få expresstyling inför ett event? Vi erbjuder en behandling där du får snygg och snabb styling som håller hela kvällen. Självklart ingår något gott att dricka som uppladdning för festligheterna.

Varmt välkommen till oss - boka gärna din tid online!
Öppet just nu
Lör: 10:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 11 kunder tycker om Salong whyNot

• Marie skrev om Salong whyNot
    Tyvärr undvik denna frisörsalong!
    Finns inte många rätt här!
    Oproffsig klippning, alldeles för ojämt och kort, färgen satt i för länge osv
    Fick gå hem och klippa/ forma de värsta hacken och besökte en annan salong ( som frågade om det elev eller var det verkligen en frisör som satt saxen i mitt hår)två dagar senare som kunde hjälpa mig att jämna till håret nu bara att vänta tills det växer ut igen... Läs mer
  • Eva B skrev om Salong whyNot
    Tyvärr måste jag ge er dåligt betyg. Ville bara klippa topparna, men blev säkert av med cirka 10cm. Frisören hade två kunder samtidigt och jag var på salongen totalt 2h 45min (klippning och inpackning). Gick tillbaka till salongen någon dag senare för mitt hår var ojämt på ett oproffsigt sätt. Frisören försökte rätta till det , men det är inte som det brukar. Är inte petig med min frisyr egentligen, men detta blev inte bra. Känns inte så kunniga på hår tyvärr, inte mitt i alla fall. Får väl vänta tills jag kan klippa mig igen och rätta till det, fast på en annan salong. Läs mer
  • Sima A
    Sima A skrev om Salong whyNot
    Supertrevliga Sara fixade jättefina naglar till mig! Alltid så otroligt cool design och handmålade detaljer på naglarna! 5 av 5! Läs mer
  • Jacob O skrev om Salong whyNot
    Smidiga att ha att göra med, enkelt att boka. Läs mer
  • Johan W
    Johan W skrev om Salong whyNot
    Linda är den bästa frisör jag haft! Jag har bara fått vanlig herr-klippning, men jag har alltid varit väldigt nöjd och Linda klippte ur håret på ett sätt som ingen annan har kunnat göra. Dessutom väldigt trevlig! Alltid ett nöje att gå dit och jag kom dit även efter att jag flyttat från området. Läs mer
  • Anna Karolina M skrev om Salong whyNot
    Mycket trevlig salong. Känns fräsch oCh modern. Lätt att boka och så gillar jag Hazel, såklart! Läs mer
  • Solveig H skrev om Salong whyNot
    Köpt slingor o klipp. Bra arbete o trevligt bemötande Läs mer
  • Anna H skrev om Salong whyNot
    Vänligt, positivt bemötande. Flexibelt. Skicklig frisör (Hazel). Läs mer
  • Lisa L skrev om Salong whyNot
    Jättefint bemötande. Trevlig personal. Rekommenderas varmt till andra. Lyhörda frisörer. Läs mer
  • Åsa R skrev om Salong whyNot
    Har varit jättenöjd genom alla år som jag har varit kund hos Why not. Läs mer
  • 2017-11-13

Anna A skrev om Salong whyNot
    Jag har varit kund på Why Not i säkert 10 år, kanske mer. Vid varje tillfälle har jag gått ifrån salongen supernöjd med en frisyr som inte bara är snygg en vecka eller månad utan som växer ut på ett snyggt sätt. Jag går inte till frisören ofta men när jag gör det så går jag till Hazel på Why Not. Jag har alltid helhjärtat rekommenderat Why Not till alla jag känner, kvinnor och män. Läs mer

Bästa frisörerna i Göteborg:

Bille R Bille R tycker:
“Jag hade bokat tid för klipp o...” Läs mer

Västra Hamngatan 13A, 41117, GÖTEBORG